Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Sporti > Sportet amatoriale

Sportet amatoriale Kėtu mund te flisni pėr sporte tė ndryshme si, bodybuilding, gjuetinė, peshkimin,vetėmbrojtja etj.

Pėrgjigje
 
Mundėsitė nė temė Mėnyra e shfaqjes
i vjetėr 22-08-2012, 18:07   #41
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Kryeplaku Shiko postimin
Nese do te biesh nga pesha dhe te ruash masat muskulare atehere duhet eleminuar proteina sintetike, dhe duhen konsumuar sa me shume ushqime qe permbajne fiber dhe fruta.

stervitja duhet te jete me pesha 50% te max dhe levizjet duhen bere 2 sec ngritje dhe 5 sec ulje te peshes gjate punes per cdo ngritje me nje pushim 0 sec, pra nese ben gjoks... e ngre shtangen ne 2 sec dhe e ul ate ne 5 sec me nje pushim 0 sec ne fund dhe ne ulje te ngritjes. krijon nje levizje motorike te ngaldalte e cila krijon nje max djegje te pjeseve dhjamore dhe mban muskujt ne kontraktim maksimal. Kjo levizje praktikohet ne gjithe muskujt pa perjashtim, perdoren pesha te lehta qe te mund te mbyllesh ushtrimin, diku tek 50-40% te peshes max. per cdo set behet vec 60 sec pushim dhe praktikohet me 4 sete per ushtrim.

Qe do te thote ne total per nje ushtrim te duhen 7.5-8 minuta.

Per shkak te kontraktimit maksimal praktikohet si stervitje per sa pjese ka muskuli qe po ushtron aq ushtrime ben ne total nga 1 per secilen pjese. prsh gjoksi ka 3 pjese. biceps 3 pjese, triceps 2 pjese etj keshtu me radhe.

Te siguroj qe nese praktikon cka te udhezova me alrt dhe mban nje diete me ushqime te pasura me fibra tip ( Perime -proteina soje ) dhe eleminon proteinen sintetike e cila ka nje baze te larte albumine dhe ndalon djegjen e dhjamit ne trup per me teper ndihmon ne depozitimin e tij, do kesh nje ndryshim drastik ne pak kohe.

E vetmja veshtiresi ne praktikimin e kesaj lloj stervitje eshte djegja e tepert e mujkujve gjate stervitjes nga kontraktimi maksimal ndaj te ciles duhet te besh rezistence dhe te durosh dhe shkaterrimi i sistemit nervor nese je tip i paduruar lol.

Edhe pse eshte nje stervitje e veshtire per shume praktikante te peshave une shpresoj tia dalesh, dhe mos harro barku behet i ndare ne 3 dite ne jave... nuk bie barku duke bere cdo dite ushtrime per te. Kjo eshte nje ide e krijuar gabim nga shumica pasi mendojne se sa me shume te besh ushtrime aq me shume bie... lol aspak. Barku gjithashtu ka 3 pjese.. i lartem i poshtem dhe anesor. keto tre pjese ndahen ne 3 dite me nga 1 dite pushim nga njera ne tjetra( per kete muskul) dhe diten e hene (e pare) 2-3 ushtrime per barkun e siperm me nga 3 sete. - Pushin - e merkure barku i poshtem 2-3 ushtrime 3 set per ushtrim- pushim - e premte 2-3 ushtrime per anesoret me nga 3 sete per ushtrim.
gjithmone ne fund te stervitjes pasi ke mbaruar me peshat. ditet e pushimit te barkut mbyllet stervitja me 7-10 min vrap te lehte.

E gjithe stervitja + nxemje duhet mbyllur ne 45 min max. nese ben em shume kalon ne overtrain gje e cila te le ne vend numero dhe kjoe shte arsyeja pse te shumte jane ata qe kane vite ne palester dhe rezultatet e tyre lene per te deshiruar. Por mbi te gjitha kryesorja eshte dieta.
Eshte e vertet ajo qe ke shruar me lart. Kam pothuajse dy jave qe kam ndaluar marrjen e proteines sintetike. Gjithashtu edhe vrapin qe beja dy here ne djave dhe per cudi kam rene me shume ne pesh. Kur them me shume e kam fjalen nji "pound" ose gjysem ne jave. Programin qe jam duke ber do tavazhdoj edhe nje muaj tjeter pro plot 6 muaj. Dhe pas nji muaji do te filloj programin qe sygjerove me lart. Keshtu jam keshilluar edhe nga "professional trainers". Besoj se kam arritur perjudhen qe quhet "plato" dhe me duhet te nderroj rutinen. Ajo qe ke shkruajtur me lart me esht syjeruar fjale per fjale nga "professional trainers". Edhe nje here faleminderit per gjith ate informacion. Une ja di vleren sepse me eshte dashur sume kohe te mbledh ate informacion qe ti ke pembledhur vetem me nji postim ketu. Dhe ta di per nder!

Kam gjetur nje website shume informative. muscle&strength.com
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 22-08-2012, 21:05   #42
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Kryeplaku Shiko postimin
Nese do te biesh nga pesha dhe te ruash masat muskulare atehere duhet eleminuar proteina sintetike, dhe duhen konsumuar sa me shume ushqime qe permbajne fiber dhe fruta.

stervitja duhet te jete me pesha 50% te max dhe levizjet duhen bere 2 sec ngritje dhe 5 sec ulje te peshes gjate punes per cdo ngritje me nje pushim 0 sec, pra nese ben gjoks... e ngre shtangen ne 2 sec dhe e ul ate ne 5 sec me nje pushim 0 sec ne fund dhe ne ulje te ngritjes. krijon nje levizje motorike te ngaldalte e cila krijon nje max djegje te pjeseve dhjamore dhe mban muskujt ne kontraktim maksimal. Kjo levizje praktikohet ne gjithe muskujt pa perjashtim, perdoren pesha te lehta qe te mund te mbyllesh ushtrimin, diku tek 50-40% te peshes max. per cdo set behet vec 60 sec pushim dhe praktikohet me 4 sete per ushtrim.

Qe do te thote ne total per nje ushtrim te duhen 7.5-8 minuta.

Per shkak te kontraktimit maksimal praktikohet si stervitje per sa pjese ka muskuli qe po ushtron aq ushtrime ben ne total nga 1 per secilen pjese. prsh gjoksi ka 3 pjese. biceps 3 pjese, triceps 2 pjese etj keshtu me radhe.

Te siguroj qe nese praktikon cka te udhezova me alrt dhe mban nje diete me ushqime te pasura me fibra tip ( Perime -proteina soje ) dhe eleminon proteinen sintetike e cila ka nje baze te larte albumine dhe ndalon djegjen e dhjamit ne trup per me teper ndihmon ne depozitimin e tij, do kesh nje ndryshim drastik ne pak kohe.

E vetmja veshtiresi ne praktikimin e kesaj lloj stervitje eshte djegja e tepert e mujkujve gjate stervitjes nga kontraktimi maksimal ndaj te ciles duhet te besh rezistence dhe te durosh dhe shkaterrimi i sistemit nervor nese je tip i paduruar lol.

Edhe pse eshte nje stervitje e veshtire per shume praktikante te peshave une shpresoj tia dalesh, dhe mos harro barku behet i ndare ne 3 dite ne jave... nuk bie barku duke bere cdo dite ushtrime per te. Kjo eshte nje ide e krijuar gabim nga shumica pasi mendojne se sa me shume te besh ushtrime aq me shume bie... lol aspak. Barku gjithashtu ka 3 pjese.. i lartem i poshtem dhe anesor. keto tre pjese ndahen ne 3 dite me nga 1 dite pushim nga njera ne tjetra( per kete muskul) dhe diten e hene (e pare) 2-3 ushtrime per barkun e siperm me nga 3 sete. - Pushin - e merkure barku i poshtem 2-3 ushtrime 3 set per ushtrim- pushim - e premte 2-3 ushtrime per anesoret me nga 3 sete per ushtrim.
gjithmone ne fund te stervitjes pasi ke mbaruar me peshat. ditet e pushimit te barkut mbyllet stervitja me 7-10 min vrap te lehte.

E gjithe stervitja + nxemje duhet mbyllur ne 45 min max. nese ben em shume kalon ne overtrain gje e cila te le ne vend numero dhe kjoe shte arsyeja pse te shumte jane ata qe kane vite ne palester dhe rezultatet e tyre lene per te deshiruar. Por mbi te gjitha kryesorja eshte dieta.
Kryeplaku...ky eshte programi qe do te filloj per pak jave. Me duhet te bie edhe 5lbs ne pesh mbi 10 qe kam ren keto 5 muajt e fundit duke ruajtur sa me shume muskulin.

This 4 day split by Scrutiny from the Muscle & Strength forum is an effective muscle building workout that features an arm day sure to provide results.
Workout Summary
• Main Goal:
Build Muscle


Workout Type:

• Split Training Level:Intermediate


• Days Per Week:4

• Equipment Required: Barbell, Bodyweight, Cables, Dumbbells, EZ Bar, Machines


Workout Description

Workout Notes:
Drop Sets. For arm day drop sets, use a heavy weight and perform as many reps as possible. Without resting, move to a lighter resistance and perform as many reps as possible. Repeat this pattern, dropping weight two more times.

Monday

Chest

Bench Press: Sets: 4 Reps:12, 10, 8, 6

Incline Dumbbell Bench Press- Sets:4 Reps: 10, 8, 8, 6

Pec Dec: Sets: 4 Reps:10, 8, 8, 6


Shoulders

Military Press: Sets:3 Reps:10, 8, 6

Dumbbell Lateral Raise:3 Reps:10, 8, 6

Bent Over Dumbbell Reverse Flyes: Sets:3 Reps:10, 8, 6


Wednesday

Back

Wide Grip Lat Pull Down: Sets:4 Reps:12, 10, 8, 6

Seated Cable Row: Sets: 4 Reps:10, 8, 8, 6

One Arm Dumbbell Row: Sets:3 Reps: 10, 8, 6

Cable Shrugs: Sets:3 Reps:10, 8, 6


Friday

Triceps

Close Grip Bench Press:3 Reps:10, 8, 6

Tricep Dips: Sets:3 Reps:10, 8, 6

Two Arm Dumbbell Extension: Sets: 3 Reps:10, 8, 6

Rope Tricep Extension (Dropset): Sets: 1 Max reps - 3 drops

Biceps

EZ Bar Preacher Curl: Set: 3 Reps: 10, 8, 6

Concentration Curl: Set: 3 Reps: 10, 8, 6

Cable Curls (Drop Set) Set: 1 Max reps - 3 drops


Te Marten dhe te Enjten vetem "Abs"

Me duket pak si rutine e ngarkuar por mund te bej disa modifikime.

Si te duket?
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 04-09-2012, 18:28   #43
PREDATOR
Anėtar
 
Avatari i PREDATOR
 
Data e antarėsimit: Sep 2012
Vendndodhja: Area51
Postime: 49
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
Shuma e pikėve qė jep: 0
PREDATOR ėshtė nė rrugė tė mbarė
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Perdorimi i proteinave Steroide ta ul IQ nga 100 ne 96%.
Pyesni mjekun apo ne farmaci.
Testosteron vret qelizat e trurit.
Foto e bashkangjitur
Kliko imazhin pėr njė versioni mė tė gjerė. Emri: HBhfpNlC_Pxgen_r_300xA.jpg Shikimet: 83 Madhėsia: 11.5 KiloByte  
PREDATOR nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 05-09-2012, 20:22   #44
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga PREDATOR Shiko postimin
Perdorimi i proteinave Steroide ta ul IQ nga 100 ne 96%.
Pyesni mjekun apo ne farmaci.
Testosteron vret qelizat e trurit.
Proteinat sintetike aka pluhur nuk jan Steroide. Kjo lloj proteine e cila quhet "Proteine Isolate" e cila eshte e perzier me proteine, te gjitha llojet e aminoacideve, dhe pak carbohidrite perdoret nga shume njerez qe jane ne djet. Perdoret per te zevendesuar ushqimin. Dhe nese merret me masa me te medhaja ndihmon ne zhvillimin e muskulit. Sygjerohet qe kjo lloj proteine te merret menjehere pas stervitjes me pesha, per te ushquer muskujt, te cilet pikerisht ne kete kohe, pra fill pas stervitjes kane nevoj per ushqim me shume se kurre.

Steroidet jane dicka tjeter. Per keto nuk di azgje. Vetem se kam degjuar se jane shume te demshme dhe te ndaluara, te pakten ketu ku jetoj une.
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 28-01-2013, 15:44   #45
Gaius Baltar
V.I.P
 
Avatari i Gaius Baltar
 
Data e antarėsimit: Oct 2012
Vendndodhja: Cydonia
Postime: 557
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 3 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 19
Gaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyer
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Maqo, si te shkoi workout-i ? Re gje ? Cfare ben ti per Abs ?
__________________
Wake to see, your true emancipation is a fantasy.
Gaius Baltar nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 06-02-2013, 23:06   #46
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Gaius Baltar Shiko postimin
Maqo, si te shkoi workout-i ? Re gje ? Cfare ben ti per Abs ?
Bej stervitje 5 here ne jave me pesha. Deri tani kam humbur 25lbs ne pergjithesi dhe shtuar mas muskuli. Per Abs ka shume rendesi djeta. Per Abs nuk jam akoma aty ku dua te jem. Me duhet pak me teper kohe dhe pune. Abs une bej ushtrime 2 here ne jave, nga 150 deri 200 'reps-situps-crunches' te gjitha bashk jo me teper se 200 per diten. Sic thash me lart, ajo qe ve ne dukje Abs me teper eshte djeta, pra humbja e 'tulit' me teper sesa zhvillimi i muskulit. Megjithate duket te besh edhe ushtime qe te mbash muskujt e barkut ne form. Nese ke nevoj per ndo nji rekomandim me co nje mesazh ne privat.

Te gjith te mirat.
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 03-04-2013, 21:44   #47
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Nje video demonstruese, ushtrime fiskulture per femrat e forumit.

http://www.youtube.com/watch?v=xwrUeFiBeVE

http://www.youtube.com/watch?v=pC4Q9dngtHQ
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 13-04-2013, 19:48   #48
Gaius Baltar
V.I.P
 
Avatari i Gaius Baltar
 
Data e antarėsimit: Oct 2012
Vendndodhja: Cydonia
Postime: 557
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 3 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 19
Gaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyerGaius Baltar ka njė tė ardhme tė shkėlqyer
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Paske nderruar emrin. Shiko nje gje qe kam zbuluar se punon shkelqyeshem per barkun sidomos me shume vlere, por qe te keput ne mes kur e ben eshte kjo ketu :



ose versioni tjeter: Ka me pedale e pa pedale. Eshte relativisht e lire dhe e ben kudo, vec shtrihesh dhe ngrihesh me rroten. Ne fillim eshte shume e veshtire por rezultatet jane shume te mira per barkun, shpatullat e cdo gje.

__________________
Wake to see, your true emancipation is a fantasy.
Gaius Baltar nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 15-04-2013, 20:24   #49
Mano
V.I.P
 
Avatari i Mano
 
Data e antarėsimit: Aug 2011
Postime: 5,006
Thanks: 1,165
Thanked 1,194 Times in 646 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 42
Mano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėmMano i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Proteinat

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Gaius Baltar Shiko postimin
Paske nderruar emrin. Shiko nje gje qe kam zbuluar se punon shkelqyeshem per barkun sidomos me shume vlere, por qe te keput ne mes kur e ben eshte kjo ketu :



ose versioni tjeter: Ka me pedale e pa pedale. Eshte relativisht e lire dhe e ben kudo, vec shtrihesh dhe ngrihesh me rroten. Ne fillim eshte shume e veshtire por rezultatet jane shume te mira per barkun, shpatullat e cdo gje.

figuren e pare nuk e kam provuar ndo nji here. Te dyten po. Eshte shume 'efektive'.
Mano nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
Mėnyra e shfaqjes

Rregullat e postimim
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

Kodi HTML ėshtė fikur