Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Kombėtare & Boterore > Historia e Shqiptarėve

Historia e Shqiptarėve Historia kombėtare shqiptare dhe ajo botėrore ndėr shekuj.

Pėrshėndetje Vizitor!
Nėse ju shfaqet ky mesazh do tė thotė se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini tė shihni pjesėn me tė madhe tė seksioneve dhe diskutimeve tė forumit, por akoma nuk gėzoni tė drejten pėr tė marrė pjesė nė to dhe nė avantazhet e tė qėnurit anėtar i kėtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI qė tė dėrgoni postime dhe mesazhe nė Forum-Al.
Regjistrohu
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
i vjetėr 15-04-2018, 14:32   #421
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Data e antarėsimit: Nov 2011
Vendndodhja: Canada
Shuma e pikėve qė jep: 23
Zeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyer
Pėrgjigje e: Maqedonia shqiptare: Aleksandri i Madh ėshtė shqiptar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga ZET Shiko postimin
Aeolia apo Aetolia?
Qartesisht Aeolia.
Zeus10 nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 15-04-2018, 15:13   #422
ZET
Cursum Perficio

Data e antarėsimit: Aug 2011
Shuma e pikėve qė jep: 109
ZET ka mbyllur reputacionin

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Zeus10 Shiko postimin
Qartesisht Aeolia.
Dhe si lidhet Aeolia me Aleksandrin ose gjuhen e tij?
ZET nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 15-04-2018, 15:19   #423
SystemA
Banned

Data e antarėsimit: Sep 2010
Thanked 5,948 Times in 4,029 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 0
SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Kane pas dhe KABIR...alexsandros
SystemA nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 15-04-2018, 15:32   #424
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Zeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyerZeus10 ka njė tė ardhme tė shkėlqyer

Citim:
Dhe si lidhet Aeolia me Aleksandrin ose gjuhen e tij?
Mesa duket nuk i paske lexuar postimet paraardhese, te ftoj ti lexosh.
i vjetėr 15-04-2018, 15:51   #425
ZET
Cursum Perficio

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Zeus10 Posti 418
Duke pasur parasysh, qe nga kater "raca" helenike, 3 prej tyre jane pellazge: aeolians, ionians-athenians, aecheans"
Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Zeus10 Posti 419
Dua ti meshoj faktit, qe Dionis Halikarnasi, nuk thote, qe romanishtja aka latinishtja, eshte ne "most part" (sipas perkthimit) aeolisht, por ai thote qe romanishtja eshte plotesisht aeolisht..
A nuk duket se konkluzioni del se 'pellazget'; Aeolet, Ionian- Athenasit, Akeasit flasin romanisht?

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga ZET : 15-04-2018 nė 16:16
i vjetėr 15-04-2018, 18:26   #426
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Citim:
A nuk duket se konkluzioni del se 'pellazget'; Aeolet, Ionian- Athenasit, Akeasit flasin romanisht?
Jo sepse Straboni thote ndryshe:
Citim:
There have been many tribes in Greece, but those which go back to the earliest times are only as many in number as the Greek dialects which we have learned to distinguish. But though the dialects themselves are four in number, we may say that the Ionic is the same as the ancient Attic, for the Attic people of ancient times were called Ionians, and from that stock sprang those Ionians who colonized Asia and used what is now called the Ionic speech; and we may say that the Doric dialect is the same as the Aeolic, for all the Greeks outside the Isthmus, except the Athenians and the Megarians and the Dorians who live about Parnassus, are to this day still called Aeolians. And it is reasonable to suppose that the Dorians too, since they were few in number and lived in a most rugged country, have, because of their lack of intercourse with others, changed their speech and their other customs to the extent that they are no longer a part of the same tribe as before. And this was precisely the case with the Athenians; that is, they lived in a country that was both thin-soiled and rugged, and for this reason, according to Thucydides, their country remained free from devastation, and they were regarded as an indigenous people, who always occupied the same country, since no one drove them out of their country or even desired to possess it. This, therefore, as one may suppose, was precisely the cause of their becoming different both in speech and in customs, albeit they were few in number. And just as the Aeolic element predominated in the parts outside the Isthmus, so too the people inside the Isthmus were in earlier times Aeolians; and then they became mixed with other peoples, since, in the first place, Ionians from Attica seized the Aegialus, and, secondly, the Heracleidae brought back the Dorians, who founded both Megara and many of the cities of the Peloponnesus. The Ionians, however, were soon driven out again by the Achaeans, an Aeolic tribe; and so there were left in the Peloponnesus only the two tribes, the Aeolian and the Dorian. Now all the peoples who had less intercourse with the Dorians—as was the case with the Arcadians and with the Eleians, since the former were wholly mountaineers and had no share in the allotments of territory, while the latter were regarded as sacred to the Olympian Zeus and hence have long lived to themselves in peace, especially because they belonged to the Aeolic stock and had admitted the army which came back with Oxylus about the time of the return of the Heracleidae—these peoples, I say, spoke the Aeolic dialect, whereas the rest used a sort of mixture of the two, some leaning more to the Aeolic and some less. And, I might almost say, even now the people of each city speaks a different dialect, although, because of the predominance which has been gained by the Dorians, one and all are reputed to speak the Doric. Such, then, are the tribes of the Greeks, and such in general terms is their ethnographical division. Let me now take them separately, following the appropriate order, and tell about them.
pra jonet + atikasit flasin "greqisht"
kurse
eolet+dorianet+ akejte+ heraklejte flasin 'latinisht'

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga Zeus10 : 15-04-2018 nė 18:29
i vjetėr 15-04-2018, 18:35   #427
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Dua te vecoj dhe nje gje te rendesishme ne kete diskutim. Perkthyesi, e perkthen fjalen 'dialektos' si 'dialekt',

Ἑλλάδος μὲν οὖν πολλὰ ἔθνη γεγένηται, τὰ δ᾽ ἀνωτάτω τοσαῦτα ὅσας καὶ διαλέκτους παρειλήφαμεν τὰς Ἑλληνίδας: τούτων δ᾽ αὐτῶν τεττάρων οὐσῶν τὴν μὲν Ἰάδα τῇ παλαιᾷ Ἀτθίδι τὴν αὐτὴν φαμέν (καὶ γὰρ Ἴωνες ἐκαλοῦντο οἱ τότε Ἀττικοί, καὶ ἐκεῖθέν εἰσιν οἱ τὴν Ἀσίαν ἐποικήσαντες Ἴωνες καὶ χρησάμενοι τῇ νῦν λεγομένῃ γλώττῃ Ἰάδι), τὴν δὲ Δωρίδα τῇ Αἰολίδι:

por duhet te kemi parasysh, qe διαλέκτος ne te vertete eshte fjala kryesore, qe definon 'gjuhen', si nje e folme e vecante.
Postimi i Zeus10 pėlqehet nga
i vjetėr 15-04-2018, 20:03   #428
ZET
Cursum Perficio

Citim:

kurse
(?!) Konkluzioni me lart derivonte nga dy postet e juaja.
Tani qendron cfare keni thene ju, apo cfare ka thene Strabo qe keni sjelle po vete?

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga ZET : 15-04-2018 nė 20:59
i vjetėr 16-04-2018, 16:39   #429
Beu_Shpata
V.I.P

Data e antarėsimit: Apr 2016
Shuma e pikėve qė jep: 47
Beu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėmBeu_Shpata i pazėvėndėsueshėm

Citim:

kurse
Prandaj edhe shqipja ėshtė mė e pėrafėrt me dialektin e Dorianėve po ashtu edhe nga gramatika?

Kisha edhe njė pyetje tjetėr Zeus; e cilės perjudhė ėshtė greqishtja qė ke prurė nė postimin mė lart? Me pėrjashtim tė alfabetit duket tė jetė aq fonetike sa ėshtė edhe shqipja?

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga Beu_Shpata : 16-04-2018 nė 16:44
Beu_Shpata nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 16-04-2018, 23:52   #430
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Beu_Shpata Shiko postimin
Prandaj edhe shqipja ėshtė mė e pėrafėrt me dialektin e Dorianėve po ashtu edhe nga gramatika?

Kisha edhe njė pyetje tjetėr Zeus; e cilės perjudhė ėshtė greqishtja qė ke prurė nė postimin mė lart? Me pėrjashtim tė alfabetit duket tė jetė aq fonetike sa ėshtė edhe shqipja?
Kjo greqishte,eshte e "Gjeografise" se Strabonit. Kjo quhet greqishte romanistike, por ka shume lloj greqishte, sipas studjuesve. Per mua ka vetem dy, greqishte me sintakse te lire dhe greqishte me sintakse te rregulluar. Nga ajo qe une kuptoj, greqishtja me rregulla jo strikte sintaksore, eshte perdorur per shkrimet para greqishtes bizantine. Me shume nuk te them dot, sepse une kam marr vetem dy kurse per greqishten klasike, qe nuk jane te mjaftueshme per nje analize te thelle.
i vjetėr 16-04-2018, 23:58   #431
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Citim:
(?!) Konkluzioni me lart derivonte nga dy postet e juaja.
Tani qendron cfare keni thene ju, apo cfare ka thene Strabo qe keni sjelle po vete?
Sipas llogjikes se sotme nje komb nje gjuhe, duhet te qendroje ajo qe une dhe ti thame ne fillim, por mesa duket ky rregull nuk aplikohet per lashtesine, keshtu qe duke marre per te mireqene konkluzionin e Strabonit, nje pjese e pellazgeve kane folur latinisht(eolet, heraklidet dhe heleniket-doriane) kurse nje pjese tjeter greqisht(athinasit dhe jonet).
i vjetėr 21-04-2018, 22:41   #432
Tannhauser
Anėtar i ri

Data e antarėsimit: Apr 2013
Tannhauser ėshtė nė rrugė tė mbarė

Qe te mos kete iluzione shoqeria 'Pirro' dhe disa anetare ketu brenda per Aleksandrin e Madh po postoj nje pjese te shkurter nga Arriani, nga fjalimi qe mbajti Aleksandri perpara ushtareve te vet (Aleksa. Anabasis, 7, 9):

...Και πρωτα γε απο Φιλιππου του πατρος, ηπερ και εικος, του λογουαρξομαι. Φιλιππος γαρ παραλαβων υμας πλανητας και απορους, εν διφθαιρες τους πολλους νεμοντας ανα τα ορη προβατα ολιγα και υπερ τουτων κακως μαχομενους Ιλλυριοις και Τριβαλλοις και τοις ομοροις Θραξιν, χλαμυδας μεν υμιν αντι των διφθερων εδωκεν, κατηγαγε δε εκ των ορων ες τα πεδια, αξιομαχους καταστησας τοις προσχωροις των βαρβαρων, ως μη χωριων ετι οχυροτητι πιστευοντας μαλλον η τη οικεια αρετη σωζεσθαι, πολεων τε οικητορας απεφηνε και νομοις και και εθεσι χρηστοις εκοσμησεν....

Por meqe shoqata 'Pirro' preferon ti shperdori parate e saj per te krijuar video qe jane bere per te bindur cobene ne Afganistan dhe jo njerez me kulture, nuk mendoj se ka lexuar ndonjehere libra historie apo do kete njerez qe te dijne gjuhen me te lavdishme te njerezimit, greqishten e lashte. Prandaj, me lejoni ta bej une perkthimin:

...Dhe do filloj fjalimin tim duke permendur atin tim Filipin, sic eshte normale. Filipi pra, pasi ju morri rrugace dhe te varfer, qe kullotnit delet tuaja neper male te veshur me rrecka dhe qe luftonit ashper per to kunder Ilireve, Tribaleve dhe Thrakasve fqinje, dhe ju beri te vishni roba te mira ne vend te lekurave dhe ju zbriti nga malet ne fushat; duke ju transformuar ne kundershtare te fuqishem kundrejt fqinjeve barbare, ne menyre qe te bazoni shpetimin tuaj jo ne fortifikimin e pozicionit por ne burrerine tuaj, dhe ju beri qytetare neper qytete dhe ju civilizoi me ligje dhe me zakone...

Ne qofte se nuk ju pelqen perkthimi im, mund te zgjidhni c'fare gjuhe ju pelqen ne kete bote qe eshte perkthyer Arriani dhe ta merrni andej. Referencen jua dhashe.

Do vije radha dhe per Pirron, te tregojme sa 'ilir' qe...
Tannhauser nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 22-04-2018, 00:12   #433
ZET
Cursum Perficio

Do kete folur me Egjiptianet, me qe u thote me tej se jane 'his kinship':

"Kur Aleksandri e pa Filipin duke qare, shkoi tek e ema dhe I tha: ” O nena ime, mos mbaj zemerim me gjate per padrejtesine qe te ka bere babai im, sepse ai nuk ka harruar ende padrejtesine qe ti vete ke bere kunder tij, edhe per me shume sepse une jam ndermjetesi qe ata e quajne Maqedonas, ndersa ne fakt une jam Egjiptian.” Pseud-Call. 30, 1889

Shen. perkth.- Teksti Sirian korrespondon me ate Latin, por jo me ate Grek.

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga ZET : 22-04-2018 nė 00:16
i vjetėr 22-04-2018, 00:43   #434
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Tannhauser Shiko postimin
Qe te mos kete iluzione shoqeria 'Pirro' dhe disa anetare ketu brenda per Aleksandrin e Madh po postoj nje pjese te shkurter nga Arriani, nga fjalimi qe mbajti Aleksandri perpara ushtareve te vet (Aleksa. Anabasis, 7, 9):

...Και πρωτα γε απο Φιλιππου του πατρος, ηπερ και εικος, του λογουαρξομαι. Φιλιππος γαρ παραλαβων υμας πλανητας και απορους, εν διφθαιρες τους πολλους νεμοντας ανα τα ορη προβατα ολιγα και υπερ τουτων κακως μαχομενους Ιλλυριοις και Τριβαλλοις και τοις ομοροις Θραξιν, χλαμυδας μεν υμιν αντι των διφθερων εδωκεν, κατηγαγε δε εκ των ορων ες τα πεδια, αξιομαχους καταστησας τοις προσχωροις των βαρβαρων, ως μη χωριων ετι οχυροτητι πιστευοντας μαλλον η τη οικεια αρετη σωζεσθαι, πολεων τε οικητορας απεφηνε και νομοις και και εθεσι χρηστοις εκοσμησεν....

Por meqe shoqata 'Pirro' preferon ti shperdori parate e saj per te krijuar video qe jane bere per te bindur cobene ne Afganistan dhe jo njerez me kulture, nuk mendoj se ka lexuar ndonjehere libra historie apo do kete njerez qe te dijne gjuhen me te lavdishme te njerezimit, greqishten e lashte. Prandaj, me lejoni ta bej une perkthimin:

...Dhe do filloj fjalimin tim duke permendur atin tim Filipin, sic eshte normale. Filipi pra, pasi ju morri rrugace dhe te varfer, qe kullotnit delet tuaja neper male te veshur me rrecka dhe qe luftonit ashper per to kunder Ilireve, Tribaleve dhe Thrakasve fqinje, dhe ju beri te vishni roba te mira ne vend te lekurave dhe ju zbriti nga malet ne fushat; duke ju transformuar ne kundershtare te fuqishem kundrejt fqinjeve barbare, ne menyre qe te bazoni shpetimin tuaj jo ne fortifikimin e pozicionit por ne burrerine tuaj, dhe ju beri qytetare neper qytete dhe ju civilizoi me ligje dhe me zakone...

Ne qofte se nuk ju pelqen perkthimi im, mund te zgjidhni c'fare gjuhe ju pelqen ne kete bote qe eshte perkthyer Arriani dhe ta merrni andej. Referencen jua dhashe.

Qe te mos kemi iluzione per cfare? Ne mund te kemi iluzione, per cfare mund te na duket ne e arsyeshme, por persa i perket Aleksandrit dhe familjes se tij, ty ta ka hequr cdo iluzion, vete ata, "greket e lashte" ne menyre te drejteperdrejte dhe pa ekuivoke:

ἀλλ' οὐχ ὑπὲρ Φιλίππου καὶ ὧν ἐκεῖνος πράττει νῦν, οὐχ οὕτως ἔχουσιν*, οὐ μόνον οὐχ Ἕλληνος ὄντος οὐδὲ προσήκοντος οὐδὲν τοῖς Ἕλλησιν, ἀλλ' οὐδὲ βαρβάρου ἐντεῦθεν ὅθεν* καλὸν εἰπεῖν, ἀλλ' ὀλέθρου* Μακεδόνος, ὅθεν οὐδ' ἀνδράποδον* σπουδαῖον οὐδὲν ἦν πρότερον πρίασθαι

e perkthyer ne anglisht si me poshte:
Citim:
Yet they have no such qualms about Philip and his present conduct, though he is not only no Greek, nor related to the Greeks, but not even a barbarian from any place that can be named with honor, but a pestilent knave from Macedonia, whence it was never yet possible to buy a decent slave.
dhe meqe mua me pelqen me teper gjuha shqipe dhe me tingellon shume me bukur, se sa gjuha e Kishes mesjetare, po e perkthej ne te:

megjithate ata nuk shqetesohen rreth Filipit dhe sjelljes se tij te tanishme, te mendosh qe ai jo vetem qe nuk eshte grek dhe s'ka kurrfare lidhje me greket, por ai nuk eshte as nje barbar, nga nje vend i tyre, qe ka nje emer te nderuar, por nje vrases i paskrupullt nga Maqedonia, prej nga eshte e pamundur te blesh nje sklllav per te qenė.

Ketu eshte fjala, per Filipin, te jatin e Aleksandrit qe ti citove, per te nenkuptuar qe ai(dhe si rrjedhim Aleksandri) ishin greke, qekurse kane luftuar kunder "barbareve" ilire, trakas e triballe. Por ti harron, qe ishin pikerisht, po ky Filip se bashku me te birin e tij adoleshent, qe megjithese u edukua si filohelen, nuk hezituan te rrafshonin pertoke Teben, qytetin me te madh helenik dhe te dytin ne gjithe boten e lashte te njohur. Ata kercenuani te shuanin vete Athinen, por kur kjo e fundit thirri ne ndihme Romen, Filipi jo vetem , qe tregoi te njejten armiqesi kundrejt "grekeve", si ate kunder barbareve, por nuk hezitoi te pohonte, qe ai nuk e konsideronte "Greqine" as nje shtet me nje kulture unitare, por nje territor te banuar nga raca te ndryshme:

Αἰτωλῶν δ' οὐκ ἀνεκτόν: ποίας δὲ κελεύετέ με" φησὶν " ἐκχωρεῖν Ἑλλάδος καὶ πῶς ἀφορίζετε ταύτην; αὐτῶν γὰρ Αἰτωλῶν οὐκ εἰσὶν Ἕλληνες οἱ πλείους: τὸ γὰρ τῶν Ἀγραῶν ἔθνος καὶ τὸ τῶν Ἀποδωτῶν, ἔτι δὲ τῶν Ἀμφιλόχων, οὐκ ἔστιν Ἑλλάς. ἢ τούτων μὲν παραχωρεῖτέ μοι;"

Citim:
'What is this Greece which you demand that I should evacuate, and what how do you define Greece?. Certainly most of the Aetolians themselves are not Greeks!. The countries of the Agraae, the Apodotea, and the Amphilochians cannot be regarded as Greeks. So do you allow to me to remain in those territories'
Me thoni, cfare eshte kjo Greqi qe ju(romaket-shenimi im), po me kerkoni ta evakuoj, cfare dreqin ju kuptoni me termin "Greqi". Eshte me se e sigurte, qe Aetolet ne shumicen derrmuese te tyre, nuk jane greke, Agraenjte, Apodoejte dhe Amfilokejte nuk mund te quhen greke. Keshtu, do me lejoni mua ti mbaj keto territore.

Sill Pirron tani.
i vjetėr 22-04-2018, 09:07   #435
Tannhauser
Anėtar i ri

Data e antarėsimit: Apr 2013
Tannhauser ėshtė nė rrugė tė mbarė

Citim:
Qe te mos kemi iluzione per cfare? Ne mund te kemi iluzione, per cfare mund te na duket ne e arsyeshme, por persa i perket Aleksandrit dhe familjes se tij, ty ta ka hequr cdo iluzion, vete ata, "greket e lashte" ne menyre te drejteperdrejte dhe pa ekuivoke:

ἀλλ' οὐχ ὑπὲρ Φιλίππου καὶ ὧν ἐκεῖνος πράττει νῦν, οὐχ οὕτως ἔχουσιν*, οὐ μόνον οὐχ Ἕλληνος ὄντος οὐδὲ προσήκοντος οὐδὲν τοῖς Ἕλλησιν, ἀλλ' οὐδὲ βαρβάρου ἐντεῦθεν ὅθεν* καλὸν εἰπεῖν, ἀλλ' ὀλέθρου* Μακεδόνος, ὅθεν οὐδ' ἀνδράποδον* σπουδαῖον οὐδὲν ἦν πρότερον πρίασθαι

e perkthyer ne anglisht si me poshte:

dhe meqe mua me pelqen me teper gjuha shqipe dhe me tingellon shume me bukur, se sa gjuha e Kishes mesjetare, po e perkthej ne te:

megjithate ata nuk shqetesohen rreth Filipit dhe sjelljes se tij te tanishme, te mendosh qe ai jo vetem qe nuk eshte grek dhe s'ka kurrfare lidhje me greket, por ai nuk eshte as nje barbar, nga nje vend i tyre, qe ka nje emer te nderuar, por nje vrases i paskrupullt nga Maqedonia, prej nga eshte e pamundur te blesh nje sklllav per te qenė.

Ketu eshte fjala, per Filipin, te jatin e Aleksandrit qe ti citove, per te nenkuptuar qe ai(dhe si rrjedhim Aleksandri) ishin greke, qekurse kane luftuar kunder "barbareve" ilire, trakas e triballe. Por ti harron, qe ishin pikerisht, po ky Filip se bashku me te birin e tij adoleshent, qe megjithese u edukua si filohelen, nuk hezituan te rrafshonin pertoke Teben, qytetin me te madh helenik dhe te dytin ne gjithe boten e lashte te njohur. Ata kercenuani te shuanin vete Athinen, por kur kjo e fundit thirri ne ndihme Romen, Filipi jo vetem , qe tregoi te njejten armiqesi kundrejt "grekeve", si ate kunder barbareve, por nuk hezitoi te pohonte, qe ai nuk e konsideronte "Greqine" as nje shtet me nje kulture unitare, por nje territor te banuar nga raca te ndryshme:

Αἰτωλῶν δ' οὐκ ἀνεκτόν: ποίας δὲ κελεύετέ με" φησὶν " ἐκχωρεῖν Ἑλλάδος καὶ πῶς ἀφορίζετε ταύτην; αὐτῶν γὰρ Αἰτωλῶν οὐκ εἰσὶν Ἕλληνες οἱ πλείους: τὸ γὰρ τῶν Ἀγραῶν ἔθνος καὶ τὸ τῶν Ἀποδωτῶν, ἔτι δὲ τῶν Ἀμφιλόχων, οὐκ ἔστιν Ἑλλάς. ἢ τούτων μὲν παραχωρεῖτέ μοι;"

Me thoni, cfare eshte kjo Greqi qe ju(romaket-shenimi im), po me kerkoni ta evakuoj, cfare dreqin ju kuptoni me termin "Greqi". Eshte me se e sigurte, qe Aetolet ne shumicen derrmuese te tyre, nuk jane greke, Agraenjte, Apodoejte dhe Amfilokejte nuk mund te quhen greke. Keshtu, do me lejoni mua ti mbaj keto territore.

Sill Pirron tani.
Siapas Plutarkut (Pyrrhus, kap. III) Glaukia e mbajti sepse Pirroja i vogel kur ia lane ne kembe vajti e kapi altarin e perendive. Kete Glaukia e morri si shenje te perendive, dhe pranoi ta mbai Pirron afer tij. Te te kujtoj se Pirron e kishin sjelle ne Iliri Ippias, Androkleionas dhe Neandros (emra ilire keto e?), (Kienast, RE, Pyr., f.115, Flaceliere et Chambry, Plutarque, Vies, VI, bot. Belles-Lettres, f. 293). Glaukia fillimisht nuk dinte c'te bente. Ne qofte se e mbante atehere lufta me Maqedonine dhe mbretin e saj Kassandros ishte e sigurt. Sipas Klotzsch-it, Epirotische Geschichte, Berlin, 1911, f. 110, Schutt-it, Untersuchungen zur Geschichte der alten Illyrier, Diss. Breslau, 1910, f. 54 dhe Fluss, RE, Suppl. V, Illyrioi, f. 330, Glaukia priste qe nga miqesia e tij me Pirron do kishte mundesine te zgjeroje influencen e tij ne Epir dhe te pushtoje qytetet e pasura greke te Adriatikut dhe kryesisht Epidamnin. Dhe sipas Kienast (RE, Pyr., f.115) Glaukia priste qe te sundoje Epirin. Sipas Schubert-it, Geschichte de Pyrrhus, Konigsberg, 1894, f. 113, mbrojtja e Pirros nga Glaukia ishte nje akt krejt politik dhe synonte qe te krijonte nje reaksion kunder planeve te Kassandrit. Dhe shton Schubert dhe Stahelin (RE, Glaukias, f. 1938) se te arratisurit qe mbanin Pirron (emrat i dhashe me larte) e njihnin politiken antimaqedonase te Glaukise dhe u drejtuan per atje.

Glaukia natyrisht ishte armik i Kassandrit dhe i Maqedonasve sepse zgjerimi i shtetit Maqedonas (ne kete rast kunder Epirit) do shtonte presionin kunder shtetit te Taulanteve. Keshtu qe duke mbajtur te gjalle Pirron, si pasardhes legjitim te fronit te Epirit atehere mbante gjalle edhe shpresat e tij politike. Kjo sigurisht beri qe ne vitin 314 p.K. Kassandri filloi lufte kunder Ilirise. Sa per shtese permend ketu se vetem Justini (XVII, 3, 19) eshte ai qe thote se gruaja e Glaukise ishte nga fisi i babait te Pirros (fisi i Eakideve ose Aiakideve me drejt).

Kuptove tash pse Pirroja ndenji deri ne vitin e 12 ne Iliri???
Tannhauser nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 22-04-2018, 09:12   #436
King Bardhyl
V.I.P

Data e antarėsimit: Mar 2015
Shuma e pikėve qė jep: 36
King Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėm

Citim:

Mendoj se citimi i Demostenit nga Zeus e ezauron totalisht temėn se ēfarė opinioni kishin grekėt e lashtė pėr maqedonasit.
Mė lejoni qė tju shpjegoj se si ju vajti nė mendje grekėve modernė ideja se maqedonasit e lashtė ishin grekė:

Citim:
Peter Green:

"The Colonels, as it happened, promoted Alexander as a great Greek hero, especially to army recruits: the Greeks of the fourth century B.C., to whom Alexander was a half-Macedonian, half-Epirote barbarian conqueror, would have found this metamorphosis as ironic as I did.
https://books.google.al/books?id=Hlh...0great&f=false
King Bardhyl nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 22-04-2018, 09:49   #437
King Bardhyl
V.I.P

Data e antarėsimit: Mar 2015
Shuma e pikėve qė jep: 36
King Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Siapas Plutarkut (Pyrrhus, kap. III) Glaukia e mbajti sepse Pirroja i vogel kur ia lane ne kembe vajti e kapi altarin e perendive. Kete Glaukia e morri si shenje te perendive, dhe pranoi ta mbai Pirron afer tij. Te te kujtoj se Pirron e kishin sjelle ne Iliri Ippias, Androkleionas dhe Neandros (emra ilire keto e?), (Kienast, RE, Pyr., f.115, Flaceliere et Chambry, Plutarque, Vies, VI, bot. Belles-Lettres, f. 293). Glaukia fillimisht nuk dinte c'te bente. Ne qofte se e mbante atehere lufta me Maqedonine dhe mbretin e saj Kassandros ishte e sigurt. Sipas Klotzsch-it, Epirotische Geschichte, Berlin, 1911, f. 110, Schutt-it, Untersuchungen zur Geschichte der alten Illyrier, Diss. Breslau, 1910, f. 54 dhe Fluss, RE, Suppl. V, Illyrioi, f. 330, Glaukia priste qe nga miqesia e tij me Pirron do kishte mundesine te zgjeroje influencen e tij ne Epir dhe te pushtoje qytetet e pasura greke te Adriatikut dhe kryesisht Epidamnin. Dhe sipas Kienast (RE, Pyr., f.115) Glaukia priste qe te sundoje Epirin. Sipas Schubert-it, Geschichte de Pyrrhus, Konigsberg, 1894, f. 113, mbrojtja e Pirros nga Glaukia ishte nje akt krejt politik dhe synonte qe te krijonte nje reaksion kunder planeve te Kassandrit. Dhe shton Schubert dhe Stahelin (RE, Glaukias, f. 1938) se te arratisurit qe mbanin Pirron (emrat i dhashe me larte) e njihnin politiken antimaqedonase te Glaukise dhe u drejtuan per atje.

Glaukia natyrisht ishte armik i Kassandrit dhe i Maqedonasve sepse zgjerimi i shtetit Maqedonas (ne kete rast kunder Epirit) do shtonte presionin kunder shtetit te Taulanteve. Keshtu qe duke mbajtur te gjalle Pirron, si pasardhes legjitim te fronit te Epirit atehere mbante gjalle edhe shpresat e tij politike. Kjo sigurisht beri qe ne vitin 314 p.K. Kassandri filloi lufte kunder Ilirise. Sa per shtese permend ketu se vetem Justini (XVII, 3, 19) eshte ai qe thote se gruaja e Glaukise ishte nga fisi i babait te Pirros (fisi i Eakideve ose Aiakideve me drejt).

Dy pyetje fare tė thjeshta pėr tė evituar kėto betejat e kota me citate nga autorė tė ndryshėm tė antikitetit.
1) A jeni nė dijeni qė epirotėt ishin fise barbare?
2) A e dini se barbar quhesh dikush qė nuk ishte grek?
King Bardhyl nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Postimi i King Bardhyl pėlqehet nga
i vjetėr 22-04-2018, 12:09   #438
Zeus10
Epirus Patria Nostra

Citim:

Nese postimi yt i pare, kishte 5% substance, ky i dyti eshte nje analize boshe, pa kurrfare lidhjeje me diskutimin. Megjithate, nga ajo qe kuptova une, qellimi i sjelljes prej teje, duke shpjeguar rrethanat politike, qe ben te mundur strehimin e Pirros tek iliri Glauk, synonte te provonte, qe iliret dhe epirotet, nuk i lidhte nje dashuri etnike si pjese te se njejtes race. Por, kush po diskutonte per kete? Mua mu duk ne fillim, qe ti po rrekeshe te provoje qe Pirroja ishte grek, apo jo?
Tani e gjithe nderhyrja jote e pavend, me duket se eshte ne vazhden e nje debati qe behet ne koken tende, ose ne ndonje forum tjeter. Megjithate je i mirepritur, te japesh argumentet e tua, pa aplikuar perkthime copy-paste, qe e permbytin debatin me rrjedha te kota.
Postimi i Zeus10 pėlqehet nga
i vjetėr 22-04-2018, 13:12   #439
drague
me pushime

Data e antarėsimit: Sep 2010
Thanked 5,872 Times in 3,742 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 269
drague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Nese postimi yt i pare, kishte 5% substance, ky i dyti eshte nje analize boshe, pa kurrfare lidhjeje me diskutimin. Megjithate, nga ajo qe kuptova une, qellimi i sjelljes prej teje, duke shpjeguar rrethanat politike, qe ben te mundur strehimin e Pirros tek iliri Glauk, synonte te provonte, qe iliret dhe epirotet, nuk i lidhte nje dashuri etnike si pjese te se njejtes race. Por, kush po diskutonte per kete? Mua mu duk ne fillim, qe ti po rrekeshe te provoje qe Pirroja ishte grek, apo jo?
Tani e gjithe nderhyrja jote e pavend, me duket se eshte ne vazhden e nje debati qe behet ne koken tende, ose ne ndonje forum tjeter. Megjithate je i mirepritur, te japesh argumentet e tua, pa aplikuar perkthime copy-paste, qe e permbytin debatin me rrjedha te kota.
te merresh me Tanhauzerin duhet te hashe nje furre me buke thot poplli.
i vjetėr 22-04-2018, 13:26   #440
invictus
larguar

Data e antarėsimit: Sep 2014
Shuma e pikėve qė jep: 66
invictus ka mbyllur reputacionin

Citim:

yyyyyyyyyy. Zbute yryshtin sirian-greek wannabe

Perkthimi eshte i sakte, vetem se ka nje problem, dhe ta them un ty cili eshte, ty historian bythe.
Ti i je referuar Lucius Flavius Arrianus, ky tipi, se pari ka vdekur ne vitin 160 pas krishtit. kurse aleksandri i madh ka vdekur ne vitin 323 para krishtit, pra fiks nje diference kohore prej 483 vjetesh. Eshte njesoj si te shkruaj une tani ca te me doje palla per renien e kosntantinopojes, fjala bie.
Se dyti, pikerisht per kete distance shume te gjate kohore, e ndajne gati 5 shekuj aleksandrin nga Arrianus, historianet serioze me coglioni quadrati nuk marrin fare per baze ca ka shkruar ky.
Se treti mos na bej ketu si close up pussy
Te te sjell une ca dhjetra referime per barbaret emathiote(maqedone), ti e di shume mire qe termi barbar ka kuptimin i huaj, jo konotacioni qe ka sot.

Hajde tano hajde, nuk zgjodhe ndonje komb me te mire te asimilohesh, po pse o, zili ke ata zgjebsit siriane te gerqise o

hey trap, albo papuja te dergoi ktu o?

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga invictus : 22-04-2018 nė 13:41
invictus nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Postimi i invictus pėlqehet nga
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė

Rregullat e postimim