Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Kombi Shqiptar > Historia e Shqiptarėve

Historia e Shqiptarėve Historia kombėtare shqiptare dhe ajo botėrore ndėr shekuj.

10 Temat e fundi Gjermania mė rriti, jo Shqipėria (Autor : legjenda - )           »          Lavdrimi thyen mitin se shqiptarėt nuk prejnė fėmijė (Autor : legjenda - )           »          Ēunat e Tirones (Autor : Duaje Siveten - )           »          Spanja refuzon referendumin pėr pavarėsi tė Katalonisė (Autor : legjenda - )           »          Barcelona planifikon pėr Xhaminė e Madhe (Autor : legjenda - )           »          Shqiptarėt dhe rusėt Marrėdhėnia midis tyre (Autor : legjenda - )           »          Ja shqiptari i vertet se cfare ju bene ruseve (Autor : Lumi - )           »          Hotel Poseidon ne uje,ne ishujt Fixhi. (Autor : Nova_Design - )           »          Si ta presesh me zgjuarsi dhe ruash torten? (Autor : Nova_Design - )           »          Ringtones ( Zile celulari) (Autor : YOKO - )

Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė Mėnyra e shfaqjes
i vjetėr 07-03-2011, 23:45   #1
Atdhetari
Atdhetari

Data e antarėsimit: Dec 2010
Postime: 69
Shuma e pikėve qė jep: 5
Atdhetari ka njė atmosferė spektakolareAtdhetari ka njė atmosferė spektakolare
Gjendja bazė Autoktonia e shqiptareve ne Maqedoni

Ne dokumentin e shekullit XIII duket qarte qe "OHRI" dhe "DIBRA"
jane vendbanime shqiptare :

Citim:
George Acropolites:
An Albanian Uprising
Historian George Acropolites (1217-1282) was the tutor of Emperor Theodore II Lascaris (r. 1254-1258) and later became rector of the university in Constantinople. His 'Chronicle' of the Nicaean Empire, based to a good degree on first-hand information and personal observations, covers the years 1203-1261

When the two promised to carry out our decisions, I left them and hastened to Ohrid with my retinue to find out whether I would be able to put the situation in Albania back in order. I resolved to send the imperial sewer, Isaac Nestongus, to Albania and gave the usual orders for him to assume the supreme command. I was well aware of the fact that I could make such decisions without the slightest danger, i.e. that I could replace any of the regional tax and government officials, military commanders or local authorities at whim. I then decided to set off for Albania myself to bring the situation in that country back under control and to find out what the sewer had actually accomplished. On my departure from Albania, I took the sewer and all the forces with me because the Albanian people had acted in advance and had already carried through with their uprising. They had all defected to the turncoat Despot Michael. Since I could see for myself that everything was in turmoil, I left Dibra, where I had spent more days than necessary and where the enemy had encircled us, and took Ohrid by storm with several members of my retinue. In Ohrid I left the sewer to guard the castle and, marching through Prespa and a place called Siderokastron, reached Prilep. There I had the impression of having arrived in a safe haven.
http://www.albanianhistory.net/texts15/AH1257.html
Keto dokumente u mungojne Sllaveve qe mundohen te fabrikojne historine pa fije turpi edhe ne shekullin XXI .
Atdhetari nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Sponsor
i vjetėr 07-03-2011, 23:46   #2
Atdhetari
Atdhetari

Gjendja bazė Pėrgjigje e: Autoktonia e shqiptareve ne Maqedoni

Dokument nga shekulli XIV :

Citim:
1328, 1332, 1336
John Cantacuzene:
Unruly Nomads Pay Homage to the Emperor
Typical of the many short references to the Albanians in Byzantine chronicles is the following text by the Emperor John VI Cantacuzene (r. 1347-1355), whose 'History' covers the years 1320-1356. Here as in other texts, the Albanian tribes are described as wild and unruly nomads living in mountainous regions in the summer months and migrating to the lowlands in the winter months.
While the emperor was spending about eight days in Achrida (Ohrid), the Albanian nomads living in the region of Deabolis (Devoll) appeared before him, as well as those from Koloneia (Kolonja) and those from the vicinity of Ohrid (1). They paid homage to the emperor and willingly offered him their services. Those who lived farther away on the borders of the Byzantine Empire were commanded by letters from the emperor to hasten to Thessalonika in order to pay homage, which they did a short time later.
While the emperor was staying in Thessaly (2), the unruly Albanians living in the Thessalian mountains appeared before him who, according to their tribal leaders, are called Malakasians, Buians and Mesarites and whose numbers reach 12,000. They paid homage to the emperor and promised to serve him, for they were afraid of being annihilated by the Byzantines at the onset of winter, living as they do, not in towns, but in the mountains and in inaccessible regions. Since they must abandon these regions in the winter due to the cold and snow, which falls in incredible amounts in such vicinities, they believed that they would easily fall prey to them.
i vjetėr 07-03-2011, 23:49   #3
Atdhetari
Atdhetari

Ketu quhet Maqedonia e lashte "ALBANIA"
Dokument nga shekulli XVI :

Citim:
Anonymous:
A Physical Description of Albania and the Defence of Ulcinj
The name of the author of this report, first published by Sime Ljubic in 1880, is unknown, but he was probably one of the Venetian proveditors of Kotor. He seems, at any rate, to have visited many areas of Albania personally. His report provides much information, including many useful details, on the state of a country firmly now under Turkish rule.
The country of Albania is that which ancient authors called Macedonia,( i.e. only a part of Macedonia since the latter contains many lands and regions which are not Albanian). Albania itself is the part which has the Adriatic Sea as its western border. The said land of Albania extends from the north southwards from between the towns of Antivari (Bar) and Dulcigno (Ulcinj), settlements which are a mere fifteen miles apart. As such, Bar constitutes the end of Dalmatia and Ulcinj the beginning of Albania.http://www.albanianhistory.net/texts16-18/AH1570.html
i vjetėr 07-03-2011, 23:58   #4
Atdhetari
Atdhetari

Etnograf :
http://books.google.com/books?id=-EV...88,1610&edge=0

i vjetėr 27-10-2012, 12:04   #5
Socio
V.I.P

Data e antarėsimit: Feb 2012
Vendndodhja: Cdokund
Postime: 1,298
Shuma e pikėve qė jep: 29
Socio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėm

Giorgio Bianchi me 1639 ' Shkupi me popullsi kryesisht myslimane (1), dhe numer te konsiderueshem shqiptaresh katolike por edhe nje prezence e serbeve ortodoks ...'

Ref:

(1) Pa dyshim shumica e ketyre ishte shqiptare.
Foto e bashkangjitur
Lloji i dosjes: jpg uskub1631a.jpg (68.0 KiloByte, 106 shikimet)
Lloji i dosjes: jpg uskub1631b.jpg (71.6 KiloByte, 103 shikimet)
Lloji i dosjes: jpg skop1631cov.jpg (21.1 KiloByte, 103 shikimet)
illyrianboyful (21-10-2013)
i vjetėr 04-11-2012, 16:44   #6
Albpelasgian
Super Anėtar

Data e antarėsimit: Sep 2012
Postime: 195
Shuma e pikėve qė jep: 11
Albpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyer

Nji publikim me plot vlere! bravo socio
Albpelasgian nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 04-11-2012, 17:04   #7
USA NR1
United State of Albania

Data e antarėsimit: Aug 2010
Vendndodhja: uhu sa larg
Postime: 2,278
USA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėmUSA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėmUSA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėmUSA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėmUSA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėmUSA NR1 ėshtė njė fener i lavdishėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Albpelasgian Shiko postimin
Nji publikim me plot vlere! bravo socio
me te vertete plot me vlere ..
Pershednetje per te gjithe ju ne kete teme..
USA NR1 nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 19-10-2013, 11:59   #8
Albpelasgian
Super Anėtar

Albpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyerAlbpelasgian ėshtė njė i shkėlqyer

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Socio Shiko postimin
Giorgio Bianchi me 1639 ' Shkupi me popullsi kryesisht myslimane (1), dhe numer te konsiderueshem shqiptaresh katolike por edhe nje prezence e serbeve ortodoks ...'

Po i kthehem edhe njehere ketij dokumenti qe ka sjellur Socio. Jane te shumta burimet qe thone se ne pjesen me te madhe te shekullit XIX, qyteti i Shkupit kishte shumice derrmuese shqiptare (mjafton te kujtohet harta etnografike e Hahnit ne luginen e eperme te Vardarit ku elementi shqiptar mbizoteron bindshem ndaj atij bullgar).

Por vecantia e dokumentit te Socio-s eshte fakti qe Giorgio Bianchi shkruan ne vitin 1639. Po e perseris edhe njehere: 1639. Pra, ketu i shembet dheu hipotezes serbe te "Velika seoba Srba" (e ashtuquajtura dyndja e madhe serbe). Sipas skenareve te kesaj hipoteze, popullsia e Kosoves dhe Maqedonise ishte kryesisht serb dhe se elementi shqiptar ishte i paperfillshem. Sipas tyre, shqiptaret do te kolonizonin Kosoven e Maqedonine vetem pas vitit 1690 (?).

Ndera, Bianchi thote qe shqiptaret ishin shumice ne Shkup ne vitin 1639, pra 50 vjet me heret sesa e ashtuquajtura 'dyndje e madhe'.

falemnderit, edhe njehere, socio!

P.S: Ne vijim ja nje burim tjeter qe e konsideron Shkupin si Shqiperi Lindore:

Postimi i Albpelasgian pėlqehet nga
Socio (19-10-2013)
i vjetėr 19-10-2013, 19:01   #9
Socio
V.I.P

Socio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėmSocio i pazėvėndėsueshėm

Me nder qofsh Alb, dhe faleminderit qe solle ne vemendje keto te dhena te cmueshme historike qe rrezojne bindshem tezat serbe, tashme te njohura, qe mohojne prezencen e madhe shqiptare ne Kosove dhe FYROM para te ashtuquajturit 'Migrim i madh serb'!

Deshiroj ketu te shtoj edhe kroniken austriake per ekspediten ushtarake te Pikolominit te vitit 1689 kunder Perandorise Osmane ne territorin e Kosoves dhe FYROM -it te sotem.

http://www.albanianhistory.net/texts...AH1689_EN.html

Kronika ka nje vlere te posacme historike sepse gjate pershkrimeve autori na jep, pa dashje, edhe nje pasqyre te mirefillte demografike te territorit ne fjale qe perseri rrezon bindshem pretendimet e historianeve serbe.

Nese lexojme me vemendje ne kete kronike numri i shqiptareve te krishtere dhe myslimane, gjegjesisht, 'Albanese' dhe 'Arnaut', te theksuar qarte nga kronisti, eshte aq i madh sa qe beri qe shqiptaret te kene rolin kryesor dhe vendimtar ne epilogun e tere kesaj lufte.

Ata permenden gjate gjithe kronikes duke filluar me veriun e Kosoves e deri ne jug te FYROM -it, si ''albanese'' dhe si ''arnaute'' bashkerisht por edhe ndamas, ne nje ushtri apo edhe ne te dy ushtrite konfrontuese.

Dhe ketu vjen fakti i bukur analizues qe duhet patjeter ta shtroj.

Ne kete lufte, deri sa shqiptaret ishin ne anen e austriakeve, austriaket udheheqin me fitore pas fitoreje kunder Osmaneve, dhe kur Shqiptaret nderrojne taborrin dhe dalin me shumice ne anen e Osmaneve, Osmanet u marrin anen Austriakeve dhe korrin fitore pas fitoreje, deri ne fitoren vendimtare te luftes duke i detyruar Austriaket te largohen perfundimisht nga vendi.

Ky fakt na jep te kuptojme se numri i shqiptareve ne keto teritore ishte shume i madh ,me i madhi ne te vertete, sepse nuk ka ndihme me te madhe dhe me vendimtare per fitore te nje ushtrie ndaj nje ushtrie tjeter sesa ndihma e popullsise lokale, qe eshte autoktone, qe njeh territorin strategjik, qe te furnizon me ushtare, ushqime dhe intelegjence dhe qe duhet medoemos te jete e madhe ne numer qe te kete po kete efekt, efekt qe nderron kahjen e tere luftes, 'Luftes se Madhe' siq quhej, sepse kjo lufte vertete ishte nje lufte e permasave te gjera qe perfshinte ideologji dhe civilizime rrenjesisht dhe historikisht te ndryshme dhe kontradiktuese, prandaj edhe pregaditja e paleve dhe rendesia per fitore ishte e madhe. Metutje, ne kete kronike, mund te verehet qarte edhe keqardhja e kronistit gjate shkrimit, keqardhja ndaj trajtimit te luftetareve shqiptare nga ana e Austriakeve.

Pse kjo keqardhje ? Jo per dhimbshuri por per naivitet, naivitet qe u kushtoi luften.

Populli shqiptar ne te ashtuquajturen 'Stara Srbija' ishte i madh, me i madhi ne te vertete ne ate kohe.

Serbet nuk mund ti mohojne dot keto fakte.

Faleminderit Alb.
Albpelasgian (19-10-2013)
i vjetėr 20-10-2013, 12:17   #10
Socio
V.I.P

Nje konfirmim tjeter na vjen edhe nga studjuesi austriak Ami Boue ne librin e tij 'La Turquie d'Europe; observations sur la geographie, la géologie, l'histoire naturelle, etc. (Paris, 1850) -

ku nder te tjera ai konkludon:

Domethene, jo vetem ne shekullin 17 por edhe ne shekullin 16 popullata e Shkupit ishte kryesisht myslimane, qe ketu perseri nuk ekziston dyshimi me i vogel se perqindja me e madhe e kesaj popullate ishte shqiptare, pa konsideruar ketu edhe prezencen e dukshme te shqiptareve katolike.

Te dhenat historike na flasin per nje kontinuitet demografik shqiptare ne tere territorin e te ashtuquajtures 'Stara Srbija' duke perfshire edhe Shkupin, gjate tere periudhes Osmane.
Foto e bashkangjitur
Lloji i dosjes: jpg Shkupi.jpg (92.3 KiloByte, 74 shikimet)
i vjetėr 20-10-2013, 12:47   #11
Albpelasgian
Super Anėtar

Prania shqiptare ne Shkup ne shekujt para se te ndodhte i ashtuquajturi ''migrim i madh'' rrezon jo vetem hipotezen qendrore serbe per gjoja ardhjen e shqiptareve aty, por edhe stereotipin se shqiptaret gjate tere kohes ishin shoqeri baritore, pa ndonje afinitet sedentar dmth me mungese te jetes urbane. E pikerisht prania shqiptare ne Shkup rrezon kete mit. Perndryshe, ja edhe disa te dhena statistikore ne lidhje me Shkupin:

i vjetėr 20-10-2013, 13:16   #12
Socio
V.I.P

Dhe sipas vendit behet edhe kuvendi ...

Emertimi territorial dhe administrativ Osman 'Arnavut Vilajeti' tashme i pranuar edhe nga fqinjet sllave, nuk eshte i rastesishem:

Foto e bashkangjitur
Lloji i dosjes: jpg Vilajeti shqiptar.jpg (53.8 KiloByte, 74 shikimet)
i vjetėr 20-10-2013, 14:31   #13
Socio
V.I.P

Shkupi ne vitin 1911 kishte rreth 40.000 banore, ndersa dy te tretat e ketij numri ishin shqiptare myslimane, perseri pa konsideruar ketu shqiptaret katolike.

Foto e bashkangjitur
Lloji i dosjes: jpg Shkupi (2).jpg (68.2 KiloByte, 70 shikimet)
i vjetėr 20-10-2013, 18:36   #14
Albpelasgian
Super Anėtar

Kjo eshte mjaft me rendesi. Elementi shqiptar ka mbizoteruar ne qytet dhe pikerisht kjo e shemb pretendimin se elementi shqiptar ne qytet eshte kryesisht i ardhur nga periferia rurale. Ne vijim po jap te bashkengjitur nje harte nga Hahn dhe Zach mbi luginen e Moraves dhe Vardarit. Midis te tjerash mund te shihet qe elementi shqiptar (A) eshte pakrahasimisht me i madh sesa ai bullgar (B) ose ai serb (S). Ketu perfshihet edhe rrethina e Shkupit. Harta eshte mjaft e madhe, keshtu qe per tķ dalluar me mire vendbanimet, duhet te perdoret edhe zmadhuesi:

http://www.maproom.org/00/48/present.php?m=0020

Nese FYROM-sat ne ndonje enciklopedi te ardhshme ngulin kembe se shqiptaret paskan ardhur ne Shkup, atehere bejne mire qe te mos harrojne faktin se stergjysherit e tyre bullgare erdhen si emigrante ne pronat e bejlereve te pasur shqiptar, ku punonin si punetor me meditje:

Citim:
The town of Uskup (Skopje) and the mountain districts are also inhabited by a great majority of Muslims and Albanians.There are only Bulgarians in the villages on the plain where they came en masse to cultivate the land as simple colonists for large Muslim landowners.

http://www.albanianhistory.net/texts19_2/AH1878_1.html
i vjetėr 20-10-2013, 19:02   #15
Albpelasgian
Super Anėtar

Autoriteti turk nuk ndihej ne Shkup, meqe periferia e tij s'i bindej urdherave te Portes se Nalte:

Citim:
It may be said with truth that in the Vilayet of Kossova and the neighbouring Old Dardanian districts, wherever the Albanian element preponderates Turkish authority exists, because it is not exercised. Even in the Mutessariflik of Uskup the most peaceable part of the country, no Turkish official dares venture into one of the Albanian mountain villages unsupported by a considerable troop. These Albanian mountaineers are well armed, mostly with Government Martini-Henrys, and they are continually tyrannizing over their Christian neighbours; but though they constitute an eventual menace to the Turkish Government, there is no apparent disposition and there has been no serious attempt to disarm them. The local Turkish officials, and this is a significant symptom, rather cultivate their goodwill. They (the Turks) speak with more than tolerance of the Albanian idea of forming a vassal State under the Sultan, and I have heard Turkish officers here openly execrate Dervish Pasha whose treacherous seizure of the Albanian Chiefs at Uskup put a temporary extinguisher on the "League."

Arthur Evans
Burimi: http://www.albanianhistory.net/texts19_2/AH1883.html
i vjetėr 20-10-2013, 19:22   #16
Albpelasgian
Super Anėtar

Ne shume edicione te Enciklopedise Britanike teksa pershkruhet Shkupi, shqiptaret permenden si te paret:

Citim:
Here (eshte fjala per Shkupin) also converge the ethnological domains of the Albanians and Slavs (Servians, Bosnians, and Bulgarians), so that the population, estimated at 28,000, is of a somewhat mixed character.

The Encyclopaedia Britannica
i vjetėr 20-10-2013, 21:38   #17
Albpelasgian
Super Anėtar

Ndonese prejardhja e emrit 'shqiptar' eshte e panjohur, nje hipoteze thote se ky emer mund te rrjedh nga vete emri i Shkupit (Shkuptar?). Me kujtohet krejt trubull nje faqe e skanuar e nje libri te cilin vite me pare Socio e kishte postuar ne nje forum te huaj. Nenvizimet aty ishin me stilolaps e flitej per shqiptaret si popull pre-helen, e ne fusnote edhe sqarimi se shqiptar mund te rrjedh nga Shkup...
i vjetėr 21-10-2013, 16:23   #18
Albpelasgian
Super Anėtar

Ky burim radhit turqit dhe shqiptaret si elementet kryesore ne Shkup, te pasuar nga bullgaret dhe serbet. Mungojne ne cdo vend 'maqedonasit'...a thua pse?

Geographical Dictionary of the World

Kuptohet se kjo statistike duhet marre me rezerv kur rrit pertej cdo norme numrin e turqve. Ne mesin e tyre, padyshim, nje numer mund te kete qene shqiptare qe perdornin turqishten, gje e zakonshme kjo per qytetet e medha te Vilajtetit te Kosoves, ku kishte perqendrim me te madh administrativ otoman.
i vjetėr 21-10-2013, 16:31   #19
Albpelasgian
Super Anėtar

Kurse ky burim sikur i zmadhon jashte cdo mase serbet, te cilet cdo statistike i nxjerr si pakice brenda ketij qyteti ne vecanti e Maqedonise ne pergjithesi. Megjithate, burimi mund te perdoret ne kuptimin qe ndonese autori ka qasje sllavo-centrike, i nxjerr shqiptaret si te dytet ne qytet:

Citim:
Uskub, economically as well as strategically, is the key to the vilayet of Kossovo, and, so far as the racial characteristics of its inhabitants are concerned, it presents in miniature a complete picture of the whole province. The population of the town consists mainly of Servians, Albanians, and Bulgarians, with a small influential Greek minority, representing the commercial and industrial, as opposed to the agricultural interests. The country around is for the most part tilled by Slavs, and owned by so-called " Turks."

The mixed character of the population of the district is a cause of ceaseless strife. The struggle is of a twofold nature. In the western parts the Albanians harass the Servians, while in the eastern the Servians live on terms of mutual throat-cutting with the Bulgarians. This, however, does not prevent these two varieties of the genus Slav from occasionally combining against the Mohammedans, who in many cases are themselves Slavs, compelled to perform the rite of mutilation in days gone by, in order to escape a worse fate. Community of race and language, instead of obliterating, rather accentuates the difference in caste and creed, and begets a truly brotherly hatred

George Frederick Abbott, The tale of a tour in Macedonia, 1903, p.8
i vjetėr 21-10-2013, 17:07   #20
Albpelasgian
Super Anėtar

Rasti me tragjik qe deshmon se ne cfare skaji shkon marrzia bullgare eshte Vasil Kancov, i njohur ndryshe si apostull i aspiratave bullgaromedha. I maskuar me petkun e etnologut, ky propagandist bullgar shkon aq larg sa krejt SHkupin e ben bullgar, kurse shqiptaret i shenon si ''turq'' (pjesen me te madhe) e ''arnaut'' i konsideron vetem 150 fryme.

http://www.promacedonia.org/vk/vk_2_26.htm

Kurse ne nje vend tjeter jep 9032 shqiptare myslimane dhe vetem 150 shqiptare te krishtere (kur dihet qe shqiptaret e te dyja besimeve ishin shume me shume sesa shifra e mesiperme). Kurse ne te njejten kohe, elementin sllav (qe ai perkujdeset ta quaje bullgare) e rrit deri ne 37 mije fryme - enderra keto qe s'shiheshin as nga komitet me te cmendur:

http://www.promacedonia.org/vk/vk_2_b.htm
Pėrgjigje