Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Shkenca > Mjekėsia

Mjekėsia ''Arti i mjekėsisė konsiston nė zbavitjen e pacientit ndėrsa natyra kuron sėmundjen'' Voltaire

Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė Mėnyra e shfaqjes
i vjetėr 16-04-2013, 11:35   #61
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Data e antarėsimit: Feb 2011
Postime: 5,103
Shuma e pikėve qė jep: 30
Hello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėm
Gjendja bazė Pėrgjigje e: Ilace popullore - Naturopathic medicine.

Ginger roots ėshtė njė aleat mjaft i mirė nė luftė kundėr celulitit tė vjetėr, sepse stimulon mikro-qarkullimin.
Merr 2 lugė vaj bajamesh, 4 lugė lėng limoni dhe tre lugė ginger roots. Aplikojini nė zonat e ftohta dhe nė gropat e vogla. Duhet tė jesh konstant tė paktėn pėr njė muaj, rezultati nuk do tė vonojė tė bėhet i dukshėm.
Ginger roots ėshtė bimė tropikale. Rrėnja e tij ka njė erė tė kėndshme, kurse shija ėshtė e ėmbėl pikante dhe shumė e freskėt.

i vjetėr 16-04-2013, 12:08   #62
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Hello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėm

FAT FLUSH WATER !!!

You should drink at least three 8 oz glasses per day, they say the longer it sits, the better it tastes. You can eat them as well but they are intended as flavoring and still work, so that is a personal choice. The Vitamin C turns fat into fuel, the tangerine increases your sensitivity to insulin, and the cucumber makes you feel full. Try it for 10 days and see what you think!

Ingredients per 8 oz serving

Water
1 slice grapefruit
1 tangerine
½ cucumber, sliced
2 peppermint leaves
Ice – as much as you like

Directions
Wash grapefruit, tangerine cucumber and peppermint leaves. Slice cucumber, grapefruit and tangerine (or peel). Combine all ingredients (fruits, vegetables, 8 oz water, and ice) into a large pitcher.

Stir & Enjoy!

i vjetėr 16-04-2013, 12:26   #63
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Did you know?

The aloe vera miracle: A natural medicine for cancer, cholesterol, diabetes, inflammation, IBS, and other health conditions...

• Halts the growth of cancer tumors.
• Lowers high cholesterol.
• Repairs "sludge blood" and reverses "sticky blood".
• Boosts the oxygenation of your blood.
• Eases inflammation and soothes arthritis pain.
• Protects the body from oxidative stress.
• Prevents kidney stones and protects the body from oxalates in coffee and tea.
• Alkalizes the body, helping to balance overly acidic dietary habits.
• Cures ulcers, IBS, Crohn's disease and other digestive disorders.
• Reduces high blood pressure natural, by treating the cause, not just the symptoms.
• Nourishes the body with minerals, vitamins, enzymes and glyconutrients.
• Accelerates healing from physical burns and radiation burns.
• Replaces dozens of first aid products, makes bandages and antibacterial sprays obsolete.
• Halts colon cancer, heals the intestines and lubricates the digestive tract.
• Ends constipation.
• Stabilizes blood sugar and reduces triglycerides in diabetics.
• Prevents and treats candida infections.
• Protects the kidneys from disease.
• Functions as nature's own "sports drink" for electrolyte balance, making common sports drinks obsolete.
• Boosts cardiovascular performance and physical endurance.
• Speeds recovery from injury or physical exertion.
• Hydrates the skin, accelerates skin repair.

i vjetėr 16-04-2013, 12:32   #64
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

2 part hydrogen peroxide to 1 part Dawn (original blue) will take the stains out of almost ANYTHING...even if they're old stains! Mix in a spray bottle and use as a stain remover spray!

2 pjese peroksid hidrogjeni me 1 pjese Dawn (origjinale ne blu) heq njollat pothuaj nga cdo gje...edhe nqs ato jane te vjetra. Mix ne nje shishe dhe perdoreni si spray per heqjen e njollave nga rrobat.

i vjetėr 16-04-2013, 12:40   #65
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Mix 1/2 gallon of Apple Cider Vinegar, 1/4 c sea salt and 1/2 tsp Dawn liquid dish soap and pour into a spray bottle. Then just spray weeds thoroughly.

Perzje 1/2 uthull nga musht molle, 1/4 kripe deti dhe 1/2 luge caji me Dawn likuid sapun dhe derdhi ne nje shishe spray. Sperkat barerat e keqija teresisht.

i vjetėr 16-04-2013, 12:56   #66
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Look to your kitchen for the BEST conditioners to moisturize and revitalize your hair!
Four different masks for each type of hair that you can easily make in minutes using all-natural ingredients you probably have sitting in your refrigerator or cupboard right now!

DRY hair –Olive Oil and Egg
In need of some major TLC?? Combine three tablespoons of extra virgin olive oil with two eggs and apply the mixture to your hair and let the mixture sit for 20 minutes before rinsing in the shower.
The olive oil will help hydrate brittle locks, while the protein in the eggs will promote healthy hair growth.

ALL HAIR TYPES — Avocado and Honey
Mask a ripened avocado and mix in a tablespoon of organic honey and allow it to sit for 20 minutes before rinsing it off in the shower.
Avocados are rich in a variety of vitamins and nutrients, including vitamin E and protein, both of which your hair needs to remain soft and healthy. Meanwhile, honey is a natural antibacterial agent.

OILY hair — Apple Cider Vinegar and Lemon
Combine 1/4 cup of apple cider vinegar with the grated peel of an entire lemon and allow it to set for 15 minutes to absorb the excess oil from your scalp, and then rinse in the shower.
Apple cider vinegar will remove build up from styling products and conditioners and strengthen the hair shaft, leaving you with soft, shiny strands. It will also balance hair’s pH level, kill bacteria, and is a cure for dandruff.

DRY, flaky scalp hair — Banana, Honey and Almond
Mash together 1/2 a ripe banana and add two tablespoons of honey and a few drops of almond oil and allow it to set with a shower cap on for 20 minutes before rinsing.
Bananas can increase the moisture of your hair, smooth frizz and soothe your itchy scalp.

Choose the one that fits you better and bring your hair back to life!! There is no need to buy the priciest conditioners on the market to moisturize and revitalize your hair.

i vjetėr 16-04-2013, 13:01   #67
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

***Mosquito trap - No more mosquitos!!

Cut the top off a 2 liter bottle. Invert the cone and place it inside the bottle. Glue the two pieces together. Add 1 tsp yeast and 1/2 cup sugar to some luke warm water, and pour the mixture into the bottle. Mosquitoes are attracted to the carbon dioxide that you exhale. The yeast feeds off the sugar and emits the same gas, so the mosquito enters the bottle, thinking she will find food there. FLIES LOVE THIS!!!

i vjetėr 16-04-2013, 13:42   #68
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Time to get ready for Mosquito invasions. ;-) Here's an easy & pleasant repellent recipe you can make at home - Nje recete shtepiake per mushkonjat.

Combine in a 16 oz bottle - Perzje ne nje shishe
15 drops lavender oil - 15 pika vaj levande
3-4 Tbsp of vanilla extract - 3/4 luge gjelle prej vanille extraxt
1/4 Cup lemon juice - 1/4 gote uji me leng limoni
Fill bottle with water- Mbush shishen me uje.

Shake well.

i vjetėr 19-04-2013, 13:40   #69
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Maskė kunder rrudhave tė fytyrės e pėrgatitur nė shtėpi.

Lexo me shume: Maskė kunder rrudhave tė fytyrės e pėrgatitur nė shtėpi | Sekrete Bukurie http://www.sekretebukurie.com/maske-...#ixzz2QudLs2dg

Shumė e thjeshtė, por njė maskė shumė efektive, ėshtė maska kunder rrudhave e pėrgatitur nė shtėpi me pėrbėrės shumė tė mirė si avokadoja, e bardha e vezės dhe limoni. Avokadoja zbutė dhe pastron lėkuren tuaj, ndėrsa limoni ėshtė njė burim i pasur i vitaminės C, e cila ėshtė e domosdoshme pėr tė fshirė shenjat e rrudhave. Kjo ėshtė mėnyra mė e mirė pėr tė eleminuar shfaqjen e rrudhave dhe heqjen e atyre ekzistente.
Pėrbėrėsit;
¼ avokado
1 tė bardhė veze
Disa pika lėng limoni.
Nė njė pjatė hidhni gjithė pėrbėrėsit me radhė deri sa tė krijoni njė masė homogjene. Vendosni masken nė fytyrė dhe e lini tė qėndrojė 15 minuta. Shperlani fytyren me ujė tė vakėt dhe lyeni nė fund fytyren me krem kunder rrudhave.
i vjetėr 19-04-2013, 13:43   #70
Hello Kitty
★ ★ ☆ ★ ☆ ★ ★

Efektet ēudibėrėse tė majdanozit qė ne nuk i njohim.

Vitet kalojnė dhe veshkat tona kanė nevojė pėr filtrimin e gjakut duke hequr helmin, kripėn dhe ēdo gjė tė padėshiruar qė hyn nė trupin tonė.Me kalimin e kohės, kripa akumulohet dhe kjo mund tė ketė nevojė pėr pastrim sa me natyral tė organizmit.Pėr kėtė ėshtė shumė e lehtė, merret njė tufė majdanoz pastrohet dhe lahet mirė, pastaj pritet nė copa tė vogla dhe vihet nė njė tenxhere me ujė tė pastėr.Pas kėsaj tenxherja vihet pėr tė valuar nė zjarr pėr dhjetė minuta, mė pas hiqet nga zjarri dhe lihet tė filtrojė.Lėngu i pastėr hidhet nė njė shishe dhe vendoset nė frigorifer. Pini nga njė gotė ēdo ditė dhe me kalimin e kohės do kuptoni se kripa dhe helmet e tjera tė grumbulluara nė organizmin tuaj do pastrohen pėrmes urinimit, ndėrsa ndihet njė lehtėsi qė nuk ka qenė mė parė.Majdanozi ėshtė njė kurė mjaft e njohur dhe efikase pėr pastrimin e trupit nė mėnyrė sa mė tė natyrshme, ndaj njė tufė majdanoz mund tė jetė efikase pėr njė organizėm funksional.

Per mendimin tim eshte me mire qe te pihet si leng, se sa te zihet majdanozi dhe te pihet ne forme caji.
i vjetėr 22-04-2013, 11:15   #71
SystemA
God is INHUMAN

Data e antarėsimit: Sep 2010
Postime: 12,377
Thanked 1,551 Times in 1,200 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 54
SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Hello Kitty Shiko postimin
Efektet ēudibėrėse tė majdanozit qė ne nuk i njohim.

Vitet kalojnė dhe veshkat tona kanė nevojė pėr filtrimin e gjakut duke hequr helmin, kripėn dhe ēdo gjė tė padėshiruar qė hyn nė trupin tonė.Me kalimin e kohės, kripa akumulohet dhe kjo mund tė ketė nevojė pėr pastrim sa me natyral tė organizmit.Pėr kėtė ėshtė shumė e lehtė, merret njė tufė majdanoz pastrohet dhe lahet mirė, pastaj pritet nė copa tė vogla dhe vihet nė njė tenxhere me ujė tė pastėr.Pas kėsaj tenxherja vihet pėr tė valuar nė zjarr pėr dhjetė minuta, mė pas hiqet nga zjarri dhe lihet tė filtrojė.Lėngu i pastėr hidhet nė njė shishe dhe vendoset nė frigorifer. Pini nga njė gotė ēdo ditė dhe me kalimin e kohės do kuptoni se kripa dhe helmet e tjera tė grumbulluara nė organizmin tuaj do pastrohen pėrmes urinimit, ndėrsa ndihet njė lehtėsi qė nuk ka qenė mė parė.Majdanozi ėshtė njė kurė mjaft e njohur dhe efikase pėr pastrimin e trupit nė mėnyrė sa mė tė natyrshme, ndaj njė tufė majdanoz mund tė jetė efikase pėr njė organizėm funksional.

Per mendimin tim eshte me mire qe te pihet si leng, se sa te zihet majdanozi dhe te pihet ne forme caji.
Me kane thene qe berthama e kajsise perdoret si ilac kundra kancerit!
Mund te shtoni edhe juve dicka?
Flm paraprakisht.
SystemA nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 05-05-2013, 07:21   #72
Puhiza
E mėngjesit

Data e antarėsimit: May 2013
Vendndodhja: Nė kėshtjellėn e njė ėndrre!
Postime: 437
Shuma e pikėve qė jep: 7
Puhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithė

Aloe Vera, bima qe trajton lekuren e ndihmon organizmin

Druri Aloes eshte I dobishem kunder kolles dhe te vjellave, si dhe forcon zemren dhe shqisat. Aloe vera permban mbi 20 lloje mineralesh, qe jane te domosdoshme per organizimin e njeriut, si p.sh calcium, fosfor, kalium, hekur, natrium, klor, mangan, magnez etj. Gjithashtu ajo permban barbalonine, antranol, antracen, acid cimetik, acid aloik, vaj eterik, rezistanol, vitamina te shumellojshme. Aloe Vera ndihmon tretjen, qarkullimin e gjakut, funksionimin e veshkave, te melcise, fshikezes se temthit, lehteson dhimbjen reumatizmale, ul nivelin e kolesterines dhe triglicerideve si dhe nivelin e sheqerit ne gjak tek diabetiket, forcon sistemin imunitar dhe ka efekt antikancerogjen.

Bima
Bima nga ana e jashtme mund te ngjaje si nje kaktus, por Aloe Vera i perket familjes se bimeve zambakeve, qe rriten gjithmone te blerta ne klime subtropikale ne toke te pasur me minerale, por gjithashtu edhe ne rajone te thata. Per kete arsye, kjo bime e jashtezakonshme qe depoziton ujin njihet edhe si “zambaku I shkretetires”. Bima arrin efektivitetin e plote te saj pas tri apo kater vitesh per nje rritje pa problem. Aloe Vera grumbullon nje shume te madhe lengu Brenda gjetheve te saj 40-60 cm te gjate dhe 6-10 cm te trashe. Ky leng I pangjyre ne forme xhelatine mbrohet nga nje shtrese e dyllte dhe siguron nje perqendrim shume te larte lenesh ushqimore. Per shkak te aftesise se saj te larte lidhese dhe nje niveli te perbersve active depozite lageshtie, Aloe Vera njihet si nje bime sheruese shume e kerkuar, 3-4 here me shume se cdo bime tjeter dhe nje kozmetike popullore prej mijera vitesh.

Perberesit
Aloe Vera, me me shume se 200 perberes te vertifikuar shkencerisht qe aktivizojne dhe forcojne aftesine tone per vetsherim, e ka treguar veten sin je nder bimet me mira mjeksore. Kerkimet shkencore kane provuar se efekti kryesor I Aloe Veres, domethene aktivizimi I sistemit tone te imunitetit, bazohet ne perberin aktiv Acemannan, nje kompleks karbohidratesh, I cili thithet nga zorret dhe grumbullohet ne membranat e qelizave. Kjo rrit rezistencen e cdo qelize te vecante kunder viruseve te demshme dhe baktereve. Perberesit e ndryshem aktive pastrojne dhe forcojne ne menyre simultane zorren dhe I japin nej mbeshtetje te madhe organit me te madh te imunitetit ne trupin e njeriut. Perberja e te ashtuquajturve antioksidues qe gjenden ne Aloe Vera, vitaminat A, C dhe E te cilat perdoren per te luftuar semundjen e civilizimit dhe masat paraprake per kancerin, ia vlen te percaktohen sit e mira. Perbersit dytesore bimore te Aloe Veres e ndihmojne trupin tone qe t’i thithe me lehtesi keto substance jetesore 11 prej 20 aminoacideve me te njohura, modulet e proteinave qe shpenzohet gjate jetes si dhe 7 aminoacide kryesore. Nje nivel I larte I aminoacideve ne gjakun tone con ne forcimin e kockave, muskujve, nje shperndarje te mire te oksigjenit Brenda organizmit, nje system te forte imuniteti si dhe nje mendje te mire ekuilibruar. Per me teper, perberja e mineraleve, elementet e gjurmeve ne Aloe Vera jane ten je rendesie te madhe. Pervec hekurit, kalciumit dhe magnezit, te cilat jane substance thelbesore per te pasur dhmebe dhe kocka te shendetshme dhe nje metabolizem te mire, bima sheruese siguron gjithahstu sasi shume te medha potasi, te nevojshme per te rregulluar balancen e ujit ne trupin tone dhe per nje tension me te ulet te gjakut. Zinku e forcon sistemin imunitar, ndersa magnezi e ndihmon trupin gjate dezintoksikimit.

Perdorimi I Brendshem
Ilaci me I pershtatshem per trajtimin e brendshem eshte lengu I Aloe Veres. Ai mund te qetesoje problemet heterogjene dhe shkaqet e tyre. Efekti I saj ne zorre si organi me I madh imunitar ne trupin e njeriut eshte shume I vlersuar. Fuqia sheruese e ketij ilaci te vjeter dhe te mirat e tij ne sistemin e imunitetit perforcojne te gjithe organizmin, balancojne aftesite vetesheruese te trupit te njeriut, krijojne harmoni dhe ndihmojne ne parandalimin e semundjeve. Kerkimet shkencore tregojne se kur Aloe Vera merret per perdorim et brendshme ka nje ndikim pozitiv ne rruazat e bardha duke rritur rezistencen e tyre kunder viruseve te infiltruara. Nje shume e mahde ushqyesit vitaminoze dhe mineralesh mbeshtesin shendetin dhe mireqenien duke krijuar bazen per vitalitetin dhe entuziazmin per jeten. E rendesishem eshte te behet dallimi ndermjet productive Aloe Vera qe permbajne aloin, te cilet jane kryesisht laksative dhe produkteve pa aloine, te cileve u referohemi ne kete tekst. Aloina perftohet nga prerja e shteses se aloines se gjethes dhe permban substance laksative. Vetem vitaminat dhe substancat jetesore te palces perdoren per perdorim te metejshem. Keto substance ne perdorim te jashtem apo te brendshem e ndihmojne trupin tone te veshtersohet dhe te qendroje I shendetshem.

Perdorim I jashtem
Metodat e trajtimet te Aloe Veres jane zhvilluar qysh prej mijevjecaresh dhe vazhdojne dhe sot me produktet e reja te specializuara Aloe. Trajtimet me Aloe Vera kane dhene provat etyre ne rastet e neurodermatit, ekzemes apo urtikarieve. Lekura me lageshtira dhe ushqyes jetesore per te ndihmuar regjenerimin e plageve dhe per te pershpejtuar rritjen natyrale te qelizave. Duke perdorur Aloe Vera, qelbezimet, djegjet, pickimet e insekteve dhe gervishtjet sherohen me shpejt se zakonisht. Lengu ose xheli Aloe Veres mund te eprdoret gjithahstu si nje alternative balsamike ne sported e pergjithshme dhe product kunder terheqjes dhe bllokimit muskulor gjate terapise ne rastet e demtimeve sportive. Mjeket popullore rekomandojne qe nenat te perdorin prodhime natyrale te Aloe Veres per tu kujdesur per lekuren e ndjeshme te bebeve te tyre ne vend qe te perdorin kremra te prodhuar kimikisht, te cilet perberes qe mund te shkaktojne alergji. Per keto trajtime, Aloe Vera perfaqeson nje alternative te mrkullueshme.

Kujdes!
Prodhimet natyrale do te behen gjithnje e me te rendesishme per njeriun modern, I cili e kupton se shendeti dhe mireqenia jane te lidhura me harmonine shendetesore te te gjithe trupit te tij. Ushqyesi absolute natyror, pastrues dhe forcedhenes Aloe Vera, me me shume se 200 perberes active te provuar shkencerisht, po kerkon statsuin e saj te rendesishem ne nej shoqeri te drejtuar per nga shendeti. Qe Aloe Vera te kete efekt maksimal te trupi I njeriut, duhet te jete: xhel I paster I marre nga gjethja, pasi eshte qeruar me dore dhe xhel me perqindje me te larte ne produkte. Duke qene se Aloe Vera ka vlere unike ne natyre, ne ditet e sotme spekulhet shume me emrin e kesaj bime. Shume firma dhe prodhues te ndyshem ne te gjithe boten prodhojne produkte me permbajtje Aloe Vera, por jo gjithe kane cilesine dhe sasi te larte ne produktet e tyre.
Puhiza nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 12-05-2013, 22:11   #73
amina
Anėtar i ri

Postime: 5
Shuma e pikėve qė jep: 0
amina ėshtė nė rrugė tė mbarė

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Hello Kitty Shiko postimin
Thanks to Socio, e gjeta me ne fund emrin e kesaj luleje si i thone ne shqip. Quhet Lulja e Balsamit ose Kantarion.

halo;desha me u pyet a jeni te sigurt se kantarion tea esht lule ballsami ne shqip
amina nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 18-07-2013, 15:02   #74
amina
Anėtar i ri

Postime: 5
Shuma e pikėve qė jep: 0
amina ėshtė nė rrugė tė mbarė

mirdita ju lutem ku munt ta gjej ket caj ose herbal,jam ne angli kam pyet ne per farmacia ska caj as herbal,ju lutem me ndihmoni
amina nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 21-07-2013, 13:03   #75
SystemA
God is INHUMAN

SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga amina Shiko postimin
mirdita ju lutem ku munt ta gjej ket caj ose herbal,jam ne angli kam pyet ne per farmacia ska caj as herbal,ju lutem me ndihmoni
Cfar ndihme doni konkretisht? Si caj apo si tableta?
i vjetėr 22-07-2013, 07:55   #76
SystemA
God is INHUMAN

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga amina Shiko postimin
Ne Angli ma merr menja mund te emertohen ndryshe ne farmaci.
Diten e mire.
i vjetėr 08-11-2013, 22:19   #77
Puhiza
E mėngjesit

Vendndodhja: Nė kėshtjellėn e njė ėndrre!
Postime: 437
Shuma e pikėve qė jep: 7
Puhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithėPuhiza ėshtė njė emėr i njohur pėr tė gjithė

Dobitė e mjaltit :

1. Duke pirė mjaltin e shkrirė nė ujė, tė gjitha njollat e zorėve do tė zhduken
2. Ngrėnia e rregullt e mjaltit ndihmon nė pėrforcimin e tė mbajturit mend (memorien e forcon) si dhe forcon trupin fizikisht.
3. Nėse mjalti pihet i tretur nė ujė tė ngrohtė, ndihmon kundėr diaresė.
4. Nėse mjalti pihet i tretur nė ujė tė ftohtė, ndihmon kundėr kapėsllėkut.
5. Me pėrdorimin e mjaltit pastrohet gjaku dhe lehtėsohet qarkullimi i tij nėpėr trup
6. Mjalti ėshtė ilaēi i vetėm pėr shėrimin e tė rahurit tė shpejtė tė zemrės (tahikardia).
7. Mjalti krijon lehtėsim tė organizmit, ndėrsa sheqeri e rėndon atė.
8. Mjalti qė pihet i nxehtė pėr 7 minuta pėrzihet me gjakun, ndėrsa i ftohtė pėr 20 minuta.
9. Kur hahet mjalti lukthi punon nė rregull dhe nuk nevojiten pluhra dhe ilaēra pėr tė ndihmuar pėrpunimin.
10. Mjalti largon dhembjet nė sy, duke e fėrkuar me gisht tė pastėrt syrin.
11. Pėr anemikėt, mjalti ėshtė bombė gjaku.
12. Pėr dhembjet e eshtrave ngrėnia e mjaltit ėshtė ilaē i padiskutueshėm.
13. Tė sėmurėt nga verdha, nė qoftė se mėngjes dhe mbrėmje hanė mjalt, pėr 15-20 ditė ajo do tė shėrohet.
14. Mjalti largon ngėrēin e nervave.
15. Mjalti ndihmon nė rritjen dhe zhvillimin e fėmijėve.
16. Personave qė janė nervoz, si dhe atyre qė kanė gjumė, mjalti u ndihmon pėr t’u qetėsuar
17. Ai i cili ha mjalt nuk mundet me pasė kaps dhe as qė mund t’i krijohen hemorroidet.
18. Nėse mjalti tretet nė qumėsht tė ngorhtė zhduken skrajat e zorrėve.
19. Nėse mjaltin lyeni mbi material tė nxehur dhe atė e veni mbi qafė ose nė gjoks, dhembjet e fytit menjėherė largohen. Kjo bėhet kur kemi ndezje te bajameve dhe anginė.
20. Nėse sasi e caktuar pėrzihet me vishnje dhe shpėrlahet fyti disa here nė ditė era e keqe nga goja menjėher do tė largohet.
21. Mjalti pėrdoret pėr shėrimin e sėmundjes “stalni aigan” plagės sė qelbosur. Plagėn e atillė duhet menjėherė te lyer me mjaltė, ndėrsa tė sėmurit duhet dhėnė qė tė hajė 10-15 herė. Shepjtė do tė vėrehet pėrmirėsimi.
22. Mjalti ndėrpret dhimbjet e stomakut.
23. Plagėt e zorrėve dhe tė lukthit mjalti shumė shpejtė i shėron. Gjatė njė jave duhet ngrėnė deri nė 4 kg mjaltė. Nėse edhe aq hamė edhe pėr tri javė, qė tė bėhet njė muaj nga cirri i stomakut nuk do tė ngelet asnjė shenjė.
Dr. Kolosau thotė: “Kėtė vetė personalisht e kam provuar nė 97 pacientė dhe nė fėmijėn tim dhe kam fituar 100 % rezultate pozitive. ”
24. Nėse dhembjet e shpinės dhe shpatullave, vendet ku ndjehet dhembja, i lyejm me mjaltė e mbi tė vemė biber pluhur, tė shtypur, dhembjet menjėherė largohet.
25. Mjalti e bletės ėshtė ilaē kundėr reumės. Kohė pas kohe duhet lejuar qė bleta ti kafshojė vendet e prekura nga dhembjet reumatike.
26. Fėmijėt tė cilėt urinojnė nė shtrat duhet tė hanė mjaltė dhe kjo sėmundje do t’ju ndėrpritet.
Puhiza nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Pėrgjigje