• Përshëndetje Vizitor!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diskutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI që të dërgoni postime dhe mesazhe në Forum-Al.

    Regjistrohu !

Kujdesuni për gjunjët

PuffetiNa

V.I.P
Anëtar
Apr 28, 2010
Postime
14,102
Pikët
113



Gjate gjithë viteve te jetës tuaj , gjunjët kane duruar aktivitetin e ecjes, vrapit, kërcimit, ngjitjes se shkalleve dhe shume te tjera. A ka ndonjë problem nga këto gjera për gjunjët tuaj? Gjate viteve kërci i gjunjëve është holluar dhe zbutur për te bere te mundur një lëvizje sa me te rehatshme. një studim i Johns Hopkins School of Medicine thotë se çereku i grave mbi moshën 60 vjet kane dhimbje gjunjësh. Por ju mund te mbroni gjunjët tuaj dhe te ndihmoni ne parandalimin e problemeve te tyre duke krijuar muskuj te forte , duke stabilizuar ato dhe duke praktikuar një sere ushtrimesh. Një program ushtrimesh 10 minutesh është zhvilluar nga Mike Roberson, trainer personal dhe profesor i mekanikes se gjunjëve. Mund ti bëni këto ushtrime ne fund te ushtrimeve e tjera ose vetëm. Synoni ti bëni dy here ne jave për 12 jave dhe do te keni me shume elasticitet ne ecje si dhe s’do te përtoni ne vraponi apo te kërceni!
Çfarë ju duhet? pesha 1-2kg, llastike rezistence, stol (mund te përdorni edhe shkallet ns nuk keni stol)
Si do ushtroheni? Bëni 1-3 grupe te çdo ushtrimi (i gjithi zgjat 10-20 minuta ne vartësi te grupeve qe bëni) Ne qofte se keni nevoje për nxehje, marshoni ne vend për 2-5 minuta
Ushtrimi 1
Forcon muskujt e vidheve/belit. Duke mbajtur nje peshe ne dore si ne foto, uleni dhe ngrini gjurin sipër sa me lart qe te mundeni. Rreth 15 here para se te ndërroni pozicionin për këmbën tjetër.
Ushtrimi 2
Për te stabilizuar muskujt qe lëvizin gjurin. Ngri këmbën qe ke ne toke ne maje te gishtave për 5 sekonda dhe ule prape. beje rreth 12 here para se te ndërrosh këmbë.
Ushtrimi 3
3 këshilla
1. përdorni ushtrime kardio për te luftuar dhimbjet. Një studim i 127 grave pa probleme te mëparshme te gjunjëve tregoi se ato te cilat kishin bere ushtrime kardio për rreth 20 minuta ne dite kishin me shume kerc tek gjunjët se ato qe nuk ushtroheshin.
2. merrni suplemente. një studim i grave te cilat merrnin Glukozamine 1500mg ne dite për 3 vjet nuk pate asnjë konsumim apo dëmtim te gjunjëve.
3. hani perimet. ata qe hane perimet e pasura me vitamine K , (bizelet brokoli) kane me pak dhimbje kycesh.
 
Top