Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Shkenca > Shkenca dhe jeta

Shkenca dhe jeta Studime shkencore dhe tė rejat mė tė fundit nga shkenca.

Pėrshėndetje Vizitor!
Nėse ju shfaqet ky mesazh do tė thotė se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini tė shihni pjesėn me tė madhe tė seksioneve dhe diskutimeve tė forumit, por akoma nuk gėzoni tė drejten pėr tė marrė pjesė nė to dhe nė avantazhet e tė qėnurit anėtar i kėtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI qė tė dėrgoni postime dhe mesazhe nė Forum-Al.
Regjistrohu
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
i vjetėr 29-09-2014, 13:09   #1
magnus
larguar

Data e antarėsimit: Jan 2011
Thanked 1,024 Times in 643 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 201
magnus ka mbyllur reputacionin
Shkencetarja me fame Laura Mersini thote qe vrimat e zeza(black holes) nuk ekzistojne

Shkencetarja shqiptare me fame nderkombetare Laura Mersini thote qe vrimat e zeza(black holes) nuk ekzistojne, dhe teoria e shperthimit te madh(big bang) eshte e gabuar.

---------------------------------------------------------------------------

Black holes do NOT exist and the Big Bang Theory is wrong, claims scientist - and she has the maths to prove it

Scientist claims she has mathematical proof black holes cannot exist
She said it is impossible for stars to collapse and form a singularity
Professor Laura Mersini-Houghton said she is still in 'shock' from the find
Previously, scientists thought stars much larger than the sun collapsed under their own gravity and formed black holes when they died
During this process they release a type of radiation called Hawking radiation
But new research claims the star would lose too much mass and wouldn't be able to form a black hole
If true, the theory that the universe began as a singularity, followed by the Big Bang, could also be wrong

When a huge star many times the mass of the sun comes to the end of its life it collapses in on itself and forms a singularity - creating a black hole where gravity is so strong that not even light itself can escape.

At least, that’s what we thought.

A scientist has sensationally said that it is impossible for black holes to exist - and she even has mathematical proof to back up her claims.

If true, her research could force physicists to scrap their theories of how the universe began.

A scientist from University of North Carolina states she has mathematical proof that black holes (illustrated) can't exist. She said it is impossible for stars to collapse and form a singularity. Previously, scientists thought stars larger than the sun collapsed under their own gravity and formed black holes as they died

She claims that as a star dies, it releases a type of radiation known as Hawking radiation - predicted by Professor Stephen Hawking.
THE BLACK HOLE INFORMATION PARADOX

One of the biggest unanswered questions about black holes is the so-called information paradox.

Under current theories for black holes it is thought that nothing can escape from the event horizon around a black hole - not even light itself.

Inside the black hole is thought to be a singularity where matter is crushed to an infinitesimally small point as predicted by Einstein's theory of gravity.

However, a fundamental law of quantum theory states that no information from the universe can ever disappear.

This creates a paradox; how can a black hole make matter and information 'disappear'?

Professor Mersini-Houghton's new theory manages to explain why this might be so - namely because black holes as we know them cannot exist.

However in this process, Professor Mersini-Houghton believes the star also sheds mass, so much so that it no longer has the density to become a black hole.

Before the black hole can form, she said, the dying star swells and explodes.

The singularity as predicted never forms, and neither does the event horizon - the boundary of the black hole where not even light can escape.

‘I’m still not over the shock,’ said Professor Mersini-Houghton.

‘We’ve been studying this problem for a more than 50 years and this solution gives us a lot to think about.’

Experimental evidence may one day provide physical proof as to whether or not black holes exist in the universe.

But for now, Mersini-Houghton says the mathematics are conclusive.

What’s more, the research could apparently even call into question the veracity of the Big Bang theory.

Most physicists think the universe originated from a singularity that began expanding with the Big Bang about 13.8 billion years ago.

If it is impossible for singularities to exist, however, as partially predicted by Professor Mersini-Houghton, then that theory would also be brought into question.

During the collapse process stars release a type of radiation called Hawking radiation (shown). But Professor Mersini-Houghton claims this process means the star loses too much mass and can't form a black hole. And this also apparently means the Big Bang theory, that the universe began as a singularity, may not be correct

One of the reasons black holes are so bizarre is that they pit two fundamental theories of the universe against each other.

Namely, Einstein’s theory of gravity predicts the formation of black holes. But a fundamental law of quantum theory states that no information from the universe can ever disappear.

Efforts to combine these two theories proved problematic, and has become known as the black hole information paradox - how can matter permanently disappear in a black hole as predicted?

Professor Mersini-Houghton’s new theory does manage to mathematically combine the two fundamental theories, but with unwanted effects for people expecting black holes to exist.

‘Physicists have been trying to merge these two theories - Einstein’s theory of gravity and quantum mechanics - for decades, but this scenario brings these two theories together, into harmony,’ said Professor Mersini-Houghton.

‘And that’s a big deal.’

THERE ARE NO BLACK HOLES, ONLY GREY HOLES, CLAIMS HAWKING

Earlier this year Professor Stephen Hawking shocked physicists by saying 'there are no black holes'.

In a paper published online, Professor Hawking instead argues there are 'grey holes'

'The absence of event horizons means that there are no black holes - in the sense of regimes from which light can't escape to infinity,' he says in the paper, called Information Preservation and Weather Forecasting For Black Holes.

He says that the idea of an event horizon, from which light cannot escape, is flawed.

He suggests that instead light rays attempting to rush away from the black hole’s core will be held as though stuck on a treadmill and that they can slowly shrink by spewing out radiation.

http://www.google.al/url?sa=t&rct=j&...76247554,d.bGQ
magnus nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 29-09-2014, 14:21   #2
magnus
larguar

Pėrgjigje e: Skencetarja me fame Laura Mersini thote qe vrimat e zeza(black holes) nu

i vjetėr 29-09-2014, 14:28   #3
magnus
larguar

Pėrgjigje e: Skencetarja me fame Laura Mersini thote qe vrimat e zeza(black holes) nu

i vjetėr 30-09-2014, 16:14   #4
gurax
Super Moderator

Data e antarėsimit: Mar 2011
Vendndodhja: Virgo Supercluster, Local Group, Milky Way, Orion-Cygnus Spur, Sol-3, THE UNIVERSE
Shuma e pikėve qė jep: 64
gurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėm
Pėrgjigje e: Klubi Ateisteve.

Eshte shume heret per te dhene ndonje opinion tashti. Ajo per te cilen flitet eshte perhere per modele matematikore per te pershkruar Universin.
Eshte permendur edhe ne nje teme tjeter kjo gje, ne te cilen eshte sjelle jo vetem problemi me singularitetet, aka vrimat e zeza, por edhe si zgjidhet ky problem duke ndryshuar tere modelin e vezhgimit ne nje tjeter me dy 'boshte te kohes' dhe ne kete rast i tere koncepti perjashtues i singularitetit eshte i panevojshem.
Edhe ne kete rast flitet fillimisht per nje mangesi ne modelin llogarites, sipas te cilit kalimi i kohes do te conte ne nje grumbullim energjie/lende brenda efektit horizont qe rrethon singularitetin. Kjo do te ndodhte me sic jane modeluar deri me tashti vrimat e zeza. Sidoqofte, mund te mjaftoje vetem nje plotesim ne formulimin matematikor dhe te zgjidhet ky paradoks.

Nuk ka shume per te thene ne lidhje me sugjerimin e Mersini, pervecse te presim akoma derisa ata qe jane ne gjendje te konfirmojne pretendimin.
"I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing". "But," says man, "the Babel Fish is a dead giveaway, isn't it? It proves you exist and so therefore you don't. QED." "Oh dear," says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic. "Oh, that was easy," says man, and for an encore goes on to prove that black is white, and gets killed on the next zebra crossing.
gurax nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-09-2014, 16:32   #5
zirconium
V.I.P

Data e antarėsimit: Apr 2013
Thanked 1,634 Times in 1,042 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 114
zirconium ka mbyllur reputacionin
Pėrgjigje e: Klubi Ateisteve.

Mendoja se vrimat e zeza ishin provuar nepermjet vrojtimeve edhe llogaritjeve (PSH: masa e objekteve ne qender te galaktikave).
Ndersa per problemet qe ekzistojne mbi vrimat e zeza kam lexuar dicka sidomos informacioni, leshimi i energjis etj.
zirconium nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-09-2014, 16:42   #6
gurax
Super Moderator

Vendndodhja: Virgo Supercluster, Local Group, Milky Way, Orion-Cygnus Spur, Sol-3, THE UNIVERSE
gurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėmgurax i pazėvėndėsueshėm

Edhe kjo gje eshte e vertete. Prandaj edhe une kam skepticizem ne lidhje me kete lajm te fundit.
Por perseri nuk duhet te frenohemi per te konfirmuar dhe verifikuar pretendimin. Aktualisht, perderisa pranohet dhe flitet per Hawking Radiation, pranohet dhe tere cfare dihet per Vrimat e Zeza dhe si funksionojne. Kjo dije eshte shume e paket dhe e paplote dhe ne kete aspekt llogaritjet e fundit kane treguar kete ekses energjie, duke pare ndryshimet e energjise qe hyn brenda horizontit me ate qe rezatohet nga singulariteti me ane te Hawking Radiation. Nje sasi energjie i bie qe te ngelet e 'bllokuar' brenda dhe te mos dale me rrezatim. Mund te jete fare mire nje model pershkrues i pasakte dhe ka ardhur koha qe te saktesohet ky model, me teper sesa te anullojme tere cfare dime per Vrimat e Zeza. Por ne kete rast thjesht do te kemi kuptuar me mire natyren e tyre dhe nuk eshte se do t'i fshinim nga kozmosi. Ne fund fare, Kozmosi eshte faktik, eshte modeli yne pershkrues qe do i shkoje nga mbrapa, nuk mund te sillet Kozmosi qe te hyje brenda modelit tone preferencial llogarites.
So we'll see.
"I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing". "But," says man, "the Babel Fish is a dead giveaway, isn't it? It proves you exist and so therefore you don't. QED." "Oh dear," says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic. "Oh, that was easy," says man, and for an encore goes on to prove that black is white, and gets killed on the next zebra crossing.
i vjetėr 30-09-2014, 16:43   #7
Robbery
V.I.P

Data e antarėsimit: Dec 2010
Thanked 1,153 Times in 312 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 80
Robbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėm

Dikush mund te flase me thjeshte?...
Robbery nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-09-2014, 16:55   #8
gurax
Super Moderator

Shume shkurt, Laura Mersini ka konkluduar qe vrimat e zeza nuk ekzistojne, pasi nuk ka normalizim te informacionit. Nese lenda qe bie ne vrimen e zeze ridel prej saj ne formen e rezatimit Hawking, informacioni 'humbet' brenda, nuk ka nje menyre qe te ridale perseri ne pjesen tjeter te Universit. Ky eshte nje paradoks dhe si rrjedhim - logjik ne dukje - i bie qe Vrimat e Zeza nuk mund te jene reale sepse sapo vertetuam qe jane paradokse matematike.

Pjesa 'ne dukje' ne fjaline me lart eshte e rendesishme. Do te ishte e vertete nese ne do ishim te sigurt qe matematika pershkruese per vrimat e zeza eshte e sakte. Por meqe edhe vete gjeja e pare qe themi perhere eshte qe matematika eshte e paplote, atehere eshte shume me logjike te kemi gjetur plotesimin e rradhes ne model sesa te fshijme nga ekzistenca vrimat e zeza.
i vjetėr 30-09-2014, 16:57   #9
magnus
larguar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Robbery Shiko postimin
Dikush mund te flase me thjeshte?...
Laura pretendon me matematiken e saj qe vrimat e zeza nuk ekzistojne, si rrjedhim vihet ne pikepyetje dhe shperthimi i madh(big bang). sepse supozohet qe vete atomi primordial nga i cili ka patur fillimin universi ka qene nje vrime shume e madhe e zeze.
Laura eshte mbeshtetese dhe po punon per teorine e stringave dhe te universeve paralele.
sipas modeleve matematike eshte e mundur, problemi qendron tek verifikimi, pamundesia per ti vezhguar keto universe paralele.
mundesia e vetme eshte te provohet ne menyre te terthorte.
i vjetėr 30-09-2014, 17:00   #10
magnus
larguar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga gurax Shiko postimin

Shume shkurt, Laura Mersini ka konkluduar qe vrimat e zeza nuk ekzistojne, pasi nuk ka normalizim te informacionit. Nese lenda qe bie ne vrimen e zeze ridel prej saj ne formen e rezatimit Hawking, informacioni 'humbet' brenda, nuk ka nje menyre qe te ridale perseri ne pjesen tjeter te Universit. Ky eshte nje paradoks dhe si rrjedhim - logjik ne dukje - i bie qe Vrimat e Zeza nuk mund te jene reale sepse sapo vertetuam qe jane paradokse matematike.

Pjesa 'ne dukje' ne fjaline me lart eshte e rendesishme. Do te ishte e vertete nese ne do ishim te sigurt qe matematika pershkruese per vrimat e zeza eshte e sakte. Por meqe edhe vete gjeja e pare qe themi perhere eshte qe matematika eshte e paplote, atehere eshte shume me logjike te kemi gjetur plotesimin e rradhes ne model sesa te fshijme nga ekzistenca vrimat e zeza.
bie ne koflikt dhe me fiziken kuantike sipas se ciles informacioni nuk humbet kurre.

vete Hawking tani flet per grey holes, jo me per black holes.
i vjetėr 30-09-2014, 17:00   #11
Robbery
V.I.P

Data e antarėsimit: Dec 2010
Thanked 1,153 Times in 312 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 80
Robbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėmRobbery i pazėvėndėsueshėm

ēorap...
Dua te behem fizikante!!:'(
Robbery nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-09-2014, 17:13   #12
gurax
Super Moderator

invictus, eshte interesant ky momenti kur ke nje aparat dhe model matematik A i cili te ben te nxjerresh X perfundime. Me kalimin e kohes vete aparati matematik A fillon e te ben numra per perfundimet X qe ke nxjerre dhe te thote ne vija te trasha: "korigjoje plako se le nom!" Dhe ti perpiqesh te korigjosh derisa me ne fund e gjen ku e kishe gabimin, ishte nje gje e vogel, nje shtese ne formule.
Dhe nderkohe pa u kuptuar ke ndertuar nje model tjeter matematikor bazuar tek A por qe eshte me i mire dhe me i plote. I ve emrin B dhe nxjerr A-ne obsolet.

No more B.H. Long live the G.H-s.

Robbery,

i vjetėr 30-09-2014, 17:33   #13
magnus
larguar

Citim:
invictus, eshte interesant ky momenti kur ke nje aparat dhe model matematik A i cili te ben te nxjerresh X perfundime. Me kalimin e kohes vete aparati matematik A fillon e te ben numra per perfundimet X qe ke nxjerre dhe te thote ne vija te trasha: "korigjoje plako se le nom!" Dhe ti perpiqesh te korigjosh derisa me ne fund e gjen ku e kishe gabimin, ishte nje gje e vogel, nje shtese ne formule.
Dhe nderkohe pa u kuptuar ke ndertuar nje model tjeter matematikor bazuar tek A por qe eshte me i mire dhe me i plote. I ve emrin B dhe nxjerr A-ne obsolet.

No more B.H. Long live the G.H-s.

Robbery,

ekzakt, ka dicka gabim tek black hole information paradox, aty perplasen dy teorite me kryesore, relativitet, kuantike.
zgjidhja mund te jete tek "information is stored in a baby universe that separates from our own universe"(ky skenar predikohet nga Einstein–Cartan–Sciama–Kibble theory)
i vjetėr 30-09-2014, 17:47   #14
gurax
Super Moderator

Fenomeni eshte i ngjashem me formulen qe nxjerr rezultate te 'gabuar' per shpejtesite: v = a + b

0.6 km/h + 0.6 km/h = 1.2 km/h
por
0.6 c + 0.6 c != 1.2 c

Rezultati i gabuar eshte sepse kemi formule te gabuar. E drejta: v = (a + b)/[1 + (a*b/c*c)]
sipas te ciles, rezultati del 0.89 c.
i vjetėr 30-09-2014, 17:56   #15
zirconium
V.I.P

Po per eksperimentet qe kane rezultuar >Vc, kane pasur gabime ne matje?
Ka prove teorike qe smund te kapercehet shpejtesia e drites?
i vjetėr 30-09-2014, 18:00   #16
magnus
larguar

Citim:
Fenomeni eshte i ngjashem me formulen qe nxjerr rezultate te 'gabuar' per shpejtesite: v = a + b

0.6 km/h + 0.6 km/h = 1.2 km/h
por
0.6 c + 0.6 c != 1.2 c

Rezultati i gabuar eshte sepse kemi formule te gabuar. E drejta: v = (a + b)/[1 + (a*b/c*c)]
sipas te ciles, rezultati del 0.89 c.
mund ta specifikosh ku ka gabuar matematikisht Laura Mersini?
i vjetėr 30-09-2014, 18:01   #17
magnus
larguar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga zirconium Shiko postimin
Po per eksperimentet qe kane rezultuar >Vc, kane pasur gabime ne matje?
Ka prove teorike qe smund te kapercehet shpejtesia e drites?
einstein nuk te lejon teorikisht te kalosh shpejtesine e drites.
i vjetėr 30-09-2014, 18:02   #18
zirconium
V.I.P

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga invictus Shiko postimin
einstein nuk te lejon teorikisht te kalosh shpejtesine e drites.
Po mekanike kuantike cthote?
i vjetėr 30-09-2014, 18:14   #19
gurax
Super Moderator

Deri me sot, shpejtesia e drites nuk eshte kaluar asnjehere. Ne asnje rast, ne asnje moment. Rasti i fundit kur u pretendua dicka e tille ishte episodi i Gran Sasso me neutrinot. Dhe qe vertet u verifikua qe ishte - edhe kesaj here - nje gabim ne matje, specifikisht nje 'kapuc' i nje fibre optike jo i rregullt.

Invictus, nuk eshte se po them qe Mersini ka gabuar. Ka shume mundesi te jene afer kapjes se ndonje pjese te lene ne hije ne modelin ekzistues dhe po heton pikerisht pjesen e panjohur, ate qe deri tashti eshte lene ne hije. Ne te njejten analogji qe lihet ne hije pjesa( /[1 + (a*b/c*c)] ) ne formulen e shpejtesive. Ashtu sic kjo cope fillon e merr peshe ne situata me vlera shpejtesish te krahasueshme me ate te drites, Mersini mund te jete ne nje situate te tille verifikimesh qe tashti po dallon me nga afer pasaktesite e cfare kemi pranuar te sakte deri me sot.

Meri...
i vjetėr 30-09-2014, 18:52   #20
Zana
e....Thjeshte

Data e antarėsimit: Oct 2013
Thanked 6,122 Times in 3,059 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 266
Zana ka mbyllur reputacionin

Une mendoj qe Science in general, has gone ku-ku.... lol

C'rendesi ka nese egzistojne apo jo, kur realisht nuk munden ta verifikojne sakte dicka te tille....

-Some people can connect, to Greater Intelligence
Zana nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė

Rregullat e postimim