Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Kombėtare & Boterore > Historia e Shqiptarėve

Historia e Shqiptarėve Historia kombėtare shqiptare dhe ajo botėrore ndėr shekuj.

Pėrshėndetje Vizitor!
Nėse ju shfaqet ky mesazh do tė thotė se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini tė shihni pjesėn me tė madhe tė seksioneve dhe diskutimeve tė forumit, por akoma nuk gėzoni tė drejten pėr tė marrė pjesė nė to dhe nė avantazhet e tė qėnurit anėtar i kėtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI qė tė dėrgoni postime dhe mesazhe nė Forum-Al.
Regjistrohu
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
i vjetėr 26-05-2019, 11:32   #1
Kastrioti1443
Banned

Data e antarėsimit: Aug 2014
Shuma e pikėve qė jep: 0
Kastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarė
The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Governors, military officers, clerics, and even love stories illuminate an old connection with the troubled area.
Iraq, the land of ancient Babylon, and the land of great clash between the two great parts of the Muslims: between the Sunnis and the Shi'ites. The first, politically have always had the Ottoman Empire, the second, the kings of Iran. From this conflict, as nowadays, fierce conflicts, bloodshed, lust and wars have arisen.

From an early age Albanians have been protagonists in this fierce game with which only one thing is connected: the desire to serve militarily a great power. By 1508, the Shah of Persia, the great protector of the Shi'ites, Ismail-al-Safawi had taken over a good part of northern Iraq, which pushed the then Sultan Selimi I to run a major military expedition to restore his power. One of the most successful campaign commanders is one called AHMET PASHĖ DUKAGJINI. Arabic literature describes extensively how Dukagjini, made Moslem, directed Ottoman troops to victory in Ēalddiran in 1514. Victory was important. The adventure of the Albanians in Iraq's lands had started well.

From 1544 to 1548 at the helm of Iraq was the Albanian AJAZ PASHA. As often happens to all the greats regardless of time, Ajaz Pasha has been devoted much to poetry, where he certainly confesses to being a generous man.

Years later, the High Gate sent another Albanian to Baghdad, NASUH PASHĖN. Same as in Skanderbeg's story, the young Albanian welter of Baghdad, he learned that the city had fallen into the hands of a countryman thanks to a counterfeit ferman. Nasuhu was not so lucky in a battle between two rivals near Baghdad. He was seriously injured in Istanbul, but he was fired and became, like many other Albanians, Grand Vizier, Prime Minister, having previously married one of the many Sultan's daughters.

Arab historians still mention the deeds of some Albanian commanders in the years to come. In 1626 Tikriti, Saddam Hussein's country of origin, was still in the hands of the Persians who had conquered it a few years ago. An Albanian, OMER PASHA, fought at the head of a handful of people with a much larger army. Omer Pasha, the commander, was the only survivor of the ensuing massacre. The legend says his quick horse survived. Some years later history is repeated.

Already Ahmet KUĒUK PASHA, this Albanian in the service of the Sultan who commands Ottoman troops in the battles around Tikrit. When he saw that there was no salvation then he sat down and began praying to Allah. Of course one of the Persian soldiers cut off his head and sent him to Tehran. The chess in respectfulness allowed Ahmet Kuchuk Pasha's head to be buried in a teqe in Damascus, Syria. The old Pasha had also thought of this. Years ago, he had built a sanctuary for himself.

By the end of the XVII century, the pressure of Persian armies nearly blocked the economy in Baghdad. The High Gate was alarmed. Blocking the economy in these parts meant riots in neighboring Arab countries as well.

Again, an Albanian appears to us. He is ABDURRAHMAN PASHA, who was appointed city warden.
Abdurrahman was the righteous man. He did not allow the employees to steal at the expense of the people, freed people from abusive taxes, and managed to bring about normalization of the market. In the history of Iraq, the albanian named Abdurrahman is well remembered for his loving-kindness to poets and other artists, although under the rumor he is said to have a pinch of summer. A mosque built by him has been up until late in Baghdad. It was called Maruf-al-Karhi.

Albanians had a strong heart to Iraq, even hearted enough to succeed in establishing an Albanian dynasty at the head of Baghdad.

The first of this Albanian dynasty in the heart of Saudi Arabia was the diocese HASAN PASHA, who began work in these parts in 1704. Hasan began work by appointing his sons from the province, demanding the unification of fractured Iraqi units in a vilayet of only. Later, relying on a completely reformed army, Hasan Pasha from the stand in defense of the Iranians, went into the difficult task of attacking. He did not achieve any great success, even though he had managed to penetrate Iran. He was buried with great honors in Baghdad in 1724. They say that his name in the Iraqi capital is holding mosques and neighborhood names.

Hasan Pasha's country was inherited by his son, AHMET PASHA, an ambitious young man who had given his mind to continue his father's journey. Ahmeti continued to rule until the end of the eighteenth century. After that, the Albanian dynasty in Baghdad was swept by a sandstorm, during which the names of rulers continued to be replaced at rapid rates.

Several troubled years had to pass until Albanians appeared again in Iraq. SYRI PASHA, from 1899 to 1890, entered Iraq's history as the builder of an important dam and as a great protector of poets. According to domestic historians Syriu introduced another idea, the social aid for the poor and the widows. Syriu gave way to an activity with traditions in the field of poetry.

The last of the Albanian dynasty in Baghdad was ABDULVEHAB PASHA, who remained in the role of valiut only one year. We know a few things, if we exclude any kind of yoga poetry that he has written earnestly for him.

The new era had started to blow everywhere. There was no need for war-time people, or rather, there was a need for a different war.

Another prominent Albanian has well known these aspects. EQEREM BEJ VLORA, the member of the famous Vlora family, one of the sharpest Albanian minds of the last two centuries, has brilliantly confessed his impressions of Iraq and its surroundings. In 1904, Eqerem Beu was a new employee of the Istanbul Foreign Ministry. Along with other diplomats, he inspected then the Hexhazi railway, what was called a parade of the Suez Canal, a great achievement for the time, just like our current corridors. The eyes tired of the landscape, covered by sands of sand, have transformed the Albanian young man when he saw riding a young black-eyed young man in a stylish young girl. Somewhere from Syria, at the border with Iraq, this nostalgic story is more than just love. The young Albanian wanted to keep silent when she saw that young Arabian girl who, together with others, made the right respects according to the rules of the desert. He soon learned that the desert era was the daughter of one of the local rulers in whose tent he had occupied. And then the beau of Vlora refrains, but can not give up his sympathy. Makes his pistol out of the genera, a Mauzer, who at that time was as good as the hair of his head, and extended the young girl. Eqerem Beu himself confesses that he was surprised to see that in return the girl had donated her pure white pure breed. Though the two young people fate crashed at different corners of the World, a long-term correspondence was linked to them.

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga Kastrioti1443 : 26-05-2019 nė 11:43
Kastrioti1443 nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 11:47   #2
Kastrioti1443
Banned

Kastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarėKastrioti1443 ka shumė pėr tė qenė krenarė
Re: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Artikulli origjinal eshte shkruajtur nga Fatos Baxhaku me titullin " Sunduesit Shqiptare te Irakut".

Ku artikull verteton edhe nje here jo thjesht ndikimin e madh te Shqiptareve ne Perandorine Osmane por mbi te gjitha ndikimin e madh qe shqiptaret ( si asnje ballkanas tjeter) kane pasur ne historine boterore.

Prandaj ne Tirane duhen nja 8 muzeume te tjere per historine e shqiptareve. Edhe per tju hequr kompleksin qe kane krijuar keto 30 vite dhe per tju treguar qe po Shqiperia mund te behet nje fuqi konkrete.

Eshte teper e veshtire per tu shpjeguar sesi ky potencial asnjehere nuk u arrit te kanalizohej ne Shqiperi sic duhet.
i vjetėr 26-05-2019, 11:51   #3
Gon!
IllyrianMuslim

Data e antarėsimit: Sep 2011
Shuma e pikėve qė jep: 80
Gon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėmGon! i pazėvėndėsueshėm
Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Na e moren naften prej dores atje n’lindje keta perendimoret, qe na t’shkretit sot i quajm clirimtare.
i vjetėr 26-05-2019, 11:55   #4
SystemA
Shqiptar....mer

Data e antarėsimit: Sep 2010
Thanked 9,237 Times in 6,247 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 397
SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Mundesisht TURQVE dhe nje <skulpture> tek sheshi apo prane... SKENDERBEUT.

Jam BERE....EXTREM...IMUN.
SystemA nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 11:58   #5
Kastrioti1443
Banned

Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Gon! Shiko postimin
Na e moren naften prej dores atje n’lindje keta perendimoret, qe na t’shkretit sot i quajm clirimtare.
Do hap edhe nje teme me vone per rolin e Ismail Qemalit ne kunder revolucionin qe beri ne 1908 me Garden Perandorake me Shqiptare ne Stamboll per te mbajt ne pushtet Abdylhamitin. Biles per 2 jave Stambolli u kap nga kjo garde.

Ismaili e kishte kuptu qe lezizja Xhonturke ishte agjenture perendimore per te shperbere P. Osmane me idene per te kriju Izrealin dhe per te kap burimet e naftes.

Ironikisht kjo sot eshte mese e vertete.

Nese 12,000 Shqiptare ne Ballkan nen drejtimin e Isa Boletinit, Cerciz Topullit dhe Bajram Currit nuk do ishin genjyer mga propaganda xhonturke dhe do kishin ik ne Stamboll per te mbeshtetur kunder revolucionin e Ismail Qemalit historia do kishte marr rrjedh tjeter.
i vjetėr 26-05-2019, 12:07   #6
SystemA
Shqiptar....mer

Thanked 9,237 Times in 6,247 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 397
SystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėmSystemA i pazėvėndėsueshėm

Shkoni ne Iran dhe PYESNI... vendasit se qfar mendonjne per aleksandrin e madh.
SystemA nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 12:15   #7
Ragnar
Real Madrid

Data e antarėsimit: Mar 2013
Thanked 3,136 Times in 1,746 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 330
Ragnar ka mbyllur reputacionin

Kac, te pakten titullin vendoja shqip “12 pashallaret shqipetare qe udheheqen Irakun dhe Bagdadin”
Do ishte me terheqese besoj edhe ne debat ?
Tash nje pytje per ty! Pse shqipetaret paten pozita ne persndorin osmane ?
Ragnar nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 12:26   #8
Kastrioti1443
Banned

Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Ragnar Shiko postimin
Kac, te pakten titullin vendoja shqip “12 pashallaret shqipetare qe udheheqen Irakun dhe Bagdadin”
Do ishte me terheqese besoj edhe ne debat ?
Tash nje pytje per ty! Pse shqipetaret paten pozita ne persndorin osmane ?
Titulli behet ne anglisht qe tema te jete nderkombetare.

Une tema te tilla kam hap pa fund ne forume nderkombetare sepse arnautet injorante nuk dine as 10% te historise se tyre.

Une jam nje studies amator i historise dhe pergjigje e pyetjes tende e di, duhet tja besh dikujt tjeter.

Por po e jap nje pergjigje:

Pervecse konvertimit ne Islam qe ishte nje pashaporte per rruge te hapur ne administraten e tere Perandorise arsye te tjera jane aftesite ushtarake te shqiptareve, natyra mercenare dhe ambiacia e madhe per pushtet i beri shqiptaret prominente ne kete perandori si dikur ne vitet 240-600 te eres tone ne kohen e Romes dhe Konstandinopojes.
i vjetėr 26-05-2019, 12:38   #9
King Bardhyl
Super Moderator

Data e antarėsimit: Mar 2015
Thanked 2,817 Times in 1,902 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 100
King Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėm
Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Kastrioti1443 Shiko postimin

Une tema te tilla kam hap pa fund ne forume nderkombetare sepse arnautet injorante nuk dine as 10% te historise se tyre.

Une jam nje studies amator i historise dhe pergjigje e pyetjes tende e di, duhet tja besh dikujt tjeter.

Pervecse konvertimit ne Islam qe ishte nje pashaporte per rruge te hapur ne administraten e tere Perandorise arsye te tjera jane aftesite ushtarake te shqiptareve, natyra mercenare dhe ambiacia e madhe per pushtet i beri shqiptaret prominente ne kete perandori si dikur ne vitet 240-600 te eres tone ne kohen e Romes dhe Konstandinopojes.
Konvertimi ne Islam patjeter qe ndihmonte por nuk eshte ai shkaku kryesor qe te beje karierre. Fanariotet vazhduan te mbanin brenda Perandorise nje rol te rendesishem, diplomacia ishte ne doren e tyre dhe ata ishin te krishtere. Arsyeja e pare eshte se po ishe i zoti do ēash, te tjerat jane konjukturale.
“The first step in liquidating a people,' said Hubl, 'is to erase its memory. Destroy its books, its culture, its history. Then have somebody write new books, manufacture a new culture, invent a new history. Before long the nation will begin to forget what it is and what it was. The world around it will forget even faster.”

― Milan Kundera, The Book of Laughter and Forgetting

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga King Bardhyl : 26-05-2019 nė 12:47
King Bardhyl nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 12:41   #10
Kastrioti1443
Banned

Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga King Bardhyl Shiko postimin
Konvertimi ne Islam patjeter qe ndihmonte por nuk eshte ai shkaku kryesor qe te beje karierre. Fanariotet vazhduan te mbanin brenda Perandorise nje rol te rendesishem, diplomacia ishte ne doren e tyre dhe ata ihsin te krishtere. Arsyeja e pare eshte se po ishe i zoti do ēash, te tjerat jane konjukturale.
Fanariotet ishim me shume dragomane, pra perkthyes.

Nuk percaktonin gati asgje ne drejtimin e perandorise.

Dakord jam me ty.
i vjetėr 26-05-2019, 12:45   #11
Ragnar
Real Madrid

Data e antarėsimit: Mar 2013
Thanked 3,136 Times in 1,746 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 330
Ragnar ka mbyllur reputacionin
Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:

Sipas teje kush cenka i denje te ja beje kete pytje !?
Historikish eshte e njohur qe per te marr pozit nga se cili sundus eshte dasht te sakrifikosh diqka apo edhe ta tradhetosh vendin tend ne rend te par.
Ragnar nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 12:47   #12
King Bardhyl
Super Moderator

King Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėmKing Bardhyl i pazėvėndėsueshėm
Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq

Citim:
Fanariotet ishim me shume dragomane, pra perkthyes.

Nuk percaktonin gati asgje ne drejtimin e perandorise.

Dakord jam me ty.
E di qe ishin perkthyes por kishin rol te rendesishem ne diplomacine e Perandorise. Ne Perandorine Osomane, berberi i Sulltanit behej Vezir i Madh, bostanxhiu behej guvernator province. Fanariotet kishin nje ndikim te madh ne diplomaci por ata ishin besnike te Perandorise dhe urreheshin nga te gjithe te krishteret e Ballkanit.
“The first step in liquidating a people,' said Hubl, 'is to erase its memory. Destroy its books, its culture, its history. Then have somebody write new books, manufacture a new culture, invent a new history. Before long the nation will begin to forget what it is and what it was. The world around it will forget even faster.”

Herėn e fundit ėshtė ndryshuar nga King Bardhyl : 26-05-2019 nė 12:51
i vjetėr 26-05-2019, 13:08   #13
drague
me pushime

Thanked 8,177 Times in 5,226 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 384
drague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėm
Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq

Citim:
E di qe ishin perkthyes por kishin rol te rendesishem ne diplomacine e Perandorise. Ne Perandorine Osomane, berberi i Sulltanit behej Vezir i Madh, bostanxhiu behej guvernator province. Fanariotet kishin nje ndikim te madh ne diplomaci por ata ishin besnike te Perandorise dhe urreheshin nga te gjithe te krishteret e Ballkanit.
duhet te krenohemi per keto pashallaret apo kshu kot per muhabet?
drague nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 13:10   #14
King Bardhyl
Super Moderator

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga drague Shiko postimin
duhet te krenohemi per keto pashallaret apo kshu kot per muhabet?
Historia nuk mesohet per tu mburrur.

i vjetėr 26-05-2019, 13:13   #15
drague
me pushime

drague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėmdrague i pazėvėndėsueshėm

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga king bardhyl Shiko postimin
historia nuk mesohet per tu mburrur.
meso njehere historine aty ku ke lindur se te ndihmon dhe gjinushi.
i vjetėr 26-05-2019, 13:14   #16
King Bardhyl
Super Moderator

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga drague Shiko postimin
meso njehere historine aty ku ke lindur se te ndihmon dhe gjinushi.
Shume faleminderit per sygjerimin drague, perpiqemi te mesojme.

i vjetėr 26-05-2019, 19:41   #17
Kastrioti1443
Banned

Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled

Citim:
Eshte e vertete qe Osmanet ishin e vetmja perandori qe nuk kishte finsikeri tipike .

Shume injorante nuk dine se 4/5 familjet kryesore Osmane midis 1320-1430 ishin te krishtere te konvertuar. ( pa u futur ne mase shqiptaret ne administraten osmane)

Vetem Candarlit ishin muslimane turkoman.

Por perseri fanariotet nuk kishin nje rendesi kaq te madhe.

Nuk ka nje rast ku ata te kene ndikuar per vendime te medha politike.
i vjetėr 26-05-2019, 19:45   #18
Kastrioti1443
Banned

Re: Pėrgjigje e: Re: Pėrgjigje e: The 12 Albanian Pashas that ruled Iraq and Baghdad.

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Ragnar Shiko postimin
Sipas teje kush cenka i denje te ja beje kete pytje !?
Historikish eshte e njohur qe per te marr pozit nga se cili sundus eshte dasht te sakrifikosh diqka apo edhe ta tradhetosh vendin tend ne rend te par.
Lexo shqip me me kujdes.

Te thashe qe kete pyetje me mire beja dikujt qe nuk di historine se une e di.

Tani ti po thua qe per pozitat qe shqiptaret moren tradhetuan dicka?

Deri diku po, sepse nominalisht u konvertuan ne Islam.

Kjo pyetje vlen me shume per ty sepae une e konaideroj veten te krishtere ndersa ti je mysliman prakitkant.

Une e shpjegova ne postimin tim te pare dhe dyte ne lidhje me kete teme.
i vjetėr 26-05-2019, 20:09   #19
Zana
e....Thjeshte

Data e antarėsimit: Oct 2013
Thanked 6,237 Times in 3,107 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 267
Zana ka mbyllur reputacionin

12-te xhelatet... do te ishim me te qarte ne k’te rast. Loool

-Some people can connect, to Greater Intelligence
Zana ėshtė nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 26-05-2019, 21:07   #20
drague
me pushime

Citim:
Shume faleminderit per sygjerimin drague, perpiqemi te mesojme.
dikur kam lexuar per Karl Gegen qe ndertoj ura dhe rruge ne te gjithe europen. ne Shqiperi nada se ishin pashallaret osman zotet e vendit.
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė

Rregullat e postimim