PDA

View Full Version : Ilaēet antireumatizėm rrisin rrezikun e ulēerės


PuffetiNa
09-07-2010, 08:26
http://www.botasot.info/img/ulliriii_9.jpg
Ilaēet e pėrdora pėr qetėsimin e dhimbjeve, sidomos atyre reumatizmale tė kyēeve rrisin mė shumė riskun e shfaqjes sė ulcerės dhe komplikacioneve tjera si hemorragji, perforacion dhe vdekje. Prof.Dr.M.Enver Dolar, thotė se dhimbjet e kyēeve janė ndėr arsyet mė tė shpeshta tė cilat na ēojnė tek doktori. Pėr kėtė arsye, ilaēet (qetėsuese tė dhimbjeve reumatizmale) non-steroid anti-inflamator qė mundėsojnė njė pėrmirėsim simptomatik bėjnė pjesė nė grupin e ilaēeve tė rekomanduara mė shumė nė recetat mjekėsore. Tek 25 pėr qind e tė sėmurėve qė pėrdorin ilaēet non-steroid anti-inflamator shihen efekte anėsore nė sistemin gastrointestinal. Gjithashtu, Dr.Dolar, tha se kėto lloj ilaēesh mund tė bėhen shkak pėr shfaqjen e sėmundjeve si kolit, hemorragji, ulcerė nė sistemin e poshtėm gastrointestinal. Duke shpjeguar domosdoshmėrinė e ndėrprerjes sė menjėhershme tė ilaēeve nė 10% tė tė sėmurėve tek tė cilėt shihen efekte anėsore tė sistemit gastrointestinal, Dr.Dolar shprehet se nė 10-15% tė tė sėmurėve qė pėrdorin vazhdimisht ilaēe non-steroid anti-inflamator shfaqen ulcera gastro-duodenale. Dhe afėrsisht 3% e tė sėmurėve tė kėtij grupi preken dhe nga hemorragjia dhe perforacioni. Pėrdoruesit e ilaēeve non-steroid anti-inflamatore janė tė rrezikuar 4 herė mė shumė nga dėmtimet e mukozave, 3 herė mė shumė nga hemorragjitė gastrointestinale dhe 6 herė mė shumė nga perforacioni. Nė analizat e bėra endoskopike ėshtė parė qė pėrdoruesit e ilaēeve non-steroid anti-inflamator rrezikohen dy herė mė shumė se tė sėmurėt me gastrit duodenal. Afėrsisht 50-60% e personave qė kalojnė njė hemorragji tė sistemit tė sipėrm gastrointestinal pėrdorin ilaēe non-steroid anti-inflamator brenda javės sė fundit. Duke theksuar se tek tė moshuarit nuk shihen simptoma tipike tė ulcerės, Prof.Dr.M.Enver Dolar, pohon se shenja e pare e 50% tė ulcerave tė shkaktuara nga ilaēet non-steroid anti-inflamator ėshtė hemorragjia, ndėrsa tek 60% e tė sėmurėve qė kalojnė njė ulcerė kėrcėnuese pėr jetėn vihet re njė pėrdorim i ilaēeve non-steroid anti-inflamator. Ilaēet non-steroid anti-inflamator rrisin dhe riskun e zhvillimit tė ulcerės peptike. Dr.Dolar thotė se tek 30% e personave qė i marrin rregullisht kėto ilaēe shfaqet njė ulcerė aktive, ndėrsa pėrdorimi pėr njė kohė tė gjatė i steroideve rrit edhe mė shumė riskun e ulcerės tek personat qė kanė vuajtur edhe mė parė nga ajo, por ky risk nuk lidhet shumė me ilaēet non-steroid anti-inflamator. Ilaēet non-steroid anti-inflamator qė shkrihen nė ujė (aspirina) kanė efekte mė tė forta.

Puhiza
05-05-2013, 07:42
Shtrohet pyetje c duhet bere ne keto raste kur pacienti edhe perkunder efekteve ansore qe japin keto barna ai eshte i detyruar ti mari ato . Per rastin n fjale mbrojtja nga ulcera peptidike behet duke I shoqeruar keto barna me marrjen paraprake te barnave antiacidike perkatesisht barnave antiulceroze. Keto merren 20-30 min.perpara marrjes se barit antireaumatizmal.
Ose menyre tjeter eshte qe pac. ti jepen barna antireaumatizmale gastrorezistente. Tretja dhe perthithja e tyre behet ne zorre e Jo ne lukth , ne kete forme arrihet ruajtja e mukozes gastrike dhe njekohesisht marim efektin analgjezik te deshiruar.