Kthehu pas   Forum-Al.com™ > Kombėtare & Boterore > Historia e Shqiptarėve > Arkeologji / Antropologji

Pėrshėndetje Vizitor!
Nėse ju shfaqet ky mesazh do tė thotė se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini tė shihni pjesėn me tė madhe tė seksioneve dhe diskutimeve tė forumit, por akoma nuk gėzoni tė drejten pėr tė marrė pjesė nė to dhe nė avantazhet e tė qėnurit anėtar i kėtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI qė tė dėrgoni postime dhe mesazhe nė Forum-Al.
Regjistrohu
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė
i vjetėr 04-10-2014, 02:52   #781
magnus
larguar

Data e antarėsimit: Jan 2011
Thanked 1,024 Times in 643 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 201
magnus ka mbyllur reputacionin
Pėrgjigje e: Shufflay - "Pjella e Gjalle e Malsivet: Shqiptaret e Shqipnija"

RRMAIT (“Kodrion”) Albania.
To the N of Mt. Tomor. The earliest coins yielded by excavation are of Philip II of Macedon; the massive circuit wall with a fine gateway dates probably to the late 4th c. B.C. Names are preserved on tile stamps and amphora seals; weapons, tools, and fibulas were found. Kodrion figured in the wars between Macedon and Rome (Livy 31.27.4).

http://www.perseus.tufts.edu/hopper/...hlight=codrion
magnus nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 04-10-2014, 03:15   #782
ZET
Cursum Perficio

Data e antarėsimit: Aug 2011
Shuma e pikėve qė jep: 120
ZET ka mbyllur reputacionin

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga invictus Shiko postimin
vete kodra mund te kete lidhje me drinin, dhe jep skodrinon.

kodropolis mund te jete qytet tjeter, i quajtur ndryshe dhe si kodrion

According to the written facts of some great scholars of antiquity such as Ptolemy, Strabo, Appian and Pliny the Elder, Kodrion was an ancient fortified city in southern Illyria where the tribe of Dassaretii lived. Kodrion was an important center of commerce within the continental highlands of Illyria near Apsum river (now Seman) and was found in the crossroads that linked Macedonia with the Adriatic coast.

http://www.forum-al.com/showpost.php...2&postcount=83
Nuk ka 'mund' ne kete rast. Vija e ndarjes se Triumviratit nuk kalonte ne Greqi. Greqia dhe pjesa nden Shkodren, raportonte ne Perandorine e Lindjes [Mark Antoni]. Postimi qe kisha vene se fundi dhe disa te tjere qe kam pas dhene me pare japin PROVA, jo hamendje.

Ai Kodrioni me poshte [qe e kam lexuar qindra here pasi lidhet me ca gjera qe me duhen nga fushata e Filipit, por edhe sikur te mos e kisha hasur vete dhe te mos kisha bere postime lidhur me te, eshte ne nje artikull te Drunopolit qe ka pas sjelle Barati qe ne kohen e qepes] nuk me habit.

Ne kemi cdo gje nga dy. Malet Keraune, Bistrice ne veri dhe jug, Drin ne veri dhe Drilos ne Jug, Buthoe ne veri e ne Jug.

Nejse, postiemt i bera per te mbyllur debatin. Padyshim qe kur nuk lexon, s'ke as si te zmadhosh kendin e veshtrimit.
ZET nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 04-10-2014, 03:28   #783
magnus
larguar

Likewise, the maxim "Nothing overmuch" exhorts us to observe due measure in all things and not to make an irrevocable decision about any human affairs, as the Epidamnians once did. This people, who dwelt on the shores of the Adriatic, once quarrelled among themselves, and casting red-hot masses of iron right into the sea they swore an oath that they would never make up their mutual enmity until the masses of iron should be brought up hot out of the sea.3 And although they had sworn so severe an oath and had taken no thought of the admonition "Nothing overmuch," later under the compulsion of circumstances they put an end to their enmity, leaving the masses of iron to lie cold in the depths of the sea. [4]

Diodorus Siculus

ps.Diodorus Siculus i cili ka lindur ne vitin 90 p.e.s dhe ka vdekur reth vitit 27 p.e.s e thote qarte qe epidamnianet(durresaket) banonin ne brigjet e adriatikut, Diodorus ka qene bashkekohes me Oktavian Augustin, 23 September 63 BC – 19 August 14 AD.
nuk ka sesi te quhej deti jon deri ne shkoder.
Diodorus ka jetuar perpara Hadrianit, perjashtohet ti kete dhene emrin adriatikut ky i fundit, po une kete e kam thene 100 here deri tani.
i vjetėr 04-10-2014, 03:42   #784
magnus
larguar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga ZET Shiko postimin
Nuk ka 'mund' ne kete rast. Vija e ndarjes se Triumviratit nuk kalonte ne Greqi. Greqia dhe pjesa nden Shkodren, raportonte ne Perandorine e Lindjes [Mark Antoni]. Postimi qe kisha vene se fundi dhe disa te tjere qe kam pas dhene me pare japin PROVA, jo hamendje.

Ai Kodrioni me poshte [qe e kam lexuar qindra here pasi lidhet me ca gjera qe me duhen nga fushata e Filipit, por edhe sikur te mos e kisha hasur vete dhe te mos kisha bere postime lidhur me te, eshte ne nje artikull te Drunopolit qe ka pas sjelle Barati qe ne kohen e qepes] nuk me habit.

Ne kemi cdo gje nga dy. Malet Keraune, Bistrice ne veri dhe jug, Drin ne veri dhe Drilos ne Jug, Buthoe ne veri e ne Jug.

Nejse, postiemt i bera per te mbyllur debatin. Padyshim qe kur nuk lexon, s'ke as si te zmadhosh kendin e veshtrimit.
padyshim qe lexoj.

Nese Diodorus te thote qe durrsaket banonin ne brigjet e adriatikut, si mund te jete joni deri ne shkoder?
i vjetėr 04-10-2014, 03:47   #785
magnus
larguar

27. The consul, Sulpicius, who was at that time encamped on the river Apsus, between Apollonia and Dyrrachium, having ordered Lucius Apustius, lieutenant-general, thither, sent him with part of the forces to lay waste the enemy's territory. [2] Apustius, after ravaging the frontiers of Macedonia, and having, at the first assault, taken the forts of Corragos, Gerrunios, and Orgessos, came to Antipatria, a city situated in a narrow gorge; [3] where, at first inviting the leading men to a conference, he endeavoured to entice them to commit themselves to the good faith of the Romans; but finding that from confidence in the size, fortifications, and situation of their city, they paid no regard to his discourse, he attacked the place by force of arms, and took it by assault: [4] then, putting all the young men to death, and giving up the entire spoil to his soldiers, he razed the walls and burned the city. [5] This proceeding spread such terror, that Codrion, a strong and well-fortified town, surrendered to the Romans without a struggle. [6] Leaving a garrison there, he took Ilion by force, a name better known than the town, on account of that of the same name in Asia. As the lieutenant-general was returning to the consul with a great quantity of spoil, Athenagoras, one of the king's generals, falling on his extreme rear, in its passage over a river, threw the hindmost into disorder. [7] On hearing the shouting and tumult, Apustius rode back in full speed, ordered the troops to face about, and drew them up in order, arranging the baggage in the centre. The king's troops could not support the onset of the Roman soldiers, many of them were slain, and more made prisoners. [8] The lieutenant-general, having brought back the army without loss to the consul, was despatched immediately to the fleet.

Liv. 31 27

Titus Livius (Livy), The History of Rome, Book 31
i vjetėr 04-10-2014, 04:53   #786
ZET
Cursum Perficio

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga invictus Shiko postimin
padyshim qe lexoj.

Nese Diodorus te thote qe durrsaket banonin ne brigjet e adriatikut, si mund te jete joni deri ne shkoder?
E ke gje origjinalin? Ate qe ka shkruar Siculus me doren e tij.

Ti sikur nuk sheh se te tere librat qe botohen na tregojne per greket qe luftuan ne Troje. Edhe Homeri madje mesohet me fiset greke qe luftuan kunder Trojaneve. Si duhet te themi? Qe Homeri ka folur per greke andaj Greqia ekzistonte?

Kam vene qindera postime me pare per Apianin dhe madje te kam cituar, jo vetem dokumentin e Triumviratit te shkruar ne dy menyra te ndryshme nga botime te viteve te ndryshme, por edhe cfare quante ai Det Jon [citim]. Une blej ne mendimin origjinal qe ka dhene Ajnej.
i vjetėr 04-10-2014, 19:20   #787
magnus
larguar

une e di shume mire qe eshte bere masaker me autoret e ashtuquajtur greke, bile shume materiale jane shpikje mesjetare komplet, ato qe nuk jane shpikje jane deformuar terresisht.
por nuk kam te njejtin mendim per shkrimet latine, mendoj qe jane me autentike. kete qe them e kam te bazuar ne shume gjera, nuk kam kohe te jap hollesira. megjithate eshte e rendesishme qe kur sillet nje tekst i perkthyer ne nje gjuhe tjeter(sic sjewll une shpesh here ne anglisht) te shikohet dhe ne latinisht. shume perkthyes kane bere pune te dobet, nuk mjafton te dish mire gjuhen qe perkthen, duhet te njohesh dhe historine dhe kontekstin e ngjarjeve, them une..
i vjetėr 04-10-2014, 22:55   #788
ZET
Cursum Perficio

Mendoj se Konti Italian qe ka shkruar gjere e gjate per kete pike duke sjelle edhe provat, e njihte latinishten me mire se secili nga ne.

Por thelbi qendron tek etimologjia. ne "Studime Shqiptare", Hahn e rreh gjere e gjate kete rrenje, pasi na ke treguar me pare se Ardianet kishin nje territor jo aq te gjere ne Ilirine e hershme, por edhe q eu ngushtyan edhe me shume pasi romaket i shtyne ne thellesi te vendit dhe i bene te bien nga rendesia.

Ai jep tri varinte te ilustruara shume me mire:

ardia ~ dele (njelloj si 'Dalmatia', duke e lidhur kete me fjalen e vjeter baske 'ardia'=dele)

ardia ~ pyll (duke u bazuar ketu ne emerin vjeter te Bosnjes, te Vardarit dhe te ishit te Naxos)

ardia ~ te ardhur (kete e ilustron me disa shembuj, dhe me fjale te gjuhe greke)

Sic e sheh cdokush dhe sikur eshte thene qe ne krye nga kjo ane e argumentit, asnje nga keto fjale kuptime nuk ka pike lidhje me ujerat, pa le me detin.

Pike.
i vjetėr 27-03-2019, 16:41   #789
Mandi
ஜ۩۞۩ஜ

Data e antarėsimit: Feb 2009
Vendndodhja: €
Thanked 3,103 Times in 1,275 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 100
Mandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėm

ARGYR-U-NTUM I LIBURNĖVE:
NJĖ “KUSHĖRI” STĖRGJYSHOR ILIR, I EMRIT ARGYR-O TĖ GJIROKASTRĖS.
LIBURNĖT ISHIN MJESHTĖR TĖ RRALLĖ TĖ DETARISĖ ILIRE.

Qytetet mė tė rėndėsishme tė Liburnėve, nė brendėsi tė tokės, ishin: Iader, Skardona, Tarsatika, Senia, Aenona, Argyru-ntum, Nedin-um, Asseria, Burr-num, Varvaria dhe nė ishuj, Fulfi-num dhe Kurik-um nė Kuriktae (Krk-u modern), Kreksi dhe Apsorus-i nė Krepsa (Cres-i modern), Arba dhe Kisha nė ishujt me emrat pėrkatės....

Titulli: Brill's New Pauly: K-Lyc
Volume 7 of Brill's New Pauly: Encyclopaedia of the Ancient World. Antiquity, Helmuth Schneider
Autori: Hubert Cancik, Helmuth Schneider, Christine F. Salazar
Redaktori: Hubert Cancik, Helmuth Schneider, Christine F. Salazar, David E. Orton
Botues: Brill, 2005

🖤 (1)
Mandi nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 27-03-2019, 21:09   #790
magnus
larguar

Sa shum sherr paskam bere! damn it, e perdorja si strategji per te nxjerre me te miren e tyre(Zet &Ajnej), por pervec me te mires se tyre paskam nxjerre gjith asat qe kisha nen menge.
Teme brilante, ne 40 faqe, eshte brenda gjithe historia antike e shqiperise. Ka nje shumice dermuese faktesh historike, te panjohura me pare ne boten shqiptare. Nese nje dite nuk do ekzistoje me ky forum(shpresoj mos ndodhi kurre), i lutem Mandit,te pakten ta ruaje kte teme ne format pdf a ku di une.
🖤 (2)
i vjetėr 27-03-2019, 21:15   #791
edlin
V.N.P

Data e antarėsimit: Apr 2010
Thanked 2,047 Times in 1,172 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 78
edlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėmedlin i pazėvėndėsueshėm

Zet edhe duket, po Ajnej ka humbur...
edlin nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 29-04-2019, 20:54   #792
Mandi
ஜ۩۞۩ஜ

Data e antarėsimit: Feb 2009
Vendndodhja: €
Thanked 3,103 Times in 1,275 Posts
Shuma e pikėve qė jep: 100
Mandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėmMandi i pazėvėndėsueshėm

LUIGI CECI:
HULUMTIMET E FUNDIT KANĖ GJETUR SE GJUHA E MESAPĖVE DHE E IAPIGĖVE KA HARMONI TĖ PLOTĖ ME GJUHĖN SHQIPE. ARKEOLOGJIA I KONSIDERON SI POPULLSI PARAHELENIKE

Kush janė banorėt antikė tė Pulies dhe tė gadishullit Salentin, mesapėt dhe iapigėt? Mbishkrimet mesape, pesėmbėdhjetė vite tė shkuara, ishin njė mister i padepėrtueshėm. Por, hulumtimet e fundit kanė gjetur se gjuha e mesapėve dhe e iapigėve ka harmoni tė plotė, nė fenomenet mė tė rėndėsishme fonetike, morfologjike dhe leksikore, me gjuhėn shqipe, kėshtu qė mesapishtja na pėrfaqėson, nga lashtėsia e monumenteve tė saja, ilirishten antike apo njė prej dialekteve antikė ilirikė, ashtu siē, gjuha shqipe na pėrfaqėson fazėn mė tė fundit tė ilirishtes antike apo tė njė prej dialekteve tė ilirishtes antike. Nuk ka asnjė dyshim pra, qė mesapėt dhe iapigėt – degė tė sė njėjtės familje, - kanė ardhur nė Italinė e jugut nga Iliria, pikėrisht ashtu sicc thonė rrėfimet e antike. Arkeologjia, duke afirmuar analogjitė e qarta mes qeramikės arkaike kretase dhe asaj mesape, deklaron se “mesapėt i pėrkisnin njė familje tė madhe qė jetoi nė Egje nė epokėn parahelenike” [shėnim i pėrkthyesit: popullsi pellazge].
[. . .] Por, gjuhėsia, nė lidhje me ccėshtjen mesape, na mėson se iapigėt italianė, duhen lidhur me iapudėt ilirė, dhe se Calabri-t e Italisė, lidhen me Galabri-t e gadishullit Ballkanik [ilirik].

________

Titulli: Per la storia della civiltą italica : discorso inaugurale dell'anno accademico 1900-1901 nella R. Universitą di Roma
Autori: Luigi Ceci
Botues: Roma : Tip. F. Pallotta, 1901

🖤 (2)
Mandi nuk ndodhet nė linjė   Pėrgjigju pėrmes citimit
i vjetėr 30-05-2019, 11:23   #793
magnus
larguar

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga Mandi Shiko postimin
LUIGI CECI:
HULUMTIMET E FUNDIT KANĖ GJETUR SE GJUHA E MESAPĖVE DHE E IAPIGĖVE KA HARMONI TĖ PLOTĖ ME GJUHĖN SHQIPE. ARKEOLOGJIA I KONSIDERON SI POPULLSI PARAHELENIKE

Kush janė banorėt antikė tė Pulies dhe tė gadishullit Salentin, mesapėt dhe iapigėt? Mbishkrimet mesape, pesėmbėdhjetė vite tė shkuara, ishin njė mister i padepėrtueshėm. Por, hulumtimet e fundit kanė gjetur se gjuha e mesapėve dhe e iapigėve ka harmoni tė plotė, nė fenomenet mė tė rėndėsishme fonetike, morfologjike dhe leksikore, me gjuhėn shqipe, kėshtu qė mesapishtja na pėrfaqėson, nga lashtėsia e monumenteve tė saja, ilirishten antike apo njė prej dialekteve antikė ilirikė, ashtu siē, gjuha shqipe na pėrfaqėson fazėn mė tė fundit tė ilirishtes antike apo tė njė prej dialekteve tė ilirishtes antike. Nuk ka asnjė dyshim pra, qė mesapėt dhe iapigėt – degė tė sė njėjtės familje, - kanė ardhur nė Italinė e jugut nga Iliria, pikėrisht ashtu sicc thonė rrėfimet e antike. Arkeologjia, duke afirmuar analogjitė e qarta mes qeramikės arkaike kretase dhe asaj mesape, deklaron se “mesapėt i pėrkisnin njė familje tė madhe qė jetoi nė Egje nė epokėn parahelenike” [shėnim i pėrkthyesit: popullsi pellazge].
[. . .] Por, gjuhėsia, nė lidhje me ccėshtjen mesape, na mėson se iapigėt italianė, duhen lidhur me iapudėt ilirė, dhe se Calabri-t e Italisė, lidhen me Galabri-t e gadishullit Ballkanik [ilirik].

________

Titulli: Per la storia della civiltą italica : discorso inaugurale dell'anno accademico 1900-1901 nella R. Universitą di Roma
Autori: Luigi Ceci
Botues: Roma : Tip. F. Pallotta, 1901

Keto i kemi thene qe 15 vjet me pare, ka harruar te thote se calabrit e italise lidhen jo vetem me galabrit dardane por me vete labrit, dhe shume me heret me lapathet e Dodones.
Vlonjate, a me degjoni
Pėrgjigje

Mundėsitė nė temė

Rregullat e postimim