Go Back   Forum-Al.com™ > Shkenca > Mjekėsia

Mjekėsia ''Arti i mjekėsisė konsiston nė zbavitjen e pacientit ndėrsa natyra kuron sėmundjen'' Voltaire

Old 24-03-2013, 02:44   #41
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Thanked 1,068 Times in 784 Posts
Hello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėm
Default Pėrgjigje e: Ilace popullore - Naturopathic medicine.

Quote:
Originally Posted by busavata View Post
kur isha ne Hare Krishna (isha veq dy javė ) kishte veq ushqim vegetarian .. por nuk e di pse nuk kishte birra ..
Flene shpejte ata, nuk e kane ate privilegj te shijojne jeten e nates.
Old 24-03-2013, 02:47   #42
busavata
Dr. pėr Rock n' Roll

busavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėm

Quote:
Originally Posted by Hello Kitty View Post
Flene shpejte ata, nuk e kane ate privilegj te shijojne jeten e nates.
po be nonen*** *** ; edhe zgjohen ne ora 5 te mengjesit me ja fillu me meditue ..
Old 24-03-2013, 02:51   #43
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Hello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėmHello Kitty i pazėvėndėsueshėm

Old 24-03-2013, 02:56   #44
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

* HONEY & CINNAMON *
Use it for colds, bad breath, arthritis, weight loss, and longevity. What have you used this combo for?

HEART DISEASE: Make a paste of honey and cinnamon powder, put it on toast instead of jelly and jam and eat it regularly for breakfast. It reduces the cholesterol and could potentially save one from heart attack. Also, even if you have already had an attack studies show you could be kept miles away from the next attack. Regular use of cinnamon honey strengthens the heart beat. In America and Canada, various nursing homes have treated patients successfully and have found that as one ages the arteries and veins lose their flexibility and get clogged; honey and cinnamon revitalize the arteries and the veins.

ARTHRITIS: Arthritis patients can benefit by taking one cup of hot water with two tablespoons of honey and one small teaspoon of cinnamon powder. When taken daily even chronic arthritis can be cured. In a recent research conducted at the Copenhagen University, it was found that when the doctors treated their patients with a mixture of one tablespoon Honey and half teaspoon Cinnamon powder before breakfast, they found that within a week (out of the 200 people so treated) practically 73 patients were totally relieved of pain -- and within a month, most all the patients who could not walk or move around because of arthritis now started walking without pain.

BLADDER INFECTION: Take two tablespoons of cinnamon powder and one teaspoon of honey in a glass of lukewarm water and drink it. It destroys the germs in the bladder.

CHOLESTEROL: Two tablespoons of honey and three teaspoons of Cinnamon Powder mixed in 16 ounces of tea water given to a cholesterol patient was found to reduce the level of cholesterol in the blood by 10 percent within two hours. As mentioned for arthritic patients, when taken three times a day, any chronic cholesterol could be cured. According to information received in the said Journal, pure honey taken with food daily relieves complaints of cholesterol.

COLDS: Those suffering from common or severe colds should take one tablespoon lukewarm honey with 1/4 spoon cinnamon powder daily for three days. This process will cure most chronic cough, cold, and, clear the sinuses, and it's delicious too!

UPSET STOMACH: Honey taken with cinnamon powder cures stomach ache and also is said to clear stomach ulcers from its root.

GAS: According to the studies done in India and Japan, it is revealed that when Honey is taken with cinnamon powder the stomach is relieved of gas.

IMMUNE SYSTEM: Daily use of honey and cinnamon powder strengthens the immune system and protects the body from bacterial and viral attacks. Scientists have found that honey has various vitamins and iron in large amounts. Constant use of Honey strengthens the white blood corpuscles (where DNA is contained) to fight bacterial and viral diseases.

INDIGESTION: Cinnamon powder sprinkled on two tablespoons of honey taken before food is eaten relieves acidity and digests the heaviest of meals

INFLUENZA: A scientist in Spain has proved that honey contains a natural 'Ingredient' which kills the influenza germs and saves the patient from flu.

LONGEVITY: Tea made with honey and cinnamon powder, when taken regularly, arrests the ravages of old age. Use four teaspoons of honey, one teaspoon of cinnamon powder, and three cups of boiling water to make a tea. Drink 1/4 cup, three to four times a day. It keeps the skin fresh and soft and arrests old age. Life spans increase and even a 100 year old will start performing the chores of a 20-year-old.

RASPY OR SORE THROAT: When throat has a tickle or is raspy, take one tablespoon of honey and sip until gone. Repeat every three hours until throat is without symptoms.

PIMPLES: Three tablespoons of honey and one teaspoon of cinnamon powder paste. Apply this paste on the pimples before sleeping and wash it off the next morning with warm water. When done daily for two weeks, it removes all pimples from the root.

SKIN INFECTIONS:Applying honey and cinnamon powder in equal parts on the affected parts cures eczema, ringworm and all types of skin Infections.

WEIGHT LOSS: Daily in the morning one half hour before breakfast and on an empty stomach, and at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup of water. When taken regularly, it reduces the weight of even the most obese person. Also, drinking this mixture regularly does not allow the fat to accumulate in the body even though the person may eat a high calorie diet.

CANCER: Recent research in Japan and Australia has revealed that advanced cancer of the stomach and bones have been cured successfully. Patients suffering from these kinds of cancer should daily take one tablespoon of honey with one teaspoon of cinnamon powder three times a day for one month.

FATIGUE: Recent studies have shown that the sugar content of honey is more helpful rather than being detrimental to the strength of the body. Senior citizens who take honey and cinnamon powder in equal parts are more alert and flexible. Dr. Milton, who has done research, says that a half tablespoon of honey taken in a glass of water and sprinkled with cinnamon powder, even when the vitality of the body starts to decrease, when taken daily after brushing and in the afternoon at about 3:00 P.M., the vitality of the body increases within a week.

BAD BREATH: People of South America, gargle with one teaspoon of honey and cinnamon powder mixed in hot water first thing in the morning so their breath stays fresh throughout the day.

HEARING LOSS: Daily morning and night honey and cinnamon powder, taken in equal parts restores hearing.
Old 24-03-2013, 03:01   #45
busavata
Dr. pėr Rock n' Roll

busavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėm

Ajo foto nuk pershtatet hiq me mua ..
Old 24-03-2013, 03:07   #46
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Quote:
po be nonen*** *** ; edhe zgjohen ne ora 5 te mengjesit me ja fillu me meditue ..
Kur lexova nje liber anglisht, gjeja e pare qe me ra ne sy ne ate liber ishte shprehja "Early to bed, Early to rise, makes a man Healthy, Wealthy and Wise!" Qe nga ai moment eshte bere dhe motoja ime.
Old 24-03-2013, 03:13   #47
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Quote:
Ajo foto nuk pershtatet hiq me mua ..
Sorry, e vura gabimisht, se s'kishte lidhje me ate qe thashe!
Old 24-03-2013, 03:14   #48
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Old 24-03-2013, 04:23   #49
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Blushing.

There are so many triggers for blushing. It is important to determine what your triggers are. The most popular ones seem to be: spicy foods, embarrassment, alcohol consumption, being the center of attention or on a "stage" of some kind, stress, uncertainty, being singled out, and being made fun of. The list can go on and on. Also included as triggers are extreme changes in temperature, exercise and exertion.

Here are some over the counter herbal options for people suffering from face blushing episodes:

Valerian Root - an herb that's taken for a variety of reasons including: pain, anti-inflammatory, antispasmodic, sedative and hypnotic effects. It helps to reduce anxiety.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tryptophan - an amino acid that's essential in the human diet. It helps to form serotonin and is naturally found in tons of different foods including: bananas, oats, peanuts, milk, and poultry. Tryptophan is what makes you tired after eating turkey!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

St. John's Wort - a plant that's ground up and can be found in tablet, capsule, or tea form. It is often prescribed for depression but can also be beneficial for social anxiety sufferers.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GABA - an amino acid supplement that acts as a neurotransmitter. It helps to suppress nerve impulses in the brain which in turn reduces stress and anxiety.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Passion Flower - a woody climbing vine that helps to calm nerves.

...vazhdon..
Old 24-03-2013, 04:23   #50
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Blushing.

Motherwort - an herb with sedative properties.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hyssop - Is an herb that is used to ease nervousness by helping with blood circulation, and blood pressure.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hops - an herb that helps to calm the nervous system.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lemon Balm - an herb that has sedative properties. (Duket nga gjethet si dhjozme, por ka ere limoni).

~~~~~~~~~~~~

*Se mos ben gabim ndonje moderator dhe ma fshin kete postim! Kur te kem kohe do e perkthej dhe add more information.
Old 24-03-2013, 04:38   #51
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Old 26-03-2013, 00:24   #52
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Old 26-03-2013, 00:27   #53
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Old 28-03-2013, 03:41   #54
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Top 5 Foods for Proper Liver Function!

Some foods aid the liver in the detoxification process while others are high antioxidant foods, which protect the liver during the process.

1. LEMON WATER - Cleanses the liver and promotes detoxification while stimulating bile production.

2. BEETS - Purifies the blood and absorbs heavy metals.

3. GARLIC - Rich in allicin, which aids the liver in detoxification and helps rid the body of mercury and food additives.

4. BLUEBERRIES - High in antioxidants, which protect the liver from free radicals released in the detoxification process.

5. DANDELION GREENS - Stimulates bile flow within the liver.

source: The Earth Diet

5 ushqime kryesore per funksionimin e duhur te melcise!

Disa ushqime ndihmojne melcine ne procesin e detoksifikimit, ndersa te tjerat jane ushqime te pasura me anditoxidants, te cilat e mbrojne melcine.

1. Uji me limon - pastron melcine, promovon detoxifikimin, dhe nderkohe stimulon prodhimin e *biliareve.

2. Panxhar - pastron gjakun dhe thith metalet e renda.

3. Hudhra - E pasur ne allicin, e cila ndihmon ne detoxifikimin e melcise dhe ndihmon trupin ne pastrimin e merkurit dhe kemikatet qe ju hedhin ushqimeve.

4. Boronica - Shume e pasur ne antioxidante, te cilat mbrojne melcine nga radikalet e lira qe leshoheen gjate procesit te detoxifikimit.

5. Luleradhiqja (lakrat e egra) - Nxit rrjedhjen biliare brenda melcise.
Old 28-03-2013, 14:15   #55
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

* Anti-Inflammatory Cure-All *

• 1 cup coconut, almond or other nut/seed milk
• 1 Tbs Coconut Oil
• 1 tsp Turmeric
• 2 tsp fresh grated ginger or 1 tsp dried
• ½ tsp cinnamon
• ½ tsp cardamom
• Stevia to sweeten

Drop 1 Tbs Coconut oil in small saucepan on the stove. When melted, add grated ginger and turmeric.

Stir to combine and simmer for 1 to 2 minutes. Add non-dairy alternative, stir to combine, and finally whisk in other ingredients.

Simmer to warm and enjoy!
Old 06-04-2013, 18:46   #56
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Sėmundjet tė cilat i shėron FARA E BEREQETIT (Fara e zezė) (Black seed)

1.* SHĖRIMI I PROBLEMEVE TĖ ZEMRES: Merrni 1/2 lugė vaj tė fares sė zezė tė pėrzier me ndonjė pije tė nxehtė ,te pihet pėrdite nė mėngjes kjo do te beje te zgjerohen venat & arteriet. Shmangni ushqimet me yndyre

2-* PĖR SHĖRIMIN E KOKĖ DHEMBJES ”Lyerja e kokės me vaj tė kokrres sė bereqetit (Vaj i farės sė zez) bėn dobi tė madhe kundėr kokė dhembjes.

(Koke dhimbja - s'e kisha degjuar ndonjehere...ahahaha)

Mėnyra e dytė: ”Lyerja e vendit tė dhembjes sė kokės duke fėrkuar me vaj tė kokėrres sė bereqetit (kokėrres sė zez).

Mėnyra e tretė: ”Pėrzihet lėngu(vaj) i kokėrres sė bereqetit me vaj ulliri dhe ky komponim pikohen nė hundė nga dy pika.

3.* PĖR SHĖRIMIN E MIGRENES:

Marrja e dozės orale dhe aplikim nė ballė ose nė pjesėn me dhimbje. Tė largohet nga ngrėnia e tepėrt e ėmbėlsirave.

4.* DHIMBJA E SHPINES & DHIMBJE TE TJERA REUMATIKE: Ngroheni mesatarisht Vajin e Fares se Zeze dhe vendoseni intensivisht mbi zonen e dhimbjes.Gjithashu pi tre here ne dite nje lug kafeje(5ml) Vaj te Fares se zez.
Sherimi do te arrihet brenda pak javeve.

5.* CDO DHIMBJE MUSKULARE: Beni masazh me vajin e fares se zez.

6.* PĖR SHĖRIMIN E KOLLITJES & ASTMES: Ferkojeni kraharorin dhe shpinen me vajin e Fares se Zeze,dhe pini nje luge kafeje (5 ml)vaji Fare Zeze ne mengjes,mesdite dhe naten.
Gjithashtu hidhni dy lugė tė vogla vaj te fares zez nė ujė tė vluar dhe thithni avullin e tij.

7.* PĖR SHĖRIMIN E DHEMBJES SĖ DHĖMBĖVE, MISHIT TĖ TYRE, TĖ FYTIT DHE BAJAMEVE ”Nėse zihet kokrra e bereqetit (zeze) me uthull dhe pastai shpėrlahet gpja me lėngun e pėrfituar nga zierja, ndihmon kundėr dhimbjes sė dhėmbėve nga tė ftohtit”.

Mėnyra tjetėr: ”Lėngu i pėrfituar nga vlimi i kokėrres sė bereqetit pėrdoret duke shpėrlarė gojėn, por edhe duke gargaritur, pastai me vaj tė kokėrres sė bereqetit lyhet fyti prej anės sė jashtme dhe pihet qė tė lyhen bajamet nga ana e brendėshme.

Hahet njė lug me kokėrr tė bereqetit tė zier duke e pėrtypur dhe gėlltitur nė esėll.

8.* PĖR SHĖRIMIN E DIAREAS: Perziej nje luge kafeje (5 ml) vaji Fare Zeze me nje gote kos,pijeni perzierjen 2 here ne dite per 3 dite rradhazi.

9.* GRIPI & BLLOKIMI I HUNDEVE: Katėr pika vaj te farave te zeza ne secilen vrim te hundes.

10.* DĖGJIMI: Tė gjitha problemet e veshit, duke pėrfshirė, infeksionet dhe dhimbjet e veshit si dhe dėgjimi i dobėt: Ngrohni vajin e fares se zeze dhe lereni te ftohet,me pas hidhni 2 pika vaj ne vesh.

11.* PĖR SHĖRIMIN E HIPERTENSIONIT (gjakut tė lartė ):Nje luge kafeje te fares se zeze e perzien me nje gote leng limoni dhe pihet dy here ne dite derisa simptomat te zhduken.

Ose cdo lloj pije te nxeht i shtohen disa (3 deri 5) pika vaj te fares se zez.

MĖNYRA E DYTĖ:

Merrni ½ luge Ēaji me vajin e fares se zeze e pijeni tė nxehtė nė Ēdo kohė dhe do merrni 2 hudhėra nė stomak bosh.

12.* SEMUNDJET E SYVE DHE MOSSHIKIMI MIRĖ: Gjysmė ore para se tė shkoni pėr tė fjetur lyeni kapakėt dhe lėkurėn e syve me vaj tė farės sė zezė. Eshtė e preferueshme qė njėkohėsisht dhe me lyerje tė pini dhe pėrzierjen e cila pėrbėhet nga njė lugė kafeje me vaj tė farės sė zezė nė njė gotė me lėng karote. Rezultatet do tė duken qė nė muajin e parė.

13.* NERVOZIMI & STRESI: Hedhja e disa pikave tė kėtij vaji nė njė filxhan me kafe qetėson sistemin nervor.

14.* KEPUTJE & DEMBELIZEM: Njė lugė tė vogėl(5 deri me 10ml) vaj tė fares sė zezė e shoqėruar me lėng portokalli, pihet pėr Ēdo ditė pėr 10 ditė rrjesht pas buke ne mėngjes dhe mė pas do tė shihni ndryshim nė vete menjėherė.

15.* AKTIVIZIM I MEMORJES DHE AFTESISĖ PER TE KUPTUAR: Njė lugė tė vogėl vaj tė fares sė zezė e shoqėruar me 100 ml nenexhik tė zier(uj ku ke zier nenxhik, pihet pėr Ēdo ditė pas buke nė mėngjes pėr 15 ditė rrjesht.

16.* SEMUNDJET E ZEMRES: Pini Vaj te paster Fare te Zeze te shoqeruar me nje leng te nxehte psh.caj.Kjo ndihmon te shkrirjen e dhjamrave,hapjen e venave dhe arterieve.

17.* IMPOTENCA (DOBSIA SEKSUALE): 200 gr fara tė zeza tė bluara (kujdes jo vaj por fare e bluar) pėrzihen me 50 gr vaj ulliri, plus 100 gr ĒimĒakiz arab mashkull i bluar, plus 50 gr vaj xherxhiri, plus 50 gr vaj tė farės sė zezė, plus 20 gr mjaltė tė farės sė zezė, me pas pėrzihen tė gjitha. Pėrdoren tre herė nė ditė {nė mengjes drekė dhė darkė}, pas buke nga nje lug e madhe.

18.* PĖR SHĖRIMIN E PAGJUMSĖ: Nje luge kafeje vaj te farave te zeza e perzin me mjalt dhe e shtin ne pije te nxeht psh.caj dhe e pin.

19.* PER FYTYR DHE LEKUR TE SHENDETSHME: Perziej barazisht(ne mase) si vajin e Fares se Zeze dhe vajin e ullirit.
Ferkojeni me perzierjen fytyren dhe lereni keshtu per rreth 1 ore,me pas lajeni me sapun e uje do ta vreni se fytyra juaj shendrrit.

20.* PROBLEMET E STOMAKUT: Pini nje got qumesht te perzier me vaj te fares se zez(5ml pra nje lug kafeje) 3 her ne dit per 5 dite me radh.

21.* TE VJELLAT E SHPESHTA: Njė lugė e vogėl vaj tė farės sė zezė dhe njė lugė e vogėl karafil i bluar, hidhet nė lėng nenexhiku tė zier dhe pihet nga kjo pėrzierje tre herė nė ditė nė mėngjes, drekė dhe darkė pas buke. Doza kėshillohet sa hėrė qė kemi tė vjella tė shpeshta.

22.* DIABETI: Perziej nje gote me gjethet e lules WaterCress,nje gote fara te Zeza,gjysem gote me lekura shege,dhe gjysem gote gjethe Fumaria.Bluajini ne grirese deri sa te behen si puder.Pini gjysem luge caji te kesaj perzierje me nje luge caji (5 ml) vaji te Fares se Zeze para se te hani mengjesin per rreth 1 muaj apo sa her qe te keni shqetesime ne rritjen e sheqerit ne gjak.

MĖNYRA E DYTĖ:

Merrni 1/2 luge caj te vjit te fares se zeze dy herė nė ditė nė mėngjes me ujė tė nxehtė.

23.* RENIA E FLOKEVE APO PER MOSTHINJURIT PARA KOHE: Ferko rrenjet e flokeve me leng limoni dhe lereni per 15min.Lajeni me shampo (apo me se miri me sapun te fares se zez) dhe uj teresisht.Me pas aplikoni vajin e Fares se zez ne rrenjet e flokeve.Perseritnje ket per disa jave.

24.* ZBOKTHI: Mix 10 ml vaj te fares se zeze ,30 ml vaj ulliri, 30 gr pluhur mehindi.Ngrohje pėr njė kohė dhe pasi pasta te bėhet e ftohtė, aplikoje dhe pas nje ore shpelaje me shampo.

25.* GURE NE VESHK, NE TEMTH DHE NE KANALIN E URINES: 1/4 kg fara Habe Seude(far e zez) 1/4 kg mjalt Habe Seude (mjalt i paster nga fara e zez) Bluhen mirė farat e zeza dhe pėrzihen me mjaltin e kokrrės sė zezė [Habe Seude] dhe dy lugė nga kjo pėrzierje i hedhim nė njė gotė tė mbushur pėrgjysėm mė ujė tė ngrohtė shoqėruar me njė lugė tė vogėl vaj tė fares sė zezė. Pihet pėr Ēdo ditė ne mengjes pėr njė muaj rrjesht.

26.* KANCERI: (Kanceri i zorrėve, kanceri i gjakut, kanceri i fytit, etj):Merrni njė gotė lėng rrushi, Shto ½ lugė Ēaji vaj te fares se zeze dhe pije nė mėngjes para buke e pas drekės. Merrni 1 kg elb dhe 2 kg miell gruri, mix sė bashku dhe beheni bukė dhe jepjani pacientit pėr 40 ditė.shmangeni pataten.

27.* BELBĖZIMI: 1/2 luge me vaj te fares se zeze me 2 lugė mjaltė dhe mbajeni ate nė gjuhė dy herė nė ditė.

28.* TUMORET: Lyeni me vajin e fares se zeze pjeset e trupit te infektuara dhe pini nje luge te vajit te fares se zeze nje here ne dite per 15 dite resht.

29* HEMOROIDE: Pėrzihet vaji i farės se zezė me vaj ulliri nė tė njėjtėn masė dhe Ēdo ditė, pihen nga tre lugė tė mėdha {nė mėngjes, drekė dhe darkė} pėrgjatė njė periudhė 10 ditore. Me kėtė pėrzierje shpėrlahet fyti para gjumit njė hėrė nė tre ditė radhasi, dhe konsumohet per Ēdo ditė 3 kokrra fiq pėr gjatė njė jave.

MĖNYRA E DYT: Mund vetėm tė konsumohet fara e zezė me ushqim.

30.* MENINGJITI: Thith avujt e vajit te fares se zez dhe pi 2 lug kafeje(10ml) vaj te fares se zez me leng limoni cdo mengjes dhe dark.

Ose vetem konsumoni cdo dite faren e zez.

31.* ZBARDHJA E LEKURES (VENDE VENDE NE FORM PULLASH):Fėrkohet vėndi i sėmurė mė uthull molle {lėng molle i fermentuar} e mė pas me vaj tė fares sė zezė pėr Ēdo ditė pėr 15 ditė me radhė.

32.* KUNDER PARALIZEZ FACIALE DHE TETANOZIT: Thithja e avullit tė vajit tė vluar tė farės sė zezė, ndihmon kundėr paralizės faciale dhe tetanozin dhe eliminon shkaktarėt e saj.

33.* ULCERI PEPTIK (ulĒeri i stomakut): Pihet doza e kėshilluar: Pesėmbėdhjetė minuta para mėngjesit dhe darkės, merret njė lugė e vogėl e vajit tė farės sė zezė dhe hidhet nė njė gotė tė mbushur pėrgjysmė me ujė tė vakėt dhe mė pas hidhet njė lugė e madhe mjaltė (mjalti ėshtė mirė tė jetė i kokrrės sė zezė, apo Ēdo lloj mjalti tjetėr). Mbasi pėrzihet mirė pihet kėshtu pėr Ēdo ditė pėrgjatė njė periudhe tre mujore. Largoju pėrdorimit tė frutave tė tharta si: (limoni, portokalli i thartė etj). Kėshillohet masazh i lehtė nga jashtė me vajin e farės sė zezė si dhe konsumimi i shegės bashkė mė cipėn e saj tė brėndėshme.

34.*PĖR SHĖRIMIN E ZEMERES DHE QARKULLIMIT TĖ GJAKUT: Kėshillohet tė pihet mėngjes dhe mbrėmje vaj i farės s’zez.

35.* TĖ VJELLUARAT: Merrni 1/2 luge lėng pėrzierje xhenxhefil tė freskėt me sasi tė barabartė vaj te fares se zeze , dy herė nė ditė.

36.* KRIMBAT E STOMAKUT: Mix 1 lugė uthull me gjysmė lugė Ēaji vaj te fares se zeze dy herė nė ditė para dhe pasditeĀ pėr 10 ditė dhe mos hani ėmbėlsira.

37.* VĖSHTĖRSI NĖ MENSTRUACIONE:

38.* MOSTERJE, ACARIM NĖ STOMAK:Merrni njė lugė me lėng xhenxhefil dhe 1/2 luge Ēaji i fares se zeze dhe pije dy herė nė ditė. Ky trajtim ėshtė gjithashtu i dobishėm pėr trashje.

39.*Leucorrhoea, Shkarkimet e tė bardhave, Menstruacionet 2 deri nė 4 herė nė muaj, dhimbje barku, dhimbje anusi) :Merrni dy gota me ujė dhe Ēiban me nenexhik shtoni lugė vaj te fares se zeze.Pijeni para mėngjesit dhe pas darke pėr 40 ditė. Shmangni turshi, vezėt dhe peshkun.

40.* EPILEPSIA:Tė merrni njė gotė me ujė tė ngrohtė dhe tė shtoni 2 lugė mjaltė, ½ luge Ēaji te fares se zeze dhe ta pėrdorni dy herė nė ditė. Shmangni ushqimin e ftohtė,bananet & fiqte gjatė trajtimit.

41. PĖR FORCIMIN E IMUNITETIT TĖ NJĖRIUT: Tė konsumohet fara e zezė me qumsht cdo mėngjes dhe mbrėmje

42.*PĖR TRETJEN E ACIDEVE: Disa pika tė vajit tė kokėrres sė zezė qiten nė njė gotė qumsht tė nxehtė dhe mė pas embėlsohet me mjat dhe pihet.

43.*PĖR SHĖRIMIN E PARALIZEZ SĖ FYTYRES: Ka thėnė Ibn Kajjimi: Nėse pėrdoret vaj i kokėrres sė zezė pėrmes hundės, bėn dobi kundėr paralizez sė fytyres.

44.*PĖR SHĖRIMIN E JASHTĖQITJES: Njė jogurti i qitet njė lugė e madhe me vaj tė kokėrres sė zezė dhe pihet. Kjo terapi merret tre ditė rregullisht deri sa tė ndalet jashtėqitja.

45.*PĖR SHĖRIMIN E SMUNDJEVE TĖ LĖKURES (shenjave nė lėkurė): Duhet tė lyhet cdo ditė vendi i lėkurės ku ėshtė i smur( ka shenja).

46.* PĖR SHĖRIMIN E ZORRĖVE: Ka thėnė Ibėn Kajimi: Kokrra e zezė pakson lagshtinė (thartiren) e lukthit.

47.* PĖR TRASHJE TĖ TEPĖRT: Mix 2 lugė e ½ Ēaji mjaltė dhe vaj te fares se zeze ne ujė tė ngrohtė dhe pijeni 2 here ne dite. Mos hani oriz.

48.* PĖR KRIMBAT E STOMAKUT: Mix 1 lugė uthull me gjysmė lugė Ēaji vaj te fares se zeze dy herė nė ditė para dhe pasdite pėr 10 ditė dhe mos hani ėmbėlsira.

49.* PĖR TĖ VJELLUARAT E TEPĖRTA: Merrni 1/2 luge lėng pėrzierje xhenxhefil tė freskėt me sasi tė barabartė vaj te fares se zeze , dy herė nė ditė.

50.* PĖR SHĖRIMIN E REUMATIZMAVE(reumes): Ngrohni pak vaj te fares se zeze dhe aplikoje mbi te gjithe zonen. Fėrkoni kockat jo lėkurėn dhe pini gjysme luge per 30 dite resht.

51.Pėr kurimin e rasteve tė dobėsisė seksuale:
Nevojitet 200 gr kokėrr fare tė zezė tė shtypur (pluhur), 50 gr vaj ulliri, 100 gr dylli tė shtypur (dyllė peme mashkull), 50 gr vaj fare tė zezė, 50 gr vaj xhirxhiri (sallatė arabe, nė anglisht rocket ose eatercress) si dhe 200 gr mjaltė i pastėr. Kėto pėrzihen mirė sė bashku dhe pėrgatesa pėrdoret njė lugė kafeje pas Ēdo vakti. Kjo kurė kthen aktivitetin edhe nėse je nė moshė tė thyer.

Kėshilla tė tjera: Fara e zezė mund tė konsumohet me shumė lloj ushqime ku disa do tė i cekum mė posht:

1- Me Supė, 2- Me Sallata tė ndryshme, 3- Me Gjella tė ndryshme, 4-Me Qushmtė,Jogurt…

5- Me Mjaltė, 6-Me ujė, 7- Mund ta pėrdorni gjat cdo kohe tė ushqimit…

KUJDES
Femijet nėn moshėn 12 vjec tė perdorin gjysmen e dozės sė tė rriturve.

Nuk kėshillohet pėr femijet nėn 5 vjec.
Nuk kėshillohet tė pėrdoret nga gratė shtatzėna,Gjatė shtatėzanisė vaji pėrdoret vetem per perdorim tė jashtėm.

DISA SQARIME RRETH FARĖS SĖ BEREQETIT:

Fara e zezė pėrmban vaj acidik tė pangopur, vaj me eter, vitamina dhe njė sėrė substancash tė tjera tė domosdoshme pėr organizmin. Tashmė ėshtė vėrtetuar se vaji acidik i pangopur qė pėrmban Fara e zezė ndikon pozitivisht mbi metabolizmin e trupit, rrit imunitetin dhe ndalon alergjinė.

Fara pėrmban pėrafėrsisht 38% karbohidrate, 35% vajra tė ndryshėm, 21% albuminė dhe pjesa tjetėr pėrbėhet prej mė shume se njėqind substancash tė ndryshme. Pėr tu pėrmendur jane: vajrat acidikė tė pangopur, acidi Linolein, acidi alfa-Linolein, vajrat me eter (nigellon, alfa-pinen etj.), vitaminat (B1, B2, B6, Acidi Folik, Niacina), minerallet (hekur, kalcium, magnez, zink etj.) dhe amino acidet.

VeĒoritė e vajrave acidikė tė pangopur:

Ndihmojnė metabolizmin e trupit

Nevojiten nė rritjen, zhvillimin dhe rinovimin e qelizave

Ndihmojnė nė zhvillimin e hormoneve dhe nė formimin e njė sistemi nervor dhe hormonal-mbrojtės tė shendetshem.

Pengojnė shtimin e substancave qė dėrgojne sinjale alergjike

Ndalojnė qelizat mbrojtėse (imunitare) tė punojnė mė shumė se Ēduhet.

Kolesterolin nė gjak e kthejne nė nivelet normalė

Pengojnė bllokimin e damarėve duke rregulluar strukturėn e tyre dhe njėkohėsisht shpejtėsinė e qarkullimit tė gjakut

Ulin tensionin dhe reduktojnė rrezikun e ashpėrsimit tė damarėve dhe infraktit nė zemėr

Ndihmojnė nė pėrmirėsimin e shpejtė tė plagėve

Trupi i njeriut nuk i prodhon kėta vajra dhe ėshtė i detyruar ti marrė nga jashtė, 1gr. vaj i Farės se Zezė ėshtė i mjaftueshėm pėr nevojat ditore.

Vajrat me eter si Nigellon dhe alfa-Pinen zgjerojnė rrugėt e frymėmarjes, lehtėsojnė kollitjen, pengojnė qelbėzimin dhe ndalojnė dhimbjen. Nėse pėrdoren rregullisht ulin sheqerin nė gjak.

Vitaminat B1, B2 dhe B6 luajnė rol nė prodhimin e enzimave dhe forcojnė sistemin mbrojtės. Acidi Folik redukton rrezikun e tensionit dhe sėmundjeve tė zemrės, gjithashtu ėshtė i nevojshėm nė rinovimin e qelizave. Antioksidantet si vitaminat A, E, C dhe Beta-Karetin, forcojnė sistemin mbrojtės tė trupit.

PėrveĒ efektit qė jep Fara e Zezė nė sistemin imunitar, metabolizėm dhe zhvillimin e hormoneve, njėkohėsisht pastron trupin nga substancat e dėmshme tė quajtura Toxin, pėrforcon qarkullimin e gjakut, ndihmon nė funksionin e zorrėve dhe rrit shkėlqimin e flokėve dhe lėkurės. Ul tensionin dhe temperaturėn dhe kryen funksionin e antibiotikėve. Ėshtė mjaft efektive ndaj sėmundjeve alergjike si Astma dhe alergjia ndaj polenave.

Pėr efektin qė ka nė sistemin imunitar ėshtė i kėshillushėm pėrdorimi nė sėmundjet si AIDS-si, kanceri etj.

/tryeza.org
Old 06-04-2013, 19:15   #57
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Vetitė e dobishme dhe tė dėmshme tė qepės…

Ne vitin 1919 kur gripi i kushtoi jeten 40 milion personave ne mbare boten, nje doktor vizitonte cdo dite fshatrat dhe fermat ne perpjekje per te ndihmuar njerezit te luftonin semundjen. Shume fermere dhe familjet e tyre ishin prekur nga gripi dhe kishin vdekur.
Nje dite doktori vizitoi nje familje dhe per cudine e tij, te gjithe familjaret ishin te shendetshem. Kur doktori pyeti se cfare bente ndryshe kjo familje, gruaja e fermerit u pergjigj se kishte vene nga nje gjysem qepe te qeruar ne pjate ne secilen dhome te shtepise (zakonisht dy dhoma ne ate kohe. Doktori mund ta besonte kete dhe i kerkoi gruas nese mund ta merrte njeren nga qepet per ta pare ne miktoskop. Ajo i dha njeren nga qepet dhe pas vezhgimeve ne mikroskop, doktori gjeti virusin e gripit ne qepe. Tashme u be e qarte qe qepa i terhiqte bakteret, duke ruajtur ne kete menyre shendetin e familjes.

Histori interesante per qepet:

Qero nje qepe, ndaje pergjysem, vendose ne nje pjate dhe lije afer krevatit te pacientit gjate nates. Ne mengjes, qepa do te marre nje ngjyre te erret.

Qepa dhe hudhra te vendosura ne dhome, shpetuan shume jete njerezish nga semundja e murtajes disa vite me pare. Ato kane veti te fuqishme kunder baktereve dhe infeksioneve.

Eshte edhe nje konstatim tjeter. Shpesh here kur kemi probleme me stomakun, nuk e dime se ku qendron problemi apo kujt t’ja veme fajin. Mbase qepet mund te jene nje nga shkaqet. Fakti qe qepet kane veti te terheqin bakteret dhe ne kete menyre te mbrojne shendetin tone, eshte arsyeja qe ne nuk duhet te konsumojme qepet qe kane qendruar me shume se nje dite qe nga koha kur jane prere apo qeruar.

QEPET E MBETURA MUND TE JENE HELMUESE.

Rastet kur raportohen helmime nga ushqimi, nder elementet e pare qe mjeket kontrollojne tek viktima eshte QEPA dhe nga cili ushqim ka ardhur ajo (sallata psh). Nuk eshte majoneza shkaku i helmatisjes, por me shume mundesi ushqimet qe permbajne QEPA te lene disa dite e prere, HUDHRAT dhe ne disa raste edhe PATATET.
Qepa ndotet mjaftueshem vetem duke e prere dhe lene te ekspozuar ne ambient per nje kohe te shkurter dhe mund te perbeje rrezik per persona te ndjeshem ( kjo ndodh zakonisht ne fast-food apo restorante ku sherbehen ushqime qe kane si perberes qepen!). Nese e pritni qepen shume shpesh dhe imet, mund te jete OK, por nese thjesht e ndani ne pak pjese dhe e vini ne sanduic, mund ti hapni probleme vetes. Qepet dhe patatet e lageshta ne sallate patatesh i terheqin bakteret me shpejt se cdo lloj majoneze mund ti terhiqte.

Gjithashtu qente nuk duhet te konsumojne qepe. Metabolizmi i tyre nuk e duron dot qepen.

Si perfundim mbani mend qe nuk eshte e keshillueshme (dhe mbase e rrezikshme) nese perdorni ne ushqime qepe te prera para me shume se nje dite. Ajo behet helmuese edhe nese lihet nje nate te vetme dhe krijon baktere toksike qe mund te shkaktojne infeksione te ndryshme te stomakut.
Old 06-04-2013, 19:32   #58
Lumi
Undisputed

Thanked 2,343 Times in 1,577 Posts
Lumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėmLumi i pazėvėndėsueshėm

Hello Kitty nje pyetje ne rep e ke ?, lexoje pastaj nese mundesh be dicka flm.
nė kėtė ditė as Titaniku s'ėshtė fundos
Lumi is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2013, 19:49   #59
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

Quote:
Originally Posted by lumi_ftp View Post
Hello Kitty nje pyetje ne rep e ke ?, lexoje pastaj nese mundesh be dicka flm.
Yes, of course! Vetem me jep pak kohe.
Old 14-04-2013, 04:09   #60
Hello Kitty
★ ☆ Done and done ☆ ★

5 Ways to Heal with Honey

1. Prevents insomnia - a tablespoon in a warmed (almond or rice) milk aids sleep.

2. Use as a wound treatment on burns and cuts. Adding crushed garlic to honey will help speed up healing. Bacteria can't survive in honey.

3. Acne & eczema preventer, use as a mask and leave on for thirty minutes then rinse thoroughly.

4. Strengthen bones and reverse osteoporosis. Honey aids in calcium utilization. Add a teaspoon a day to your diet.

5. Active Manuka honey can stop the growth of the antibiotic resistant superbug MRSA.