• Përshëndetje Vizitor!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diskutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti. Ju lutem : REGJISTROHUNI që të dërgoni postime dhe mesazhe në Forum-Al.

    Regjistrohu !

Ligështimi i gjunjëve

SEa

Anëtar i ri
Anëtar
Jan 15, 2010
Postime
1,516
Pikët
0
Vendndodhja
marina di massa
Nëse kohët e fundit ju ndodh shpesh t'ju dridhen gjunjët, do të duhej forcuar kuadricepsat përmes tri ushtrimeve.
Qëndrohet drejt, shputat largohen në gjerësi të ijëve, ndërsa shpatullat mbështeten fort për muri, në mënyrë që kombliku të jetë pak i ngritur.
Lëshohemi ngadalë në pozitën ulur, duke u kujdesur që pjesa nën gju dhe mbi gju të formojë një këndrejtë. Në këtë pozitë rrihet 5-10 sekonda. Përsëritet 10 herë.
Uleni në karrige dhe ngriheni pa u mbajtur me duar. Kjo bëhet ngadalë (2 sekonda për ulje, 2 për ngritje), 10 herë.



Ngasja e biçikletës: në pozitë të shtrirë, këmba duhet të mbetet pak e lakuar në gju. Mjafton të ngitet biçikleta 20 minuta në ditë.
 
Top