Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Dashuria > Romancė / Ndjenja

Romancė / Ndjenja “Kam zbuluar paradoksin se nqs ju doni deri nė dhimbje, atėherė nuk mund tė ketė mė dhimbje, por vetėm mė shume dashuri.” Nėnė Tereza

Pėrshėndetje Vizitor!
Nėse ju shfaqet ky mesazh do tė thotė se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini tė shihni pjesėn me tė madhe tė seksioneve dhe diskutimeve tė forumit, por akoma nuk gėzoni tė drejten pėr tė marrė pjesė nė to dhe nė avantazhet e tė qėnurit anėtar i kėtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI qė tė dėrgoni postime dhe mesazhe nė Forum-Al.
Regjistrohu
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
i vjetėr 17-11-2016, 10:46   #41
Jolene
🇦🇱

Data e antarėsimit: Jan 2010
Thanked 8,254 Times in 3,947 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 100
Jolene ka mbyllur reputacionin
Pėrgjigje e: Dedikuar Ty (2)

There were days when My home used to be filled with laughter, arguments, fights, jokes and loads of mischief.
Books used to be strewn all over the show. Pens and books all over, and clothes messing the rooms, thrown on the beds.
I used to shout at them to tidy up their mess.

In the morning:

One will wake up and say:
Mama I can't find a certain book.
And the other will say: I can't find my perfume,
And one will say: Mama where's my homework.
And will say: Mama I forgot to complete my homework.

Everyone used to ask about their lost possessions.
And I will say, but take care of your stuff, be responsible, you have to grow up.

And today I stand at the doorway of the room.
The beds are empty.
All the cupboards have only a few pieces of clothes in them.
And what remains is the smell of perfume that lingers in the air.
Everyone had a special smell.
So I take in the smell of their perfume for maybe it will fill the empty ache in my heart.

All I have now is the memory of their laughs and their mischief and their warm hugs.

Today my house is clean and organized and everything is in its place, and it is calm and peaceful.
But it is like a desert with no life in it. Do not become angry with your kids about the mess.

Every time they come to visit and they spend time with us, when they are ready to leave. They pull their bags and it is as if they tug my heart along with it.

They close the door behind them and then I stand still and think of the many times I shouted them to close the doors.

Here I am today, closing my own doors. Nobody opens it besides me. Each one gone to a different city or a different country.
All left to find their own path in life.

They have grown up and I wished that they could stay with me forever.
Oh! God
..... Take care of them & all other children wherever they may be , for you are their guide and their protector
...and always keep them happy.

A MOTHER
Dedicated to all mothers
🖤 (3)
Jolene nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 17-11-2016, 11:33   #42
Elian70
Photoshop

Data e antarėsimit: Jan 2014
Vendndodhja: Vlorė
Thanked 1,964 Times in 1,328 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 65
Elian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėmElian70 i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Akrepi Shiko postimin
Po ti pėr tė tėrė dashke tė vdesėsh?
Hajde mė dediko ndonjė gjė tė mirė mua.
i vjetėr 18-11-2016, 09:42   #43
e panjohura
Super Moderator

Data e antarėsimit: Sep 2010
Vendndodhja: Atje ku mė le!
Thanked 4,723 Times in 1,802 Posts
e panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėm

Mė ke dashur shumė. Por erdhi njė ditė kur shpike dėborėn. Tani udhėt janė zėnė. Dhe unė rri vėshtroj fushėn, ku vdes marrėzisht dashuria...
Foto e bashkangjitur
Lloji i dosjes: jpg 15055757_1098063236973080_7412172136881661914_n.jpg (16.7 KiloByte, 114 shikimet)
i vjetėr 18-11-2016, 12:45   #44
YOKO
V.I.P

Data e antarėsimit: Feb 2011
Vendndodhja: guess
Thanked 3,908 Times in 2,592 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 205
YOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Jolene Shiko postimin
There were days when My home used to be filled with laughter, arguments, fights, jokes and loads of mischief.
Books used to be strewn all over the show. Pens and books all over, and clothes messing the rooms, thrown on the beds.
I used to shout at them to tidy up their mess.

In the morning:

One will wake up and say:
Mama I can't find a certain book.
And the other will say: I can't find my perfume,
And one will say: Mama where's my homework.
And will say: Mama I forgot to complete my homework.

Everyone used to ask about their lost possessions.
And I will say, but take care of your stuff, be responsible, you have to grow up.

And today I stand at the doorway of the room.
The beds are empty.
All the cupboards have only a few pieces of clothes in them.
And what remains is the smell of perfume that lingers in the air.
Everyone had a special smell.
So I take in the smell of their perfume for maybe it will fill the empty ache in my heart.

All I have now is the memory of their laughs and their mischief and their warm hugs.

Today my house is clean and organized and everything is in its place, and it is calm and peaceful.
But it is like a desert with no life in it. Do not become angry with your kids about the mess.

Every time they come to visit and they spend time with us, when they are ready to leave. They pull their bags and it is as if they tug my heart along with it.

They close the door behind them and then I stand still and think of the many times I shouted them to close the doors.

Here I am today, closing my own doors. Nobody opens it besides me. Each one gone to a different city or a different country.
All left to find their own path in life.

They have grown up and I wished that they could stay with me forever.
Oh! God
..... Take care of them & all other children wherever they may be , for you are their guide and their protector
...and always keep them happy.

A MOTHER
Dedicated to all mothers

Beautiful!!!
i vjetėr 20-11-2016, 03:19   #45
YOKO
V.I.P

YOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėmYOKO i pazėvėndėsueshėm

i vjetėr 20-11-2016, 07:20   #46
SystemA
Shqiptar....mer

Thanked 9,218 Times in 6,230 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 396
SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Das Ende einer Liebe
ist
die Vorraussetzung
für den Beginn einer neuen,
ist
der Grund
von Traurigkeit und Enttaeuschung,
ist
der Zusammenbruch
einer guten Vergangenheit
und
das Zoegern
vor dem Aufbau
einer besseren Gegenwart.

Unbekannt
SystemA nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-11-2016, 18:01   #47
e panjohura
Super Moderator

e panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėme panjohura i pazėvėndėsueshėm

Ka ardhur momenti ti dedikohem nje personi te mbrekullueshem............Vehtes !!
e panjohura nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-11-2016, 18:05   #48
gladiola
V.I.P

Data e antarėsimit: Aug 2010
Vendndodhja: Shqiperi...Korce
Shuma e pikėve qė jep: 46
gladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėm

...bukur do ishte qe dje 40 vjetorin e marteses ta festonim bashke...po Zoti te deshte me shume dhe te mori ne krahet e tij ...se ti ishe Pellumb dhe Pellumbat dhe zogjte fluturojne lart...
gladiola nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-11-2016, 18:08   #49
Rimi.
arapēiu

Data e antarėsimit: Mar 2011
Vendndodhja: perball komshiut
Thanked 2,513 Times in 1,343 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 95
Rimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėmRimi. i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga e panjohura Shiko postimin
Ka ardhur momenti ti dedikohem nje personi te mbrekullueshem............Vehtes !!
Nese do isha une 'vetvetja' jote , sdo e pranoja, e do te thoja; pse kur te teket ty kujtohesh per mua ti
i vjetėr 30-11-2016, 18:11   #50
e panjohura
Super Moderator

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga gladiola Shiko postimin
...bukur do ishte qe dje 40 vjetorin e marteses ta festonim bashke...po Zoti te deshte me shume dhe te mori ne krahet e tij ...se ti ishe Pellumb dhe Pellumbat dhe zogjte fluturojne lart...

Nuk ekzistojnė ndarje pėrfundimtare derisa ka njė kujtim..........
i vjetėr 30-11-2016, 18:15   #51
gladiola
V.I.P

Vendndodhja: Shqiperi...Korce
Shuma e pikėve qė jep: 46
gladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėmgladiola i pazėvėndėsueshėm

Flm. cupa ime...sa me ka marre malli per ty!
🖤 (2)
gladiola nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 02-12-2016, 00:36   #52
YOKO
V.I.P

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga gladiola Shiko postimin
Te rroni e ta kujtoni teta Vera! Keshtu e ka jeta, disa shkojne me heret se c'duhet..
Po shyqyr ke femijet, niperit dhe mbesat. Ju paste lene uraten!
i vjetėr 02-12-2016, 00:40   #53
busavata
Dr. pėr Rock & Roll

Vendndodhja: Gjilan
Thanked 2,103 Times in 792 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 121
busavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėmbusavata i pazėvėndėsueshėm

kam dasht shum vajza deri sa jam martue , nuk e di se ato a me kan dasht mua ...
i vjetėr 02-12-2016, 00:41   #54
YOKO
V.I.P

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga busavata Shiko postimin
kam dasht shum vajza deri sa jam martue , nuk e di se ato a me kan dasht mua ...
Qesha me ze o Busavata!

U just made my day! Lol
i vjetėr 02-12-2016, 00:46   #55
YOKO
V.I.P

Po pune e madhe o buse, c'rendesi ka ne i ke dashur apo te kane dashur. Rendesi ka qe keni kaluar kohe te bukura e keni bere qejf.
i vjetėr 02-12-2016, 00:51   #56
Gi de Masha
V.I.P

Data e antarėsimit: Apr 2010
Vendndodhja: Danimarkė
Thanked 5,956 Times in 2,818 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 186
Gi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga busavata Shiko postimin
e rėndėsishme 50% e punės paska qenė nė rregull dhe e sigurt - nė anėn tėnde.
i vjetėr 02-12-2016, 00:52   #57
YOKO
V.I.P

Po ti Gi De Masha, sa % te punes ke patur ne rregull?
i vjetėr 02-12-2016, 00:57   #58
Gi de Masha
V.I.P

Gi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėmGi de Masha i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga YOKO Shiko postimin
Po ti Gi De Masha, sa % te punes ke patur ne rregull?
50% e kam pasur gjithmonė tė saktė, pa marrė parasysh nėse e jepja unė a ma jepte pala tjetėr:
- kur doja unė, pala tjetėr nuk donte dhe mbetej puna 50%
- por, kur donte pala tjetėr dhe nuk doja unė, prapė s'mė lėvizte kuota nga 50-ta!

Mezi e prisha barazpeshėn!
i vjetėr 02-12-2016, 01:01   #59
YOKO
V.I.P

Po tani, prape me barazpeshe?
i vjetėr 02-12-2016, 01:09   #60
Gi de Masha
V.I.P

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga YOKO Shiko postimin
Po tani, prape me barazpeshe?
ka lėkundje...
mė e mira ėshtė 50:50% = 100 %, po kėso lloj baraspeshe nuk ka.

Janė tė pėlqyeshme edhe baraspeshat: 51:49 ( shumė e mirė) me variacionet herė tė njėrės palė herė tė tjetrės; 55:45; 60:40 dhe mund tė tolerohet deri nė 70:30. Lidhjet nėn raportet 70:30 janė tė paqėndrueshme!

Mundėsitė nė temė

Rregullat e postimim