• Përshëndetje Vizitor!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diskutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI që të dërgoni postime dhe mesazhe në Forum-Al.

    Regjistrohu !

Kockat e forta me kërcim

SEa

Anëtar i ri
Anëtar
Jan 15, 2010
Postime
1,516
Pikët
0
Vendndodhja
marina di massa
Është e njohur mirë se ushtrimet forcojnë eshtrat. Porse, sa duhet të ushtrojmë që të arrihet indeksi më i madh i dendësisë së eshtrave?
Studimet e reja amerikane kanë treguar se gratë të cilat gjatë javës bëjnë ushtrime të intensitetit të fortë mesatarisht 60 minuta në javë (për shembull - vrapojnë, kërcejnë ose ushtrojnë) dukshëm rrisin dendësinë e kockave. Ato 60 minuta më së miri është të ndahen në 10 minuta të aktivitetit intensiv.
Bëjuni mirë eshtrave tuaja, ose kthehuni në fëmijëri dhe kërceni.

Ushtrimet shërbejnë edhe për të përmirësuar dhe përforcuar muskujt pektoral, aty ku mbështetet gjoksi. Kur pektorali është i zhvilluar edhe gjoksi pëson zhvillim. Disa ushtrime të thjeshta lejojnë tonifikimin e muskujve. Ushtrimet e tilla duhet të praktikohen me butësi.
 
Top